ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
וופורייזר

אידוי קנאביס – היתרונות

שתפו את החברים

מכשירי אידוי קנאביס עשויים להיות יקרים יותר מדרכי עישון מסורתיות יותר כמו פייפ המסורתי שלך או הבאנג, אך יש מספר סיבות לכך שכל צרכן קנאביס חייב לשקול שימוש במכשירים אלו. כשזה מגיע לצריכת קנאביס, האפשרויות הן עצומות. חוץ מגלגל ג’וינט,…

מכשירי אידוי קנאביס עשויים להיות יקרים יותר מדרכי עישון מסורתיות יותר כמו פייפ המסורתי שלך או הבאנג, אך יש מספר סיבות לכך שכל צרכן קנאביס חייב לשקול שימוש במכשירים אלו.

כשזה מגיע לצריכת קנאביס, האפשרויות הן עצומות. חוץ מגלגל ג’וינט, יש מגוון רחב של פייפים ובאנגים הקיימים בשוק. כמובן, קנאביס יכול גם לשמש להכנת מאכלים ומשקאות שונים. יש גם משחות ותמיסות הפופולריות יותר בקרב משתמשים רפואיים.עם זאת, רופאים רבים מתעקשים שמכשירי אידוי קנאביס הם השיטה האידיאלית לצריכת קנאביס. למעשה, בישראל, שבה הקנאביס הרפואי חוקי, ניתן למצוא מכשירי אידוי קנאביס בבתי חולים ובתי אבות. 

הנה כמה סיבות עיקריות מדוע מאדים הפכו לכל כך פופולרים בקרב רופאים ומטופלים וסתם צרכנים המחפשים דרך נקיה יותר לצרוך קנאביס.

1. בריאות הריאות: בניגוד לעשן, אדים אינם מכילים חלקיקים מוצקים ולפיכך מפחיתים בצורה משמעותית את הנזק לריאות

2. דרישות מדידה: אידוי מאפשר שליטה במינון כמו בעישון מכיוון שההשפעה היא מיידית

3. המרת THC לאדים: יתרון נוסף של מכשירי אידוי הוא היעילות של המרת חומר צמחי לקנבינואידים פעילים. מחקר משותף שנערך בקליפורניה גילה שמכשירי אידוי יכולים להמיר 46 אחוז של THC זמין לאדים, בעוד שג’ויינט קנאביס ממוצע ממיר פחות מ-25 אחוז של THC.

4. חסכון בחומר: כמו כן, חולים מאושרי קנאביס רפואי אשר דירגו צורות צריכה שונות מדרגים את מכשירי האידוי כשיטה היעילה ביותר לצריכת קנאביס. לטענתם אידוי דורש מינון נמוך יותר מאשר עישון, דברי מאכל או תה. זאת על פי מחקר שפורסם לאחרונה בכתב העת Psychoactive Drugs. אז בזמן שניתן לראות במכשירי אידוי כמותרות, גם משתמשי הקנאביס החסכנים ביותר הבינו שהיעילות הגבוהה יותר של מכשירים אלה בסופו של דבר יכולה לקזז את העלות הראשונית שלהם.

5. תופעות לוואי: באותו מחקר מטופלים, מכשירי אידוי דורגו גבוה יותר בשביעות רצון מבחינת תופעות הלוואי. כלומר, חולים הרגישו פונקציונליים ביותר לאחר אידוי קנאביס. למרות שהמחקר לא חקר תופעות לוואי ספציפיות, יש האומרים שמכשירי האידוי מייצרים “היי” יותר צלול בשל היעדר עשן בשאיפה. אדי קנאביס יכולים גם להילקח בשאיפות קצרות ורדודות, ואילו מכשירי עישון אחרים עשויים לדרוש לקחת שאיפות עמוקות יותר וגדולות יותר, שיכולות להיות בלתי נוחות עבור משתמשים טירונים במריחואנה.

כמובן, הצורה שבה נגיב לקנאביס שונה מאוד מאדם לאדם, ולכן מכשירי אידוי לא יכולים להיות אידיאלים עבור כולם. בסופו של דבר, התייעצות עם בעל מקצוע רפואי וניסיונות עצמיים זהירים היא הדרך הטובה ביותר להבין מה השיטה הטובה ביותר של צריכת מריחואנה עבורך.

וייפ, וייפי, וייפורייזר, וופורייזר
וייפ, וייפי, וייפורייזר, וופורייזר
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. ערן |

    היכן קונים ,ומה המחיר המומלץ?

    1. מתן טמיר |

      http://www.cannna.co.il/מדריך-לרכישת-מאדה-וופורייזר/ תוכל למצוא כאן את כל המידע הדרוש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות