ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
המשטרה לא חפה - חוקר נעצר בחשד שניצל מינית חשודה בפרשת 'טלגראס'

המשטרה לא חפה – חוקר נעצר בחשד שניצל מינית חשודה בפרשת ‘טלגראס’

שתפו את החברים

אחד החוקרים הבכירים ביחידת העילית לה”ב 433 של המשטרה, שהיה אחד המובילים בצוות החקירה שהוטל עליו לפרק את רשת “טלגראס”, נעצר כעת בחשד שניצל מינית את אחת החשודות בפרשה. החוקר הורחק בינתיים מהיחידה ושוחרר בתנאים מגבילים, והחקירה נגדו נמשכת עד…

אחד החוקרים הבכירים ביחידת העילית לה”ב 433 של המשטרה, שהיה אחד המובילים בצוות החקירה שהוטל עליו לפרק את רשת “טלגראס”, נעצר כעת בחשד שניצל מינית את אחת החשודות בפרשה. החוקר הורחק בינתיים מהיחידה ושוחרר בתנאים מגבילים, והחקירה נגדו נמשכת עד להגשה אפשרית של כתב אישום.

המשטרה הקדישה בחודשים האחרונים משאבי עתק כדי להילחם ברשת “טלגראס” (שעדיין עובדת, במקביל לכל האלטרנטיבות) וגם הצליחה לבסוף לגרום לקריסה חלקית של המערכת המרכזית בה ולהבאתם של לא מעט חשודים (27 עד כה) לבית המשפט להגשת כתב אישום.

עם זאת, עולה כעת כי במקביל להצלחה היחסית של כלל הכוחות, לפחות חוקר בכיר אחד בפרשת טלגראס לא פעל לפי הוראות המשטרה או גבולות החוק, ולפי הפרסומים ניצל מינית את אחת החשודות בפרשה.

ניצול מיני במעצר בית – “בושה למשטרת ישראל”

המקרה המדובר התרחש זמן קצר לאחר גל המעצרים הגדול של המעורבים בפרשה, לאחריו חלק גדול מהם, ביניהם גם אותה חשודה שלכאורה נוצלה על ידי חוקר המשטרה, שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.

לפי החשדות מסתמן כי חוקר המשטרה עיכב את החשודה באופן אישי ונתן לה את מספר הטלפון האישי שלו, תוך שהורה לה להתקשר רק אליו בכל מקרה שתצוץ בעיה או שאלה בנוגע למצבה. גם אילולא הגיע לאחר מכן לביתה של החשודה, עצם נתינת מספר הפלאפון האישי שלו מהווה עבירה על כללי האתיקה והמוסר של המשטרה ונחשבת לעבירה חמורה בפני עצמה.

פשיטה משטרתית
פרשת “טלגראס” – קורבן לא צפוי במערכה

לאחר שנתן לחשודה את מספר הפלאופון שלו ושיחרר אותה לביתה, החוקר הגיע ככל הנראה אל הבית בו שהתה החשודה במעצר, ותוך ניצול כוח וסמכות, כמו גם ניצול של מצבה הנפשי המעורער והעובדה שהיא תעשה הכל כדי למנוע מעצמה הסתבכות פלילית, וניצל אותה מינית.

המקרה לא דווח בשעתו למח”ש, אך בשבוע שעבר הגיעה הצעירה להגיש נגד החוקר תלונה במשטרה, והתלוננה כי יחסי המין שקיים איתה היו ללא שיתוף פעולה, בעודה מצויה במצב נפשי מעורער ביותר ואינה נוכחת רגשית ונפשית בסיטואציה. בעקבות התלונה, החוקר החשוד הורחק בינתיים מיחידת לה”ב 433, ונעצר לחקירה שבתומה שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

נכון לכעת, החקירה בעלת הסטטוס הרגיש מלווה על ידי ראש מח”ש, עו”ד קרן בר מנחם, שלקחה את הנושא לטיפולה באופן אישי.

“בושה למשטרת ישראל. חוקר ביחידת עילית מתנהג כמו חיה בלתי נשלטת. מעז לתת סלולרי שלו למרשתי בסמוך לשחרור שלה למעצר בית. מגיע אליה בשעות לא שעות, מפתיע אותה, נכנס לחדרה ומקיים איתה יחסי מין כשהיא קפואה והמומה”, מסרה עורכת דינה של המתלוננת, עו”ד טלי גוטליב. “חוקר של המשטרה, מנצל את מעמדו להשגת הטבות מיניות”.

קנאביס – עדיין גורם לאנשים להסתבך

פרטי החקירה המלאים, שחלקם פורסמו בתקשורת, נשמרו בסוד במשך כשבוע לאחר הגשת התלונה מאחר ואותו חוקר שהה בחו”ל, והמשטרה לא רצתה להסתכן בזה שיימנע מלחזור לארץ. בעת הגעתו לארץ הוא נעצר ונחקר, ולאחר מכן כאמור שוחרר בתנאים מגבילים והורחק באופן מיידי מתפקידו הפעיל במשטרה.

דוברות המשטרה לא מסרה תגובה בנוגע למקרה, מלבד העובדה שהנושא נמצא כרגע בהליכי בירור וחקירה פנימיים בתוך המחלקה לחקירות שוטרים, ויינתן בו דין בהמשך.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. צעדת השרמוטות |

    אונס !!!

    1. ! |

      מה שהיא אמרה! תקראו בבקשה ל”ילד” בשמו.
      מה שהוא עשה זה אונס!!! לא קיום יחסים!!! תשנו את זה בבקשה! זה ממש משפיל!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות