ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס בחתונות

קנאביס בחתונות – טרנד הקנאביס בחתונות תופס תאוצה

שתפו את החברים

קנאביס בחתונות – האביב עוד רגע כאן, והוא מביא איתו כמובן גם את עונת החתונות. תהליך תכנון החתונה, על כל הפרטים המייגעים שכרוכים בכך, זה דבר מאתגר, ולתכנן חתונה שתהיה שונה ויוצאת דופן זה דבר עוד יותר מאתגר. לאחרונה טרנד…

קנאביס בחתונות – האביב עוד רגע כאן, והוא מביא איתו כמובן גם את עונת החתונות. תהליך תכנון החתונה, על כל הפרטים המייגעים שכרוכים בכך, זה דבר מאתגר, ולתכנן חתונה שתהיה שונה ויוצאת דופן זה דבר עוד יותר מאתגר. לאחרונה טרנד חדש בארצות הברית מביא לחתונות גם הפתעות לחובבי הקנאביס.

אמנם בישראל המצב הזה עדיין לא נראה לעין בקרוב, למרות שגם היום בכל חתונה ניתן להריח ריח מתקתק מכל פינה, וגם המבוגרים שבחבורה טועמים ונהנים. אבל בכל זאת אנחנו יכולים להבטיח לכם שחתונה כזו אף אחד לא ישכח.

חתונות2

חתונות קנאביס הן תופעה שתופסת תאוצה בארצות הברית וכבר התקיימו כמה כנסים בנושא שהשתתפו בהם חברות שונות שמציעות מגוון שידרוגים לחתונה שלכם עם ניחוח חזק של קנאביס. בשנה שעברה השתתפו בכנס כ-35 חברות שונות, והשנה, בכנס שיתקיים בחודש הבא בסן פרנסיסקו – יציגו למעלה מ-75 חברות, וצפויים לארח מעל 1500 איש, לעומת כ-300 בשנה שעברה. בין המוצרים שיוצגו בכנס יהיו: זרים של פרחי קנאביס, שוקולד קנאביס, גלידות, שירות של בר פרחים, ואפילו מנות אוכל וקוקטיילים על טהרת הקנאביס ועוד מגוון מעניין של מוצרים שיעשו לאורחים שלכם טוב על הלב.

חתונות 8“חתונות הקנאביס” הופכים את חווית החתונה לשונה וייחודית לגמרי. ולפני שמכניסים קנאביס לתפריט החתונה, חשוב לוודא שכל האורחים “מחונכים” ומכירים את ההשפעות השונות בין עישון, אידוי ואכילה – הרי לא תרצו שאף אחד יצרוך יותר קנאביס ממה שהוא מסוגל לספוג. גם ככה הדוד השיכור בחתונה מביך מספיק.

גם מבחינה חוקית, לחברות שמפיקות את אירועי הקנאביס יש טיפים איך לשלב את הקנאביס בחתונה באופן חוקי לחלוטין. בארץ שלנו לארגן כזו חתונה יכול לסבך אתכם לא מעט, אבל בכל זאת ככה עושים את זה בארצות בהם הקנאביס חוקי, וגם אם לא תבצעו את הרעיונות בדיוק, בטוח שתמצאו בכל זאת דרך לשלב אותם בחתונה שלכם.

בר פרחים

בבר פרחים, אורחי החתונה יכולים לבחור שילובי זנים מתפריט מוגדר מראש, בדיוק כמו שהם מזמינים את האוכל. מארגן האירוע מברר לפני החתונה מה העדפות הזנים של האורחים, ואם יש כאלה, מנסים לשמור על מגוון יחסי (אחוזי THC גבוהים ונמוכים, סאטיבות ואינדיקות וכו’). שווה לשים “באד-טנדר” שיוכל לארגן את הדברים, לענות לאנשים על שאלות ולשמור על אווירה זורמת וכיפית.

חתונות 5

קנאביס בחתונות – תחנת אידוי

לא משנה אם אתם רוצים להציע ג’וינטים, וופורייזרים קטנים, באנגים, או משהו גדול ומתוחכם כמו הוולקאנו.  לדאוג מראש לאזור עבור האורחים שמעדיפים לאדות או לעשן, וקצת חוששים, יהיה ניצחון גדול בשביל החתונה שלכם. אתם יכולים להפנות אליו מבר הפרחים, או מ”יודעי דבר”, וגם לשים שם זנים אחרים לגמרי ולו רק בשביל העניין.

קנאביס בחתונות – באנג זוגי

בחתונות נוצריות, נהוג להדליק נר עם שתי להבות, כשכל אחד מבני הזוג מחזיק אחת, והם מאחדים את הלהבות שלהם כסמל לאיחוד ביניהם. אפשר לקחת את המנהג החמוד והרומנטי הזה, ולהוסיף לו טוויסט מעניין. חגגו את האחדות שלכם עם הדלקה של באנג זוגי. קחו את שתי הלהבות שלכם, ושלבו אותן יחדיו כדי להדליק את הקססה המשותפת. בצורה כזאת, תוכלו לחוות את הסטלה הראשונה שלכם כזוג נשוי יחד. רומנטי, לא?

קנאביס בחתונות – קוקטייל

קנאביס בחתונות

יין ושמפנייה וגם וודקה הם מוצר הכרחי בכל חתונה. אבל זה אף פעם לא מזיק לנסות משהו חדש. קוקטיילים עם קנאביס הם משקאות עם תמצית קנאביס מומסת באלכוהול (או אפילו סירופ מייפל למי שמעדיף לא להשתכר). גם אנשים שלא מתלהבים כל כך מקוקטיילים ירצו לפחות לנסות את זה. הנה מתכון לדוגמה בשבילכם, ולו רק כדי להדליק את הדמיון. נסו לחשוב או לחפש באינטרנט איך ליצור מחדש את המשקאות החביבים עליכם, או להמציא מאפס קוקטייל קנאביס שיגרום לערב הזה להיות בלתי נשכח.

שקית הפתעות

קנאביס בחתונות

זוכרים את שקיות הממתקים שקיבלנו בסוף ימי הולדת כשהיינו ילדים? אז אנחנו מציעים לכם קונספט דומה, רק עם קנאביס. תנו לשולחן של החברים הקרובים ואולי אפילו של המשפחה – חבילות קטנות עם מצת ואביזרי עישון עם תאריך החתונה שלכם, או אולי פרחים קטנים מהזנים החביבים עליכם, קססונית עם חריטה מיוחדת או אפילו מקטרות קטנות. נסו לחשוב על משהו שהייתם מתרגשים לקבל ולקחת הביתה, וכך תרכיבו את השקית הכי טובה.

שתהיה לכם חתונה מדהימה, וזכרו – זוגות שמעשנים ביחד נשארים ביחד.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות