ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

כיוון בקמפוס – ארגון הסטודנטים הארצי הראשון למען לגליזציה

שתפו את החברים

החיבור בין סטודנטים ,פעילות חברתית פוליטית, וגראס הוא ברור לכולם, אבל עד היום הוא לא קיבל ביטוי במסגרת מסודרת. סטודנטים פרטיים אומנם מרבים להשתתף בפעילות למען לגליזציה, אבל עד היום שום גוף סטודנטיאלי מאורגן לא הצהיר רשמית על תמיכה פוליטית…

החיבור בין סטודנטים ,פעילות חברתית פוליטית, וגראס הוא ברור לכולם, אבל עד היום הוא לא קיבל ביטוי במסגרת מסודרת. סטודנטים פרטיים אומנם מרבים להשתתף בפעילות למען לגליזציה, אבל עד היום שום גוף סטודנטיאלי מאורגן לא הצהיר רשמית על תמיכה פוליטית בלגליזציה, או תמך בפעילות למען לגליזציה.

המציאות הזאת משתנה עכשיו בעקבות יוזמתם של שלושה סטודנטים, מייסון דודו שלמה, סטודנט לפילוסופיה במכללת ספיר, איתי גרינברג, סטודנט לביולוגיה באוניברסיטת בן גוריון, ובצלאל חלימי, סטודנט למדעי הקוגניציה ולפילוסופיה באוניברסיטה העברית.

kivun2

מימין לשמאל: איתי גרינברג, מייסון דודו שלמה, בצלאל חלימי

השלושה החליטו להקים את “כיוון בקמפוס” , ארגון גג סטודנטיאלי שירכז ויאפשר שיתוף פעולה בין תאים סטודנטיאלים לתמיכה בלגליזציה. נכון לרגע זה שלושה תאים כבר עומדים על הרגליים, התאים באוניברסיטת בן גוריון, באוניברסיטה העברית  ובמכללת ספיר, ותאים נוספים מתכננים לקום בקרוב.

איתי: “חשבנו לראשונה על היוזמה בעצרת הלגליזציה האחרונה בכיכר רבין, בצלאל פנה אלי ואמר- בוא נקים ארגון סטודנטיאלי מתאים בכל הארץ. אני ישר התלהבתי. בהמשך, הצטרף סיימון, שכבר פעל בתחום במכלת ספיר והארגון התחיל לתפוס צורה.  אנחנו חושבים שלא ייתכן שאנו כסטודנטים אשר צריכת הקנאביס מהווה חלק שגרתי מחיי החברה שלהם, ימשיכו להיות נרדפים ללא כל הגיון ומידתיות וימשיכו לא לפעול בעניין. הארגון הוקם מתוך רצון להפוך את ישראל למקום הגיוני יותר”

בצלאל : “סטודנטים מעשנים גראס. הגראס הוא חלק משגרת היום הסטודנטיאלית. חלק מעשנים אותו מדי פעם, חלק נרגעים עם ג’וינט בסוף יום לימודים, וחלק אפילו צורכים אותו לשם הלימודים עצמם כתחליף בריא לרטאלין. היום, כשארבעים אחוז מהסטודנטים מעשנים לפי ההנחה השמרנית, כל הסטודנטים בארץ הם או עבריינים פליליים, או מתרועעים עם עבריינים באופן קבוע. המטרה של ההתארגנות שלנו היא להגיד ביחד בקול שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו שאנחנו לא מקבלים את סטטוס ה”פושע” המולבש עלינו. חוץ מזה, יהיה צחוקים.”

מייסון: “אני יודע שכבר במשך שנים אנשים ממרבדי האוכלוסיה השונים והמגוונים מקווים שהמדינה והמשרדים האחראים יבינו כבר את האמת בקשר לצמח המופלא הזה. בין אם לצורכי ריפוי הגוף ובין אם לפאן או כל דבר אחר. לא פעם שמעתי ציפיות מאיתנו הסטודנטים והאנשים באקדמיה, אלה שמייצגים בעיניהם את ריכוז הידע להיות אלו שיניעו מסע לשחרור הצמח והארת האמת. ואפילו הקריאה לפתיחת פקולטה לחקר הצמח ולמידתו נשמעת קרובה מתמיד.אני ממש שמח על פתיחת כיוון בקמפוס ומברך את כל התאים שבדרך במלא הצלחה”

היום הארגון הושק באופן רשמי וחברי הארגון מזמינים את הסטודנטים והסטודנטיות מכל רחבי הארץ להצטרף לתאים הקיימים ולהקים תאם במוסדות אקדמיים בהם עדיין לא הוקם.

מוזמנים לבקר באתר הארגון

ולבקר בדף הפייסבוק

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות