ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
פרסומת לקנאביס רפואי

לראשונה ברכבת התחתית של ניו יורק: פרסומת לקנאביס רפואי

שתפו את החברים

פרסומת לקנאביס רפואי – פרסומת פשוטה ולא מתחכמת הופיעה ב’סאבווי’ של ניו-יורק כשבתמונה מופיע אדם ומתחת לתמונה כיתוב: “שאל את הרופא שלך על קנאביס רפואי”, הפרסומת מוצגת ב-250 נקודות שפזורות על פני 100 תחנות של הרכבת התחתית, ועלות הקמפיין מוערכת…

פרסומת לקנאביס רפואי – פרסומת פשוטה ולא מתחכמת הופיעה ב’סאבווי’ של ניו-יורק כשבתמונה מופיע אדם ומתחת לתמונה כיתוב: “שאל את הרופא שלך על קנאביס רפואי”, הפרסומת מוצגת ב-250 נקודות שפזורות על פני 100 תחנות של הרכבת התחתית, ועלות הקמפיין מוערכת בכ-50 אלף דולר.

אם יצא לכם לעבור בזמן האחרון ברכבת התחתית של ניו-יורק ה’סאבווי’ אולי יצא לכם לראות פרסומת חדשה לקנאביס רפואי. הקמפיין נוצר על ידי חברת הקנאביס הרפואי Vireo וזו הפרסומת הראשונה של קנאביס רפואי בתחנות הרכבת התחתית.

Vireo היא אחת מחמש חברות של קנאביס רפואי בניו יורק, והם הראשונים לעשות קמפיין קנאביס בתחנות הרכבת התחתית. בהודעה לעיתונות שפורסמה בהשקה של מסע הפרסום, הסבירו ב-Vireo כי כרזות אלו נועדו לכל הניו יורקים.

“הקמפיין נועד לעודד את כל תושבי ניו יורק בכל גיל ורקע לשאול את הרופאים אודות הקנאביס הרפואי.” אומר ארי הופנונג, מנכ”ל Vireo

ישנן ארבע גרסאות לפרסומת, וכל אחד מהם כולל אדם מגיל וממוצא שונים. מטרת החברה היא להגביר את המודעות הציבורית לגבי קנאביס רפואי אצל מעל ל-5 מיליון אנשים שעוברים ברכבת התחתית בכל יום ונחשפים לפרסומות.

רק לאחרונה ניו יורק אישרה את התוכנית לשימוש בקנאביס רפואי. אבל התוכנית מתקדמת באטיות כשמעט מאד רופאים משתתפים בתוכנית, ורשימת ההתוויות קטנה ומצומצמת. בנוסף יש מעט מאד חנויות קנאביס רפואיות, ורוב המטופלים לא יודעים היכן לרכוש את הקנאביס, ואם כל זה לא מספיק, אז גם מחיר הקנאביס הרפואי שם הוא מהגבוהים בעולם.

בקיצור, אין היום הרבה חולים שנרשמו לתוכנית, וב-Vireo מקווים שמסע הפרסום שלהם ישנה את זה, לדברי החברה יש חשש שמי שיכול לקבל קנאביס, במיוחד עבור כאב כרוני, מפחד לשאול את הרופא בגלל סטיגמות ודעה קדומה בנושא.

בתחילת התכנית לא היה אפשרי לקבל קנאביס רפואי עבור כאבים כרוניים, ואחד התיקונים השנה היו הוספה של בעיות כאב כרוני להתוויות. כתוצאה מכך, מספר החולים הרשומים קבל דחיפה קלה, ועלה בחודש שעבר ל-19,321. לשם ההשוואה, בישראל מספר המטופלים בקנאביס רפואי עומד על 30,000 מתוך כ-8 מיליון תושבים, לעומת 20 מיליון תושבים במדינת ניו-יורק.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות