ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
פרסומת לקנאביס

בפעם הראשונה: פרסומת לקנאביס על טיסה בארצות הברית

שתפו את החברים

חברת התעופה ‘ווירג’ין אמריקה‘ תשדר במסכי המושבים שבמטוס פרסומת לקנאביס הראשונה בעולם שתשמש גם כתשדיר אזהרה רשמי לנוסעים על איסור נשיאת קנאביס בטיסות הפנים בארצות הברית. החברה המפרסמת היא WikiLeaf, אתר להשוואת מחירים לפרחי ומוצרי קנאביס, שגם מציג את חנות…

חברת התעופה ‘ווירג’ין אמריקה‘ תשדר במסכי המושבים שבמטוס פרסומת לקנאביס הראשונה בעולם שתשמש גם כתשדיר אזהרה רשמי לנוסעים על איסור נשיאת קנאביס בטיסות הפנים בארצות הברית. החברה המפרסמת היא WikiLeaf, אתר להשוואת מחירים לפרחי ומוצרי קנאביס, שגם מציג את חנות הקנאביס הקרובה או הזולה ביותר עבור הצרכן והמטופל.

וויקי-ליף מפרסמת באתר האינטרנט את מאגר זני הקנאביס מהגדולים בעולם עם נתונים רבים על גנטיקה, זמני גידול, חומרים פעילים ועוד, והם השיקו בהצלחה את קמפיין הקנאביס הראשון בעולם התעופה שיוצג בפני מעל ל-7 מיליון נוסעים בחודשים הקרובים. לדברי מנהל השיווק של החברה “הפרסומת נועדה לסייע להסיר את הסטיגמה המשפטית מתעשיית הקנביס, ולהעלות את המודעות לתועלת הרפואית.”

אמנם הפרסום והשיווק של קנאביס רפואי או מוצרי קנאביס עדיין נמצאים תחת הגבלות שונות, אך התשדיר משמש גם כסרטון בטיחות לטיסה, בדומה לסרטונים שמשודרים במטוסים ומתריעים על האיסור לנשיאת חפצים חדים וכדומה, המטרה העיקרית היא למנוע מהנוסעים לקחת איתם את פרחי הקנאביס ולהביא לידיעתם שהם יכולים להשיג אותו גם ביעדם.

הסיבה העיקרית לצורך בפרסום כזה הוא החוק הפדרלי שקיים בארצות הברית, שלפיו לא ניתן לשנע קנאביס בין מדינות אפילו כשמדובר ב-2 מדינות שמאפשרות זאת בשטחן.

זו פרסומת לקנאביס בה מופיעה אישה שאורזת את חפציה ואת שקית הפרחים שלה בתיק לקראת הטיסה – ולבסוף בוחרת להשאיר את הקנאביס שלה בבית ולחפש חנות מתאימה ביעד שהיא נוסעת אליו באמצעות האפליקציה של וויקי-ליף. הפרסומת של ווירג’ין אמריקה בטיסות הפנים תשודר עד לתחילת הסתיו.

לאחרונה גם הסאבווי של ניו יורק זכה לפרסומת הקנאביס הראשונה שלו כשחברת קנאביס רפואי פרסמה סדרת מודעות בתחנות הרכבת התחתית של ניו-יורק בו הם מציעים לעוברים והשבים את האופציה לטיפול רפואי בקנאביס עם הכיתוב: “שאל את הרופא שלך על קנאביס רפואי”, הפרסומת הוצגה ב-250 נקודות על פני 100 תחנות של הרכבת התחתית.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות