ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

שילומי קנאביס – אורגון, ההיית או חלמנו חלום

שתפו את החברים

כשאנחנו עושים טעות הממשל יודע טוב מאוד איך לדרוש מאיתנו לשלם את המחיר, אבל כשהמצב הפוך הוא לעיתים רחוקות לוקח אחריות. כשהממשל נאלץ להתעמת עם האמת לאזרח הפשוט יש מזל אם מודה הוא על כך, שלא לדבר על התנצלות. אבל…

כשאנחנו עושים טעות הממשל יודע טוב מאוד איך לדרוש מאיתנו לשלם את המחיר, אבל כשהמצב הפוך הוא לעיתים רחוקות לוקח אחריות. כשהממשל נאלץ להתעמת עם האמת לאזרח הפשוט יש מזל אם מודה הוא על כך, שלא לדבר על התנצלות.

אבל זה הולך להשתנות. גוף ממשלתי הולך לשלם פיצויים על כליאת אנשים ונזקים שנגרמו וכל זה בגלל צמח.

 

אתם תוהים היכן זה קורה? ובכן אורגון שוב מקבלת את מירב הנקודות.

לאחרונה מונה רכז למחלקת שילומי קנאביס באורגון שמדבר על הצעדים שהם נוקטים במטרה לכפר על הזוועות השערוריות שנעשו בעבר.

 

״אלה היו בעצם תקריות שמעולם לא היו צריכות להיות מוצגות כפשעים. אלפי אנשים שילמו מחיר כבד במהלך השנים בגלל חוק שהפליל צמח שהוא בעצם הרבה פחות מסוכן ממשככי כאבים שנמכרים ללא מרשם בבתי מרקחת. אנשים ששילמו את המחיר מאחורי סורגים על פשעים שקשורים בקנאביס בעשר השנים האחרונות, יקבלו באופן אוטומטי החזרים על כל הקנסות והאגרות ששילמו כתוצאה מההרשעות הללו ופיצוי כספי על עגמת נפש. וכמובן שההרשעות הללו ימחקו באופן מידי. אנו מקווים כי פעולות אלה יתקנו את העוולות שנגרמו לאותם אנשים תמימים ובכך נוכל להמשיך לסייע להם בחייהם.״

על אף שמדובר בניצחון הצדק עבור אלו שנרדפו ע״י החוקים הדרקוניים הללו בעבר, לרבים אחרים זה עדיין כמו לכסות פצע פתוח. רבים איבדו את עבודתם, משפחתם, את החופש שלהם. רבים איבדו את חייהם נורו למוות ע״י משטרה מיליטנטית שהתייחסה למשתמשי קנאביס כאילו היו טרוריסטים.

 

הזמן שאיבדו, השנים במהלך ואחרי המאסר, הכתם שתמיד ירחף מעליהם – השנים הללו לא ינתנו להם חזרה.

אם כן אורגון מנסה לכפר על מעשייה ופועלת לעצור את העוול ולפייס את אנשיה. לאורגון כנראה באמת אכפת מתושביה, היא מבינה שהחוק אמור לשמש את אזרחיה ולא לפעול נגדם.

לנו נשאר רק לקוות שגם פה ילמדו את מה ששם כבר יודעים ואם זה יקרה אז אולי בכל זאת יש תקווה למין האנושי.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות