ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

איך מסבירים להורים שלנו על עישון קנאביס?

שתפו את החברים

תמיד רציתם לשבת עם ההורים שלכם ולעשן איתם ג’וינט, או לפחות לא להחביא את הקססה כשהם באים לבקר? ובכן חברים בשביל זה אנחנו פה. לצערנו רוב ההורים יהיו ממש סבבה עם לשבת לאיזה בירה או אפילו כמה בירות עם הילדים שלהם,…

תמיד רציתם לשבת עם ההורים שלכם ולעשן איתם ג’וינט, או לפחות לא להחביא את הקססה כשהם באים לבקר? ובכן חברים בשביל זה אנחנו פה. לצערנו רוב ההורים יהיו ממש סבבה עם לשבת לאיזה בירה או אפילו כמה בירות עם הילדים שלהם, ויתנגדו דווקא לעשן איתם ביחד איזה ג’וינט. אז אם אתם רוצים שההורים שלכם יצטרפו ל”ישיבה” יש לנו כמה טיפים שיקרבו אותם אל השאכטה.

הסיבה העיקרית לחשש או לסלידה מקנאביס, ובמיוחד אצל אנשים מבוגרים, היא פשוט בורות. אז לפני הכל שבו עם ההורים שלכם ותסבירו להם מה זה בכלל קנאביס. ספרו להם על ההשפעות שלו, על איך זה מרגיש להיות בסאטלה, מה היתרונות הבריאותיים שלו. אפילו תכינו להם כמה דברים קצרים לקרוא. הכי חשוב בנושא הזה הוא כמובן להיות כנים. אז אל תשכחו לספר גם על תופעות הלוואי ועל סאטלות רעות. אל תציגו את זה כאילו הכל רק חיובי ומדהים, כי שלא יהיה לכם ספק, הדבר הראשון שהם יעשו לאחר מכן, זה לחפש בגוגל על הסכנות של קנאביס.

לעשן עם ההורים 2דבר נוסף שיכול לעזור זה להראות להם אנשים מפורסמים שהם מעריכים ואוהבים, מדברים על קנאביס. למזלנו אנחנו בתקופה שהמודעות והשיח הציבורי מאד פופולרים,  מה שגורם ליותר ויותר אנשים להודות שעישנו,  ולדבר על זה באופן פתוח יותר. אם הם יראו שאנשים יכולים לתפקד ולהגיע רחוק, ועדיין לסיים את היום עם ג’וינט זה יעזור בניפוץ הסטיגמה של הבחור בן השלושים שגר במרתף של ההורים. אה וכן, כנראה שעדיף שתראו להם את ח”כ זנדברג מדברת על קנאביס מאשר את המדריך של סת’ רוגן לגלגול הג’וינט המושלם.

מחסום מוכר נוסף הוא משהו טכני לחלוטין. עצם העישון מפריע לאנשים רבים. חלקם לא יודעים לקחת לריאות או שהם פשוט סתם נגעלים מסיגריות. למזלנו גם זה פתיר לחלוטין. תמיד אפשר לבוא לארוחת שישי עם בראוניז מחוזקים לקינוח (כמובן שלספר להם לפני, אנחנו פחות בקטע של למסטל אנשים בלי ידיעתם). לצרוך את הקנאביס באכילה ירגיש לרוב האנשים שלא התנסו בעבר הרבה יותר רגוע ופחות מאיים. רק חשוב להקפיד על מינון נמוך ולהסביר להורים שזה לא עולה מיד אלא מתעכל בבטן. אז לא משנה כמה כישורי האפייה שלכם מרשימים וכמה זה טעים, לא לאכול יותר מידי.  הדבר האחרון שאתם רוצים זה להכניס את ההורים שלכם לסאטלה רעה.

הבעיה האחרונה היא כמובן החוקיות של כל הנושא הזה, ובכן בנוגע לזה אין לנו כל כך הרבה איך לעזור, אבל אל תשכחו שלפחות אי ההפללה בדרך, והאכיפה במרחב הפרטי תלך ותפחת. אז תדליקו איזה ג’וינט ותראו להם את הסרטון הבא, ואם כל מה שכתבנו עד עכשיו לא עזר, זה בטוח יסגור לכם את הפינה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות