ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס וריח

קנאביס וריח – איך מעלימים ריח של קנאביס?

שתפו את החברים

קנאביס וריח – אחד החששות הגדולים ביותר של מגדלי קנאביס הוא הריח העז של הצמח שעשוי להתפשט למרחקים, ולמשוך תשומת לב לא רצויה. אספנו לכם 3 שיטות בטוחות שיעזרו לכם לישון טוב יותר בלילה. אם אתם שוקלים להתנסות בגידול ביתי,…

קנאביס וריח – אחד החששות הגדולים ביותר של מגדלי קנאביס הוא הריח העז של הצמח שעשוי להתפשט למרחקים, ולמשוך תשומת לב לא רצויה. אספנו לכם 3 שיטות בטוחות שיעזרו לכם לישון טוב יותר בלילה.

אם אתם שוקלים להתנסות בגידול ביתי, וחוששים שהריח של הצמח יסגיר אתכם, או שהתחלתם לגדל לאחרונה וגיליתם שהריח חזק ממה שציפיתם, יש לנו כמה פתרונות שיעזרו לכם להישאר חשאיים. קחו בחשבון – אם רק נדמה לכם שמריחים – בהחלט מריחים!

  1. זנים בעלי ריח חלש

זני קנאביס שונים נבדלים זה מזה בדרכים רבות. אחת מהן היא עוצמת הניחוח שהצמח מפיץ בזמן הפריחה (לפני הפריחה הצמח כמעט ואינו מפיץ ריחות). למשל, זני הסקאנק (בואש) השונים נקראים כך בדיוק בגלל ריחם החריף. לעומתם, זנים אחרים הם בעלי ניחוח עדין יותר, שאינו מתפשט למרחקים גדולים. עם זאת, חשוב לזכור שגם זנים עדינים יותר עשויים להפיץ ריחות חזקים בשיא הפריחה.

  1. פילטר פחם

הדרך היעילה ביותר לטפל בריח היא למנוע את יציאתו מחלל הגידול באמצעות פילטר פחם. את הפילטר, שהוא למעשה גליל מתכת הממולא בפחם פעיל שסופח ומנטרל את חלקיקי ריח, יש לחבר את הפילטר למפוח אוויר. כך, שכאשר המפוח מושך את האוויר מחלל הגידול, הוא מעביר אותו דרך הפילטר, ומסנן את יציאת הריח.

ריח קנאביס 2

מידת היעילות של פילטרים, בדומה למפוחים, נמדדת במטרים מעוקבים לשעה (מק”ש). לכן, כשאתם רוכשים פילטר פחם, הקפידו לבחור בפילטר בעל מק”ש גבוה מזה של המפוח שברשותכם. אם המק”ש יהיה נמוך יותר, הפילטר פשוט לא יהיה יעיל כמו שהוא אמור להיות. 

  1. מנטרל ריחות

מטהר אוויר רגיל של חדרי שירותים לא יכול להתמודד עם ריח פריחת הקנאביס. עם זאת, בחנויות הידרו תוכלו למצוא תכשירים ייחודיים שפותחו במיוחד כדי לנטרל את הניחוח שהגידולים מפיצים. תכשירים אלה מגיעים בצורת ג’ל מיוחד שסופג ומנטרל את מולקלות הריח, או כתרסיס שפועל על אותו העיקרון. ג’ל ה-ONA למשל, פותח בתחילה עבור מתקני טיהור ומערכות ביוב, והוא נחשב למנטרל ריח איכותי ופופולרי.

את הג’ל או מנטרל הריח יש לשים בתוך פילטר הפחם או בסמוך ליציאת האוויר – ובכך לצמצם עוד יותר את הניחוח הנפלט מחלל הגידול. שימו לב לא למקם את מנטרל הריחות בתוך חלל הגידול, שכן הוא יכול להשפיע על הריח והטעם של הצמח.

ריח קנאביס 3

לעומת זאת, התרסיס משמש יותר לטיפול בריחות קלים ונקודתיים – ולא במקור קבוע של ריח כמו צמח קנאביס פורח. מנטרל ריחות הוא פתרון זול לבעיות ריח קלות יותר. כמובן שלא מומלץ להשתמש במטהר אוויר פשוט, שמכיל כימיקלים, הם עלולים לפגוע בצמח, ואף להשפיע באופן ישיר על הטעם.

לסיכום נציין שאולי קיימים כל מיני מפיצי ריח למיניהם, אבל התוצאה שלהם אינה טובה והריח שלהם אינו בריא לבני אדם וחלקו גם לצמחים. התוצאה הטובה ביותר תתקבל משילוב של כל הפתרונות שהזכרנו יחד, ובמיוחד החיבור בין פילטר פחם למנטרל ריחות קבוע המולבש על הפילטר או על פתח היציאה.

יש לכם רעיון מקורי משלכם איך לנטרל את הריח בחלל הגידול? מוזמנים לשתף אותנו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 3

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) |

    הבעיה היחידה זה כשהמשטרה רואה פילטר מותקן זה הסימן הוודאי לגידול בבית

    1. מערכת קאנה |

      הפילטר פחם נמצא במקום בו יש את הצמחים, לא רואים אותו מחוץ לחלל הגידול

  2. ג'וני |

    לגדל עוד פרחים מסוגים אחרים עם ארומה חזקה יותר או מייצר לחות ולשים בו גרגרי קפה שיוסיפו ארומה עם האדים….ותמיד טוב לשלב חח

שינוי גודל גופנים
ניגודיות