ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

איך משיגים קנאביס בישראל – המדריך המלא למתארגן

שתפו את החברים

מאז שמהפכת טלגראס פקדה אותנו, נוצרה “רפורמה” חדשה בכל הנוגע לרכישת קנאביס בישראל, שבניגוד לתחומים החוקיים דווקא עובדת מצוין והפכה כבר לחלק מהמיינסטרים הישראלי, בעודה מבטלת את השאלה הנצחית “איך אפשר להתארגן”. לאור ההצלחה קמו עוד מתחרות לרשת ההפצה הפופולרית…

מאז שמהפכת טלגראס פקדה אותנו, נוצרה “רפורמה” חדשה בכל הנוגע לרכישת קנאביס בישראל, שבניגוד לתחומים החוקיים דווקא עובדת מצוין והפכה כבר לחלק מהמיינסטרים הישראלי, בעודה מבטלת את השאלה הנצחית “איך אפשר להתארגן”. לאור ההצלחה קמו עוד מתחרות לרשת ההפצה הפופולרית שעודדו שוק חופשי בתחום, וכיום יש דרכים רבות בהן ניתן להשיג בישראל כמה פרחים ריחניים בהינף יד. לפניכם המדריך המלא למתארגן המודרני:

ישראל, בניגוד למדינות רבות בארה”ב ולקנדה, עדיין מתייחסת לצמח הקנאביס כמו אל סם מסוכן ואסור, לא רק לגידול ביתי וסחר אלא אפילו לשימוש עצמי נורמטיבי ושגרתי בשעות הפנאי.

למרות שצרכני הקנאביס בישראל אמורים להיות מוגנים תחת “אי ההפללה” של השר לביטחון פנים גלעד ארדן, ולכאורה לא להסתבך בפלילים על ידי תשלום קנסות במקרה של תפיסה עם מעט קנאביס, קנאביס הוא עדיין חומר אסור בישראל שלא ניתן להשיג בצורה חוקית.

מצד שני, שימוש בקנאביס הוא נפוץ מאד בישראל, כאשר המספר המוערך של ישראלים שהתנסו בקנאביס עומד על למעלה ממיליון, מה שאומר שקנאביס הוא בכל זאת לא כל כך אסור כמו שהחוק קובע. אז איך אפשר בכל זאת להשיג קנאביס בישראל? מאד בקלות למען האמת.

עידן טלגראס – משיגים קנאביס בקליק

טלגראס, למי שעדיין לא יודע, היא רשת הפצה ומכירת קנאביס בתוך אפליקציית טלגרם, שהוקמה ב2017 על ידי עמוס דב סילבר. שם הרשת נובע משילוב של המילים טלגרם וגראס.

ההצהרה העיקרית לפיה מתקיימת טלגראס היא כי תמו ימי ההתחנפות לדילר והקנייה המרוכזת עם חברים, ובכללי תם עידן הקנאביס המיושן. הקבוצה הפכה את תהליך ההתארגנות המפוקפק והמייגע של פעם, לפשוט ונגיש עבור מיליון ויותר צרכני הקנאביס בישראל.

בזמן קצר עברה הרשת תהליך התפתחות מהיר ביותר, מפעילות מצומצמת על עמוד הפייסבוק הציבורי של סילבר ועד להתרחבות לכדי רשת של קבוצות טלגרם ואלפי משתמשים הפעילים בהן מדי יום. לאחר תהליך זה, היה ברור לכולם שכך עומד להראות העידן המודרני של רכישת קנאביס לשימוש פנאי.

בקושי שנתיים חלפו מאז הקמתה הראשונית של טלגראס, וכיום אפליקציית טלגרם עמוסה בקבוצות רבות שמנסות לתת פייט הוגן לרשת הוותיקה והמתקתקת, חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות. הדבר עודד תחרותיות, גיוון והקמה של שוק חופשי, והוביל על הדרך גם לירידה קיצונית במחירי הקנאביס לצרכן.

רוצים גם אתם ליהנות מהמגוון והנוחות של העידן החדש? לפניכם רשימה קצרה של הקבוצות המובילות כיום בתחום הקנאביס און-ליין בישראל:

איך מתארגנים בישראל? – 6 קבוצות הקנאביס המובילות ביותר

1. טלגראס – כיוונים

כאמור, הקבוצה הגדולה והוותיקה בישראל, שגם היום פעילה מתמיד ומתרחבת אט אט גם לפעילות שטח.

מלבד קבוצות לרכישת קנאביס, מציעה טלגראס בין השאר גם קבוצות לרכישת סמים פסיכדליים, קבוצות לדיונים על לגליזציה וקהילות שונות. כיום פועלים בה כמעט 9,000 סוחרים, המשרתים לפי הערכות בתקשורת כ-100,000 לקוחות.

לטלגראס יש 70 מנהלים ועוד עשרה ראשי ענפים שמנהלים בהתנדבות את הפעילויות השונות. עם הזמן הועסקו עוד ועוד מתכנתים שאיפשרו תקשורת באמצעות בוטים אוטומטיים שמכווינים ועונים על שאלות, וטלגראס כיום פועלת ב-7 שפות שונות ומאפשרת התארגנות פשוטה בחלקים נרחבים בעולם.

2. ישראגראס – קהילה | כיוונים

הקבוצה השנייה בגודלה בקרב קהילת צרכני הקנאביס. מכונה גם ‘קבוצת הפורשים מטלגראס’. הקבוצה הוקמה על ידי מספר פעילים שהתאכזבו מהפעילות של טלגראס, מאיכות המוצרים ומההתנהלות הכללית, ובחרו להקים לה אלטרנטיבה.

מקימי ישראגראס לקחו על עצמם את השליחות ליצור קבוצה בטוחה ואמינה שמציעה מחירים הוגנים ואיכות ללא פשרות, לא מוכרת לקטינים (בניגוד לעמדת טלגראס, כך לדברי מייסדיה) ומאפשרת קנייה בטוחה במיוחד עבור נשים, שלעיתים נפגעו בעת הרכישה בפלטפורמות מקבילות אחרות.

בדומה לטלגראס, גם בישראגראס ישנן קהילות רבות, וניתן לנווט בין אזורי רכישה בארץ. הסוחרים מפרסמים תמונות ומחירים של תפרחות קנאביס, מיצויים ושמני קנאביס וכמובן מאכלי קנאביס. בקבוצה פעילים כ-5,000 חברים, מה שמבטיח איכות טובה יותר וקהילה מצומצמת, אמינה ואינטימית יותר.

3. טלכאן – כיוונים

בחצי שנה האחרונה החלה לפעול בישראל קבוצה חדשה בשם ‘טלכאן’, המציעה ללקוחותיה, בין השאר, את “החשיש הכי טוב בישראל” לטענתם. כמו כן, במערכת ‘טלכאן’ פועלים רבות למען קידום המכירות. לפני מספר חודשים, במהלך שיווקי יצירתי במיוחד, החלו הסוחרים בקבוצה לחלק ללקוחות כרטיסי גירוד שמאפשרים זכייה במגוון פרסים.

כל צרכן שקונה דרך סוחר של ‘טלכאן’ או מבצע הזמנה, מקבל אוטומטית כרטיס גירוד הנקרא ‘חיש-גראס’. אפשרויות הזכייה נעו בין מתנות קלילות לצרכן המצוי כגון ניירות גלגול ומצתים, למתנות גדולות ושימושיות יותר כמו גריינדרים וצנצנות אחסון. חלק מהכרטיסים אף טמנו בחובם הנחה משמעותית לקנייה הבאה או שקית עם 5 גרם במתנה.

לדברי מנהל הקבוצה, על כל 100 כרטיסי גירוד היו 30 כרטיסים זוכים ו-2 כרטיסים שמקנים הנחה בקנייה הבאה או חמישה גרם קנאביס. מדובר בקבוצה אינטימית ומצומצמת שמתחייבת לאיכות, שירות ויחס אישי. כל הסוחרים אמינים ורשומים במערכת, והקבוצה כוללת כ-3,000 חברים.

4. מוקד המחתרת – קהילה

ארגון המחתרתי הידוע בכינוי ‘המחתרת‘, שפעל במשך חודשים ארוכים לפני הקמת טלגראס וניהל רשת הפצת קנאביס במשלוחים עד הבית באופן מסודר וקבוע הרבה לפני שזה היה מיינסטרים, הצטרף לאחרונה גם הוא לטלגרם, ומחזיק כ-450 עוקבים אחר ערוץ המכירות הראשי.

המחתרת – המועדון האקסקלוסיבי

אל תתנו למספר המנויים המועט לבלבל אתכם. המחתרת היא אקסלוסיבית וקפדנית ביותר. מה שמייחד אותה לעומת הקבוצות האחרות הוא שהרכישה מהם הינה דיסקרטית למדי וניתן להצטרף אליה רק בהמלצת חבר.

חברי הקבוצה נבדקים בקפידה, ושיטת “חבר מביא חבר” עוזרת למנהלי הקבוצה להיות בבקרה על חבריה. בערוץ המרכזי הם מציגים קישור לטופס הרשמה למוקד.

5. מצפנים VIP – קהילה

‘מצפנים’ היא רשת קבוצות וערוצי טלגרם הפועלת בדומה לטלגראס. הם אמנם קטנים יותר, אבל פרושים בכל רחבי הארץ ומבטיחים איכות ללא פשרות.

“לעומת טלגראס – ששם יש המון סוחרים וכל אחד שרוצה מצטרף מבלי לעבור בדיקת סטנדרטים או אמינות – אנחנו מנוהלים כמו עסק משפחתי מצומצם”, הם אומרים “אצלנו יש מספר קטן יחסית של סוחרים וכולם מכירים את כולם ועובדים יחד ללא סכנה”.

קהילת מצפנים כוללת כיום 1,500 עוקבים ופועלת בכל רחבי הארץ, ב-20 אזורי חלוקה שונים לפי הערים המרכזיות בישראל – מעפולה עד אילת.

6. הברית הצפונית – קהילה | כיוונים

יש צפוניים בקהל? אם כן, זה הערוץ בשבילכם. הקבוצה כשמה כן היא, פעילה בעיקר באזור חיפה והקריות וחוץ מהיותה רשת הפצה ומכירה, היא גם יוצרת קהילה מקומית של צרכני קנאביס. אחרי הערוץ הכיוונים עוקבים כ-600 חברים, ועוד 400 בערוץ הקהילה של הקבוצה.

גם בצפון – קנאביס עד הבית בקלות

מלבד פרחי קנאביס, הקבוצה גם מציעה תמציות שונות וחשיש איכותי וממותג. כמו כן, בקבוצה נמכרים גם דברים מגניבים וחדשים בתחום המאכלים ומשקאות הקנאביס, כמו עוגיות שוקולד צ’יפס או ערק-גראס. בהחלט שווה בדיקה.

הברית הצפונית מתפקדת כמעין קהילה קטנה, ובדומה לטלכאן – גם היא עורכת הגרלות ותחרויות נושאות פרסים. לדבריהם “הקבוצה מתחייבת ליצירת ערך מוסף עבור קהל הלקוחות. חשוב לנו לשמור עימם על קשר אישי לאורך זמן ואנו מתחייבים להעניק שירות אישי, מקצועי וזריז”.

7. קבוצות קטנות – דרך פורומים או חברים

מלבד הקבוצות המרכזיות שכבר הפכו למותג, ישנן עוד המון (ככל הנראה סביב 1,000 לפחות) קבוצות טלגרם קטנות המופעלות על ידי סוחר בודד או צוות מצומצם, ומשרתות כמה עשרות לקוחות בלבד.

קבוצות אלה פועלות באופן מקומי ואינן מאפשרות רכישה ממקומות רחוקים, ולעיתים אף פועלות ללא שליחים ובכלל ומאפשרות רק איסוף בנקודה ספציפית, כך שהרלוונטיות שלהן לצרכן מסוים משנה מאד בהתאם למיקומו בארץ.

לקבוצות אלה ניתן להגיע בדרך כלל רק לפי המלצות בפורומים והקהילות השונות (גם בקבוצות הגדולות, בהן לפעמים מפרסמים סוחרים עצמאיים), או מפה לאוזן על ידי המלצה מחבר.

היתרון העיקרי בקבוצות כאלו היא שבדרך כלל הן מפוקחות מאד וכוללות רק סוחרים אמינים, שעובדים בעצמם וללא שליחים או מקורות מתחלפים, מה שמבטיח איכות גבוהה יותר באופן רציף לטווח הארוך. החיסרון הנלווה הוא שאין לקבוצה “אמא ואבא”, כך שאם נתקלתם בסוחר לא אמין, חומר באיכות ירודה או עוקץ כזה או אחר, לא יהיה לכם למי לפנות אחר כך.

מכירים עוד קבוצות קנאביס מובילות? יש לכם רעיון אחר איך להתארגן בעידן המודרני בישראל? בואו לספר לנו בפייסבוק או בתגובות.
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 9

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אוהדו2 |

    אין כמו המחתרת, חומרים נפלאים, שירות מכל הלב, מחירים מצויינים וחדשנות כל הזמן

    1. מברר |

      איך מצטרפים אליהם? הם לא עונים

  2. שי עוז |

    להתארגן

  3. ורד |

    ממליצה בחום על קהילת clubweedvip שירות לקוחות מעולה , אחרי כמה ניסיונות אין ספק שהם המובילים מבחינתי בתחום של השירות והאיכות , המחיר יחסית גבוהה , אז ככה שרק למי שיכול להרשות לעצמו

    1. שוקי |

      אין לי אפשרות להתחבר לקבוצות ובוטים בטלגרם
      יש דרך נוספת לקנות?

  4. רון |

    מאווד רוצה להמליץ על גלאטוויד כנראה שהם חרדים או דתיים מה שכן הם דואגים שהלקוח יהיה מרוצה 100 אחוז ממליץ בחום
    @glatweed

  5. עדנה |

    מנסה פעם ראשונה כאן איך??? חיפה

  6. ליאור |

    אין כמו מטרו וויד הכי קל ומהר להתארגן
    @metro_commandor_bot

  7. דני |

    נהדר , תתקשרו.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות