ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
המלחמה של אינסטגרם עם קנאביס

המלחמה של אינסטגרם עם קנאביס

שתפו את החברים

תעשיית הקאנביס ממשיכה להתרחב בארה״ב, עסקים ומותגים פונים למדיה החברתית כדי למשוך עוד צרכני קנאביס. אבל נראה שאינסטגרם מפנה עורף לעסקים הללו. המלחמה של אינסטגרם עם קנאביס הפכה למלחמה מתמשכת בעסקי הצמח: מאות חשבונות של מותגים, חנויות קנאביס, ומשפיעים בתעשייה…

תעשיית הקאנביס ממשיכה להתרחב בארה״ב, עסקים ומותגים פונים למדיה החברתית כדי למשוך עוד צרכני קנאביס. אבל נראה שאינסטגרם מפנה עורף לעסקים הללו.

המלחמה של אינסטגרם עם קנאביס הפכה למלחמה מתמשכת בעסקי הצמח: מאות חשבונות של מותגים, חנויות קנאביס, ומשפיעים בתעשייה נמחקו. ובעוד שיש תאוריה שצפה לגבי הסיבה שזה קורה, אינסטגרם מסרבת להבהיר את מדיניותה בנושא.

המלחמה של אינסטגרם עם קנאביס

המלחמה של אינסטגרם עם קנאביס

״אינסטגרם הוא כלי בעל ערך רב לתת קול לחסרי הקול, שכוללים חולים שצורכים קנאביס והמספקים של החומר״ אומרת קורל ריפר Reefer צרכנית ידועה במדיות חברתיות.

״הפוסטים שאנו, צרכני קנאביס, מעלים, מאפשרים לחולים ומשתמשים אחרים לשנות את התפיסה הציבורית לגבי ׳הסטלן׳״. אומרת ריפר שהחשבון שלה באינסטגרם כלל 130,000 עוקבים ונמחק בפעם השנייה.

לא ברור מדוע החשבון שלה נמחק, ריפר העלתה תמונות שלה מעשנת קנאביס – בקליפורניה השימוש בקנאביס רפואי חוקי ושם ריפר גרה.

המלחמה של אינסטגרם עם קנאביס

נראה ששמות גדולים כמו Leafly והמגזין High Times, קבלו פטור מהמדיניות הפוגענית הזאת כלפי חשבונות אינסטגרם קטנים הקשורים בקנאביס.

״זה מאוד עצוב שהם לא מטפחים את קהילת הקנאביס ההולכת וגדלה באינסגרם. אני מקווה שהם יכולים להבהיר את מדיניותם כדי לשקף את האינטרס של רבים מהמשתמשים שלהם.״

לא רק חשבונות של אנשים פרטיים נסגרים. חשבונות של חברות וחנויות קנאביס באורגון וקולורדו – שם קנאביס חוקי למטרות רפואיות ולשימוש עצמאי – נסגרים באופן גורף.

הם מקבלים אימייל ש׳מסביר׳ באופן מאוד מעורפל את הסיבה: החשבונות סומנו כיוון שהם נוגדים את תנאי השירות או הקו המנחה. טופס שמערער על ההשעיה מעולם לא נענה על ידי אינסטגרם.

ההנחיות באינסגרם כוללות את הפסקה הנ״ל:

״הצעות שירותי מין, קנייה או מכירה של סמים לא חוקיים או מרשם (גם אם זה חוקי באזור שלך), כמו כן שידול לשימוש בסמים אסורים בהחלט.״

אם אינסטגרם רואה בעישון קנאביס רפואי במדינה בה זה חוקי כ “קידום לשימוש בסמים,” אז זה כנראה מסביר את הסיבה למחיקת חשבונות.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות