ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
תעשיית הקנאביס הישראלית

אירוע פתיחת השנה של תעשיית הקנאביס הישראלית בפתח

שתפו את החברים

“תעשיית הקנאביס הישראלית מסקרנת משקיעים” כך אומר דייב רודמן, עורך דין מקולורדו המתמחה בייצוג חברות קנאביס, שנתן חסות והגיע ארצה למסיבת פתיחת השנה של תעשיית הקנאביס הישראלית, יוזמת נשות Women Can Cann  לפי דבריו של עו”ד דייב רודמן מקולורדו, שיודע…

“תעשיית הקנאביס הישראלית מסקרנת משקיעים” כך אומר דייב רודמן, עורך דין מקולורדו המתמחה בייצוג חברות קנאביס, שנתן חסות והגיע ארצה למסיבת פתיחת השנה של תעשיית הקנאביס הישראלית, יוזמת נשות Women Can Cann 

לפי דבריו של עו”ד דייב רודמן מקולורדו, שיודע דבר או שניים על תעשיית הקנאביס הרפואי, יש לאנשי הענף בישראל סיבה לחגוג. זה אכן מה שיקרה מחר (יום ד’) בתל אביב, בהשתתפות כל מי שהוא משהו בתעשיית הקנאביס בישראל וגם מחוצה לה.

רודמן הוא מייסד ומנכ”ל קבוצת עורכי הדין רודמן מקולורדו, המתמחה בתחום הקנאביס וייצגה עד היום כשליש מחברות הקנאביס בקולורדו וכן לקוחות מהתחום ממדינות אחרות בארה”ב ובעולם.

אלינו הוא הגיע, כדי לפתוח את האירוע החגיגי של תעשיית הקנאביס הרפואי בישראל, שגם נתן לו חסות ביחד עם שותפו נדב אשנר, לשנת 2020.

 

קניין רוחני איכותי – רק בישראל

רודמן מחזיק מאוד מתעשיית הקנאביס שלנו וטוען שהפיתוחים הישראליים מעוררים עניין אצל משקיעים בארה”ב. “שוק הקנאביס הישראלי, מאופיין בפיתוח מדעי באיכות גבוהה ולאורך זמן”, הוא אומר. “זו הסיבה שהתעשייה הזאת בישראל מסקרנת אותי ואת שותפי, זה זמן רב.

“לחברות הישראליות יש יתרונות מובנים של יצירתיות וחדשנות. משקיעים בארה”ב, מתעניינים יותר מתמיד ביתרונות הללו. לכולם ברור, שמי שמחפש פיתוחים חדשניים המגובים בקניין רוחני איכותי, חייב להגיע לישראל”.

 

להכתיב היסטוריה שוויונית

את אירוע פתיחת השנה של תעשיית הקנאביס, שיכלול מופע סטנדאפ ומסיבת ריקודים, יזמו נשות Women can cann ( WoCC), רשת גלובלית ליזמיות, מובילות דעה ובכירות בתעשיית הקנאביס הרפואי.

WoCC הוקמה ב-2018 על ידי מעיין וייסברג יואלס, מומחית לתחום הקנאביס, רוית לברן, יועצת תקשורת בכירה לחברות פרטיות וציבוריות ויעל זילברמן-רומנו, סמנכ”לית פיתוח עסקי בחברת גייניקה.

הרשת מונה כיום כ-500 נשים מישראל, ארה”ב, אנגליה, גרמניה, קנדה, אוסטרליה ועוד, בהן יזמיות, משקיעות פרטיות, בכירות בתחומי הפיננסים ושוק ההון, מנכ”ליות, משפטניות ומדעניות.

“הקמנו את המיזם שלנו, במטרה לעודד נשים בתחום הקנאביס, להגשים את מלוא שאיפותיהן המקצועיות”, אומרת רוית לברן, מייסדת-שותפה ודוברת רשת WoCC, “על ידי קירובן למשאבים מעשיים, חברתיים ומנטליים חיוניים.

“אנחנו שמחות לגלות את התמיכה במטרה שלנו מכל כיוון בתעשייה ומאמינות שביחד נוכל להמשיך לפעול להביא לשינוי בסביבה ובתפיסה העסקית, להכתיב היסטוריה שוויונית יותר ולהפוך את הנהגת הסקטור למגוונת יותר, כדי להשפיע גם על סקטורים אחרים ולייצר ערך עבור הדורות הבאים”.

 

תעשייה שנועדה לעזור לאנשים

עו”ד רודמן נרתם לשיתוף הפעולה, גם מכיוון שהוא שותף לדעה שיש להגדיל את הנוכחות הנשית בתחום הקנאביס. “בשנת 2015, שמחתי לגלות שנשים משמשות ביותר מ-36% מתפקידי הניהול בענף הקנאביס”, הוא אומר. “מדובר ברמת גיוון גבוהה ביחס לתעשיות אחרות.

“לצערנו, ככל שתעשיית הקנאביס מתבגרת, המספר יורד וב-2017 הוא הגיע אל מתחת ל-27%. מדובר במגמה שלילית, שיש לתקן. אנחנו צריכים לשאוף לחזור אל המספרים הגבוהים של נשים מנהיגות בתעשיית המעניינת הזאת ודרכה להשפיע גם על תעשיות אחרות, לכן אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Women can cann באירוע בתל אביב”.

“אנחנו נרגשות משיתוף הפעולה עם דייב רודמן ונדב אשנר”, אמרה לברן, “אירוע הפתיחה לשנת 2020 הוא הזדמנות להביא אנשים להיות ביחד בסביבה קצת פחות פורמלית, לקרב לבבות, ליהנות וגם לזכור למה אנחנו עושים את זה. כדי לעזור לאנשים. אנשים זו הסיבה לכל התעשייה הזאת, בסופו של דבר”.

האירוע יתקיים ביום רביעי, 29 בינואר 2020 במועדון Mondo 2000 בתל אביב וכרטיסים ניתן לקנות כאן.

Woman can cann בפייסבוק

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות