ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
אלכוהול וקנאביס

אלכוהול וקנאביס, איך הם משתלבים?

שתפו את החברים

נעשו לא מעט מחקרים על השפעת אלכוהול וקנאביס , אבל לא מספיק על השפעתם המשותפת. ובכן שילוב קנאביס ואלכוהול יכול להיות טוב או רע, זה תלוי באופן שבו זה מתעכל בגוף וזה כמובן מאוד אינדיבידואלי. במקרה הזה ׳פחות יכול להיות הרבה׳,…

נעשו לא מעט מחקרים על השפעת אלכוהול וקנאביס , אבל לא מספיק על השפעתם המשותפת. ובכן שילוב קנאביס ואלכוהול יכול להיות טוב או רע, זה תלוי באופן שבו זה מתעכל בגוף וזה כמובן מאוד אינדיבידואלי. במקרה הזה ׳פחות יכול להיות הרבה׳, כיוון שקנאביס ואלכוהול לא תמיד הולכים טוב יחד.

רבים מתנסים בשתיית אלכוהול יחד עם עישון קנאביס, מכיוון שהם מאמינים ששתי הדרכים האהובות להתמסטל יעבדו טוב יחד. לפעמים זאת בחירה של מישהו ששתה המון ולעתים זאת בחירה גרועה בהחלט. השפעת קנאביס כשאתם כבר שיכורים עלולה לגרום לכמה תופעות לא נעימות כמו סחרחורת, עילפון והקאות זאת לעומת השפעה שונה בסדר הפוך, אלכוהול אחרי קנאביס.

 

סקוט לוקאס,(Scott Lukas) מרצה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד, הוא אחד הבודדים שעשו מחקר בנושא. לוקאס מצא שרמת ה THC בדם של אלו שעישנו ורק אחר כך שתו היתה כפולה מרמת ה THC של אלו שרק עישנו. נראה ששתיית אלכוהול מגדילה את יכולת הדם לקלוט THC.

האם זה מסוכן?

אין עדיין מספיק מחקרים על השפעת שני החומרים הללו יחד, כן קיים סיכון מסוים כשרמת הTHC בדם מכפילה את עצמה, למרות שכבר הוכח שמנת יתר של THC אי כמעט בלתי אפשרית. ובכל זאת עם רגישות יתר לTHC ההשפעות חזקות בהרבה.

פרופסר גארי וונק Gary Wenk מאוניברסיטת אוהיו טוען שלא ניתן להשוות בין שני החומרים, THC עובד על קוגניטיביות, משפיע על תפיסת חלל וזמן לעומת אלכוהול שעובד על מערכת העצבים המרכזית ומשפיע על ניידות וקואורדינציה לכן תערובת של שני החומרים האלו עלולות להיות הרות אסון.

אז למה בכל זאת עושים את זה?

אם תוצאה של ערבוב שני החומרים האלו יכולה לגרום לתחושות נוראיות, למה בכל זאת אנשים עושים את זה? אם אתם מצליחים להגיע למינון המדויק, זאת יכולה להיות חוויה טובה. תמיד יש הסתברות של חיבוק האסלה אל תוך הלילה, אבל גם קיים הסיכוי שתגיעו למינון המדויק.

העיקרון הכללי אומר שאם אתם רוצים לערבב אלכוהול וקנאביס, תתחילו קודם עם קנאביס ורק אחר כך תעברו לאלכוהול. כמו שאומר המשפט הסיני עתיק יומין: וויד ואז בירה, אתם בסדר, בירה ואז גראס אתם על חצץ.
דבר אחרון, תשתמשו בזה באחריות ואל תנהגו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 6

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. מרים |

    אל תערבבו אלכוהול וקנאביס.
    שתיתי אלכוהול בכמות גדולה ולאחר מכן עשנתי קצת קנאביס זה הביא אותי למצב של התקף בכל הגוף. רעד דופק לב מהיר וחוזר תחושה בכל הגוף. אבדתי את תחושת הזמן לגמרי. והייתי עם הרגשה מזעזעת של שיגעון ומוות. אל תעשו את זה. לקח לי כמה ימים אחרי לחזור לעצמי מההתקף. זה היה חוויה נוראית באמת תתרחקו מכל זה. תחיו את החיים באמת בלי בריחות למה זה בסוף עובר וסתם מביא אותך למקום יותר גרוע בחיים!!!!

    1. שי |

      עובר זאת עכשיו….זוועה….מפחיד …מקפיא דם….וקררררר

    2. דור |

      אני עכשיו מתמודד עם זה אחרי כמה זמן זה עבר לך ומה עשית בישביל שזה יעבור.. זה משגע אותי

  2. יתחת |

    תסביכני וודקה יתחתים

  3. יתחת |

    קוראים לי פארס ואני תסביכן

  4. פיניאל |

    אלכוהול וקנאביס מאוד מייבש ומאוד מרוקן, לאכול לשתות מים הכל חשוב!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות