ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
נוער וקנאביס

נוער וקנאביס – ארדן, תקשיב רגע

שתפו את החברים

נוער וקנאביס – בהנחה שהשר ארדן מתנגד לאי הפללה או השם ישמור, לגליזציה מתוך חשש לעלייה בשימוש בקרב בני נוער ונהיגה תחת השפעה, הנה כמה עובדות. על פי מדגם מייצג בו השתתפו 17,000 בני נוער בקולורדו, מצאו שלא רק שלא…

נוער וקנאביס – בהנחה שהשר ארדן מתנגד לאי הפללה או השם ישמור, לגליזציה מתוך חשש לעלייה בשימוש בקרב בני נוער ונהיגה תחת השפעה, הנה כמה עובדות. על פי מדגם מייצג בו השתתפו 17,000 בני נוער בקולורדו, מצאו שלא רק שלא חלה עלייה בצריכת קנאביס אלא שב-2009 לפני הלגליזציה, בני נוער צרכו יותר קנאביס. כמו כן, גילו כי ב-2015 בקולורדו, פחות בני נוער צורכים קנאביס מאשר במקומות אחרים בארצות הברית. מהסקר עולה כי ארבעה מתוך חמישה תלמידי תיכון אינם צורכים קנאביס, גם לא מדי פעם.

נתונים אלה ׳מפריחים׳ לחלוטין את התאוריה כי לגליזציה תביא לעליה בשימוש בקרב בני נוער.

בבקשה כבוד השר, תסתכל על הנתונים.

עכשיו בוא נדבר על נהיגה תחת השפעה. פה יש חילוקי דעות, לא הגיעו למסקנה חד משמעית. בקאנה, אנחנו תומכים בצריכת קנאביס באחריות ובעד העמדה לדין כל מי שעלול לפגוע באנשים אחרים כתוצאה מחוסר אחריות. עם הכסף שהמדינה תחסוך בעקבות הפסקת הרדיפה אחרי צרכני קנאביס, אפשר יהיה להקים תכנית חינוך לבני נוער על שימוש באחריות.

אדון ארדן הנכבד, אולי על הדרך התכנית הזאת תלמד גם לא לנהוג כששותים, כי אתה יודע גם אלכוהול מסוכן, והוא חוקי ולפי מחקרים שנעשו גם הרבה יותר מסוכן על הכביש מקנאביס.

שומע ארדן, יש מצב שאתה משנה את הדעה שלך?

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) |

    “מפריחים את התיאוריה” – טעות או משחק מילים מכוון? 🙂

שינוי גודל גופנים
ניגודיות