ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
באבלר

באבלרים – שילוב של ג’וינט ובאנג

שתפו את החברים

באבלרים – רוב האנשים צורכים קנאביס באחת מכמה דרכים פופולריות, ג’וינט, באנג או אידוי במכשיר וופורייזר. אבל יש גם כלי עישון שמשלב בין הגו’ינט לבאנג, והוא פחות מוכר – ה’באבלר’ (Bubbler). בשנים האחרונות ניתן לראות אותם יותר, כשחלק מהבאבלרים מזכירים באנג…

באבלרים – רוב האנשים צורכים קנאביס באחת מכמה דרכים פופולריות, ג’וינט, באנג או אידוי במכשיר וופורייזר. אבל יש גם כלי עישון שמשלב בין הגו’ינט לבאנג, והוא פחות מוכר – ה’באבלר’ (Bubbler). בשנים האחרונות ניתן לראות אותם יותר, כשחלק מהבאבלרים מזכירים באנג במראה החיצוני, וחלקם יזכירו לכם פייפ קטן (מקטרת), וקיים עוד מגוון רחב של עיצובים וסגנונות כשכולם פועלים על אותו עיקרון. אז מה זה באבלר?

באבלרים יכול להיות שיטה חלופית ומהנה לעישון קנאביס, ואפשר להשתמש בו כדי לגוון את חווית העישון שלכם. מכל כלי העישון הוא מזכיר באופן הפעולה שלו דווקא את הבאנג, למרות שבמראה הוא מזכיר דווקא פייפ רגיל (מקטרת). הוא גם מכיל מים שמסייעים לקרר את העשן ולסנן את החומרים הרעילים.

לא תמיד אפשר לקחת את הבאנג לכל מקום, והוא עדיין סובל מסטיגמה שלילית למרות שהוא נחשב ליעיל ובריא יותר מעישון ג’וינט. אבל הבאבלר הוא למעשה סוג של באנג קטן שדווקא עושה יחסי ציבור טובים יותר למכשיר המוכר והאהוב על ישראלים רבים. הוא אלגנטי, קטן ונייד יותר ומאפשר עישון עם סינון מים גם מחוץ לבית.

לעיתים באבלרים גם מאפשרים להכניס ג’וינט ולהעביר את העשן שיוצא מהפילטר דרך כמות של מים קטנה, כמו תוספת ‘פילטור’ של מים לג’וינט.

איך זה לעשן מבאבלר?

החוויה שמתקבלת מעישון בבאבלר היא חלקה ונעימה יותר, גם עבור אלו שמעשנים גו’ינטים בדרך כלל וגם לאלו שמעדיפים עישון ב’באנג’. האפקט שמתקבל הוא מעט עדין יותר ביחס לבאנג, גם בגלל הגודל הקטן יותר של המבחנה וגם מעוצמת השאיפה – שחלשה יותר בבאבלר. המאפיינים העיקריים הם:

  • חלק יותר בגרון – העשן מתקרר באמצעות המים בדומה ל’באנג’, ומפחית את הגירוי בגרון.
  • בריא יותר – במיוחד עבור אלו שמעשנים גו’ינטים, המים מסננים חלק מהחומרים הרעילים שנפלטים כתוצאה מהשריפה.
  • אישי – שלא כמו ה’באנג’ הבאבלר מיועד לחוויה אישית והוא פחות חברתי.
  • נייד – הגודל הקטן שלו מאפשר לקחת אותו גם אל מחוץ לבית.

יש גם כמה חסרונות עליהם מדווחים חלק מהמשתמשים שבזמן השאיפה לפעמים מגיעים מים אל השפתיים, אבל זה לא קורה בכל מכשיר וכדאי לבדוק את הצורה שלו לפני שאתם רוכשים אחד כזה. באבלרים לעיתים גם מצוידים גם בשסתום חד כיווני או התקן הגנה שמונע מהמים במיכל הקטן להגיע לפה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות