ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

ביוכימאי – מחסל הסרטן

שתפו את החברים

סרטן הערמונית פוגע ב 1 מתוך 7 גברים במהלך חייהם. הדרכים היחידות לטיפול במחלה: כימותרפיה, הקרנות וניתוח שיכולים לגרום לתופעות לוואי קשות. דניס היל Dennis Hill בחר בדרך אחרת והחלמתו הדהימה רבים. היל אובחן בסרטן ערמונית אגריסיבי מאוד בפברואר 2010,…

סרטן הערמונית פוגע ב 1 מתוך 7 גברים במהלך חייהם. הדרכים היחידות לטיפול במחלה: כימותרפיה, הקרנות וניתוח שיכולים לגרום לתופעות לוואי קשות. דניס היל Dennis Hill בחר בדרך אחרת והחלמתו הדהימה רבים.

DennisHillAdenocarcinomaProstateCancerCurewithCannibasExtract

היל אובחן בסרטן ערמונית אגריסיבי מאוד בפברואר 2010, שש ביופסיות חשפו אזורים סרטניים עם מידת גליסון גבוהה, דבר שמעיד על תוקפנות. על אף שהאורולוג שלו המליץ על טיפולי הקרנה, היל סירב לטובת טיפול בקנאביס לאחר שלמד שיש לזה פוטנציאל טיפולי טוב.

חבר של היל הכין לו חמאת קנאביס וזה לקח את כמה שיכל להכיל. שלושה חודשים לאחר מכן הסרטן הראשוני נעלם. עם זאת כמה גרורות נשארו. בשלב הזה היל מצא מקור לשמן קנאביס ובשלושת החודשים הבאים הצליח לחסל את הגרורות.  

כביוכימאי עם נסיון של עשר שנים היל הכיר את הסיכונים הטמונים בטיפול מסורתי בסרטן, וזה מה שהשפיע על החלטתו.

prostate_cells2

הוא לקח על עצמו את המשימה לחשוף את הציבור לידע והנסיון שלו כיצד קנאביס מחסל סרטן. באתר שלו הוא מסביר כיצד רמת הסרמידים, הסוג הפשוט ביותר של ספינגוליפיד אשר אחראי בהעברת אותות ובזיהוי התא, גדלה כאשר THC נקשר לקולטני הקנאבינואידים. מה שמוביל לאפופטוזה – סוג של מוות תאי מתוכנת, מוות מכוון של תאים.  זה תוצר של מגוון מנגנונים. למשל, הסרמידים מעלה את כמות הממברנה של המיטוכונדריה ציטוכרום C, חלבון קריטי לסינתזת האנרגיה. בזכות הפעילות הזאת ציטוכרום C זורם מחוץ למיטוכונדריה דבר שגורם להפסקת המקור האנרגתי. סרמידים משבשים את חילוף החומרים של הסידן ותפקוד הליזוזום. באמצעות עיכוב זה, תאים סרטניים נהרסים בצורה יעילה יותר.

מחקר שנעשה ע״י ד״ר מנואל גוזמן Guzman זיהה את חשיבות הסרמידים בהקשר של השפעת ה THC על האפופטוזיס בתאי סרטן הלבלב.

הוא מצא שאפופטוזיס קשורה עם רמות סרמידים גדולות, וכי עיכוב סינתזת הסרמידים מנע את השפעת האפופטוזיס ב THC.

הסיפור של דניס היל עורר השראה בחולים רבים והמסירות שלו למדעי הקנאביס מעוררת הערצה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אורית |

    איך אפשר לדעת מהי חמאת הקנאביס שאתה צרך פרופסור היל??

שינוי גודל גופנים
ניגודיות