ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
העצור הבודד: ביקש מהשוטרים להצטרף אליו לשאכטה

העצור הבודד: ביקש מהשוטרים להצטרף אליו לשאכטה

שתפו את החברים

אדם מבוגר מפלורידה, ארה”ב, נעצר השבוע לאחר שהפציר בשני שוטרים שעברו ליד ביתו להיכנס ולהצטרף אליו לטעימה של הקנאביס המיוחד שהוא מגדל בביתו – בניגוד לחוק. השוטרים עצרו את החשוד בגין עבירה של גידול קנאביס, אך מאחר ומדובר באדם בודד…

אדם מבוגר מפלורידה, ארה”ב, נעצר השבוע לאחר שהפציר בשני שוטרים שעברו ליד ביתו להיכנס ולהצטרף אליו לטעימה של הקנאביס המיוחד שהוא מגדל בביתו – בניגוד לחוק. השוטרים עצרו את החשוד בגין עבירה של גידול קנאביס, אך מאחר ומדובר באדם בודד שככל הנראה היה זקוק נואשות לחברה, ייתכן כי המקרה יטופל במקום זאת על ידי רשויות הרווחה.

הלגליזציה בארה”ב אמנם הולכת ומתרחבת, וכבר כבשה למעלה מ-10 מדינות באופן רשמי, אך במרבית האומה האמריקאית שימוש בקנאביס הוא עדיין אסור, ולכן מעצרים של צרכני ומגדלי קנאביס הם עדיין עניין שבשגרה. עם זאת, לא כל מעצר כזה הוא שגרתי, ולפעמים יש מעצרים באמת יוצאי דופן, כמו זה שהתרחש השבוע במדינת פלורידה.

באירוע, שהתרחש מוקדם בבוקר יום ו’ האחרון, תושב המדינה בשם ארתור קרסינו (Arthur Carracino) נעצר על ידי המשטרה לאחר שגידל בביתו מספר צמחי קנאביס, ככל הנראה מזן מיוחד שהרביע בעצמו.

שני שוטרים, שניהם סגנים של השריף המקומי בעיירה באנל (Bunnell) שבצפון מזרח המדינה, היו אלה שביצעו את המעצר, לאחר שראו את מערך הגידול המכובד שהיה בביתו של ארתור במו עיניהם.

בנסיבות אחרות זה היה יכול להיות עוד מעצר שגרתי, אך מעצרו של קרסינו, שלא כמו מעצרים אחרים הקשורים לגידול או סחר בקנאביס, לא התבצע בעזרת מודיעין סודי או עבודת משטרה איכותית, אלא בעיקר בגלל היותו אדם בודד שרק היה זקוק לקצת חברה.

“בואו לעשן איתי שאכטה, בבקשה”

הגעתם של השוטרים לביתו של ארתור לא הייתה מקרית, ולמעשה הוא נתקל בהם בעת שהסתובב בשטח הפתוח שסביב ביתו, בזמן שהשניים ערכו במקום סיור ביטחון שגרתי.

מיד כשנתקל בהם, כך לפי הדברים שמסרו השוטרים ושגובו על ידי הסרטון ממצלמת הגוף שלבשו בעת המעצר, התחיל ארתור לדבר עם השניים על צמחי הקנאביס שהוא מגדל בביתו, ואף הזמין אותם באופן מפורש לשבת לעשן איתו שאכטה כדי לטעום את הזן החדש שגידל, תוך שהוא מחזיק בידו ג’וינט ומעשן ממנו מדי פעם מול השוטרים.

העצור הבודד: ביקש מהשוטרים להצטרף אליו לשאכטה
שוטרים, רוצים שאכטה?

“בואו לעשן איתי שאכטה, בבקשה”, ביקש ארתור מהשוטרים, לאחר שסיפר להם על הקנאביס שהוא מגדל בבית, ולאחר שאישר להם שהוא אינו מחזיק ברישיון קנאביס רפואי – שיכול היה לפטור אותו מאשמת השימוש בקנאביס ולהותיר אותו עם עבירת הגידול בלבד.

השוטרים כמובן לא נענו להזמנה לעשן קצת מהגידול הביתי, ולאחר ששאלו את ארתור מספר שאלות בכדי לוודא שהוא נמצא בהכרה מלאה ומודע למצבו, הם הודיעו לו שהוא מוכנס למעצר בגין עבירה של גידול קנאביס באופן לא חוקי.

נכון לכעת מצוי ארתור במעצר תחת חסות המשטרה המקומית, אך ייתכן כי התיק שלו יועבר לטיפול רשויות הרווחה, לאחר שהסתבר כי מדובר באדם בודד שהיה מרוחק מהחברה במשך זמן רב. לא ברור האם הזמנת השוטרים לתוך הבית הייתה מעשה של טיפשות רגעית או קריאה סמויה לעזרה, וייתכן כי האישומים הפליליים נגדו יבוטלו במידה והתיק יועבר לרשויות הרווחה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות