ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
גידול קנאביס

בנו של בוב מארלי הופך בית כלא לחוות גידול קנאביס

שתפו את החברים

דמיאן מארלי, או בכינויו “ג’וניור גונג” רכש חנות לממכר פרחי קנאביס ונכנס כשותף בתעשייה של מיצויי קנאביס, שהולכת להפוך בית כלא שלם לחוות גידול קנאביס. בחורף האחרון, בפרק זמן של כמה שבועות הפך דמיאן מארלי לאחד האמנים הבולטים שעוסקים בתעשיית הקנאביס בארצות…

דמיאן מארלי, או בכינויו “ג’וניור גונג” רכש חנות לממכר פרחי קנאביס ונכנס כשותף בתעשייה של מיצויי קנאביס, שהולכת להפוך בית כלא שלם לחוות גידול קנאביס.

בחורף האחרון, בפרק זמן של כמה שבועות הפך דמיאן מארלי לאחד האמנים הבולטים שעוסקים בתעשיית הקנאביס בארצות הברית, שמענו כבר על הרבה אמנים שמהללים את הצמח בשירים שלהם, מעשנים אותו, ואפילו מוציאים מוצרים הקשורים לעישון הצמח. אפילו נתקלנו כבר בזנים שפותחו וטופחו על ידי מוזיקאים מפורסמים, כמו הזן LA Confidential של הראפר סנופ דוג, שגם הוא מעורב היטב כבר שנים רבות בתעשיית הקנאביס.

LA CONFI
LA confidential הזן של סנופ דוג

למארלי כבר יש את מותג האוזניות המפורסם House of Marley, שנמכר בכל העולם, ועכשיו הוא גם מטביע את חותמו בתעשיית הקנאביס, והוא עושה את זה כמובן בסטייל שלו.

בחודש ספטמבר האחרון, בקולרדו, במהלך תור הופעות שבו ניגן מארלי, הוא עצר בחנות קנאביס שממוקומת בדנוור שבקולורדו, שם כידוע יש לגליזציה מלאה, והחליט שהוא רוצה לרכוש את המקום. תוך זמן קצר החנות עוצבה מחדש ומארלי מצא את עצמו בעלים מאושר לחנות לממכר פרחי קנאביס. שמה הקודם של החנות היה “טרו קנאביס”, וכעת שמה של החנות הוא “דמיאן מארלי סטוני היל” (Damian Marley’s Stony Hill).

דמיאן מארלי

שבועיים לאחר שהודיע על פתיחת חנות הקנאביס בקולורדו, מארלי הגיע לעיר קואלינגה שבקליפורניה ,והודיע על שותפות חדשה עם החברה “Ocean Grown Extracts”, שבונה לאחרונה מפעל חדש שמוקם במקום בית כלא בקליפורניה, ויושב על שטח של 25  אלף מטר רבוע, כאשר כל השטח ינוצל לבנייה של מפעל מתקדם למיצוי וכן גידול קנאביס.

דמיאן מארלי 3

ההיכרות של מארלי עם המוצרים של חברת Ocean Grown היתה דרך אחיו של מנהלו האישי, שהביא לו לנסות את המוצרים של החברה, ומארלי כנראה מאד אהב אותם והחליט להכנס כשותף פעיל בחברה.

למעשה החברה כבר החלה לפעול על המיזם חצי שנה קודם לכן, והשקיעה בפרוייקט מעל 4 מליון דולר, והשותפות של מארלי הייתה רק עוד תוספת לפרויקט.

רכישותיו האחרונות מייצגות פריצת דרך של סלבריטאים בתעשיית הקנאביס. פעילותו בחנות הקנאביס היא כמובן בעיקר טריק שיווקי, ואין לו באמת חלק פיזי בניהול החנות עצמה – למרות שעוצבה על ידיו. אבל הסיפור עם חברת המיצוי הוא שונה לחלוטין, שם מארלי חתום על שותפות ואחראי על חלק פעיל בעשייה בפועל.

מארלי כמובן מעודד את השימוש בקנאביס, וטוען שיש הרבה אנשים שאינם מודעים לתרומה האדירה שיש לתרופה הזאת, “יש אנשים שצריכים לקבל קנאביס ולהיות מטופלים בו, ותפקידנו הוא לעשות את הקישור בניהם”. כך טוען מארלי. שיהיה לו בהצלחה. 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות