ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס ומערכות יחסים

בעיות בזוגיות? הגיע הזמן לגלגל את הדברים על השולחן. קנאביס ומערכות יחסים

שתפו את החברים

קנאביס ומערכות יחסים – לקנאביס יש לא מעט השפעות ואפקטים נפלאים. חלק מההשפעות שלו יכולות, וצריכות, לשפר את מערכות היחסים שלכם ולעזור לכם לשמור עליה חזקה, יציבה ונאמנה. הנה שש דרכים שבהן קנאביס יכול לעזור למערכות היחסים שלנו: שימוש בקנאביס…

קנאביס ומערכות יחסים – לקנאביס יש לא מעט השפעות ואפקטים נפלאים. חלק מההשפעות שלו יכולות, וצריכות, לשפר את מערכות היחסים שלכם ולעזור לכם לשמור עליה חזקה, יציבה ונאמנה.

הנה שש דרכים שבהן קנאביס יכול לעזור למערכות היחסים שלנו:

שימוש בקנאביס מפחית את הסיכון לאלימות במשפחה: מחקר אמריקני מ2014 בדק כ-630 זוגות נשואים, וגילה כי בקרב זוגות המעשנים קנאביס יחד הסיכוי לאלימות במשפחה קטן בהרבה מאשר אצל זוגות לא מעשנים. הזוגות שהשתתפו במחקר העידו כמו כן על פחות אגרסיביות בחיי הנישואין באופן כללי. מסקנה, לא לשכוח לקרוא לבן/בת הזוג אחרי שגלגלתם.

 

קנאביס תורם לתקשורת טובה יותר בין בני הזוג: תקשורת טובה היא המפתח לפתירת רוב הבעיות בזוגיות. קנאביס יכול לעזור לכם לדלג על כעסים או טינות עבר, ולהשיג את התקשורת הזו. ניתן לייחס זאת לאופוריה שמעניק הקנאביס, או טשטוש הזיכרון באופן זמני – בכל מקרה, קנאביס (בתנאים הנכונים) יכול לעזור לכם לפתוח את מה שעל לבכם, ולדבר באופן גלוי וכן עם בן/בת הזוג על מה שכואב.

 

אווירה טובה בבית: חיי היום יום קשים עבור כולנו, אנו מתוסכלים מהעבודה, המשכורת, המירוץ הבלתי פוסק רק כדי להישאר במקום… כשאנחנו מגיעים הביתה וצריך לטפח מערכת יחסים או משפחה – לא תמיד פשוט להשאיר מחוץ לדלת את הצעקות מהבוס או הלקוח שדיבר אלינו לא יפה. קנאביס ידוע כמפחית לחצים ומתח ומטפל בדיכאון. להכין קטנה איך שחזרנו הביתה משאיר את הבחוץ בחוץ, ויוצר אפשרות שנוכל לחייך לבני הזוג שלנו גם אם עבר עלינו היום הקשה בהיסטוריה.

 

סקס טוב יותר: קנאביס מגדיל את הרגישות למגע ומעצים תחושות, ואולי זו הסיבה ששני שליש מאוכלוסיית המעשנים מדווחים על עלייה בהנאה מיחסי המין עם שימוש בקנאביס. ד”ר שלי נורלה  (Dr. Shelley Narula) מהמגזין stayhealthy.com מתנה את העובדה הזו בכמויות הנצרכות. מחקר שנעשה בעכברים הראה כי הם שמרו על רמות גבוהות של טסטוסטרון זמן קצר לאחר קבלת THC בכמויות קטנות. לאחר זמן רב יותר וכמות גדולה יותר של THC, כמות הטסטוסטרון ירדה. כלומר- שיפור טבעי של כוח הגברא יהיה לעשן קצת ובסמוך לאקט המיני.

 

משתמשי קנאביס נאמנים יותר: סקר של אתר היכרויות גדול למשתמשי קנאביס (My420mate.com) בין משתמשיו העלה שרק מיעוט שבמיעוט מתוכם (2%) מוכנים לבגוד או לקבל בשוויון נפש בגידה, ו-77.8% מהם טענו שלדעת שבן הזוג הגיע לסיפוק במיטה חשוב להם כמו להגיע בעצמם. משתמשי הקנאביס עדיין נהנים מהתדמית הבלתי מוסרית שהממסד מייצר כבר שנים, וטוב לראות שהיא הולכת ונסדקת.

 

זה אחלה תחביב משותף:  תחביב משותף עוזר ללא מעט זוגות להצליח בזוגיות. בין אם זו פעילות גופנית, פרוייקט משותף, משחקים – עצם המצאות נושא ועניין משותף לבני הזוג תורם לזוגיות יציבה. צריכת קנאביס למטרות הנאה בהחלט יכולה להיות תחביב כזה.

 

מאת: נטלי שניידר

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות