ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
הרישיון פתר אותי מהדילרים, גידול ביתי הביא לי תרופה

גידול קנאביס רפואי – הרישיון פתר אותי מהדילרים, גידול ביתי הביא לי תרופה

שתפו את החברים

גידול קנאביס רפואי, רישיון הקנאביס הרפואי שקיבלתי ממשרד הבריאות עזר לי, לפחות בהתחלה, ופתר אותי מהצורך האינסופי בדילרים של השוק השחור. עם זאת, המרחק בין מה שקיבלתי מחברת הקנאביס שלי לבין תרופה הוא רחוק שנות אור ועל המרחק הזה הצטרכתי…

גידול קנאביס רפואי, רישיון הקנאביס הרפואי שקיבלתי ממשרד הבריאות עזר לי, לפחות בהתחלה, ופתר אותי מהצורך האינסופי בדילרים של השוק השחור. עם זאת, המרחק בין מה שקיבלתי מחברת הקנאביס שלי לבין תרופה הוא רחוק שנות אור ועל המרחק הזה הצטרכתי לבסוף לגשר בעצמי. הפתרון שמצאתי הוא גידול ביתי, שהתברר לי בתור הדרך היחידה להשיג את התרופה שאני זקוק לה באמת.

גידול קנאביס רפואי, צרכני קנאביס רבים בישראל “מקנאים” בבעלי רישיון קנאביס רפואי מכיוון שזה נחשב עבורם כמו דרך קלה להשיג את אחד החומרים הלא חוקיים הנפוצים ביותר בישראל. אמנם להתארגן לבד זה כבר מזמן קל, אבל לקבל את הקנאביס בצורה חוקית נשמע כמו חלום רטוב של כל צרכן מופלל.

בתור צרכן מופלל שלצערו אפילו לא רוכש את הקנאביס שלו למטרות פנאי אלא כדי לטפל במיני מכאובים (פיברומיאלגיה, למי שמכיר) ובעיות רפואיות, אכן לטשתי עיניים במשך זמן רב באותו רישיון מבוקש. במשך הרבה מאד זמן קניתי את התרופה שלי בדרך לא דרך וקיבלתי בכל פעם תרופה לא תרופה, והאמנתי בלב תמים שזהו הפתרון לכל הצרות שלי.

שמן קנאביס לשימוש במיטה
קנאביס רפואי – “חלום רטוב” של כל צרכן פנאי גידול קנאביס רפואי

אחרי שעברתי מסכת קשיים לא קלה מול משרד הבריאות וכמה רופאים מומחים ומרפאות שמתכחשות מראש לתרופה שלי, הצלחתי לבסוף לצלוח את הדרך המתישה לרישיון ולקבל את ההיתר הסופי מהיק”ר.

סברתי כאמור שכאן נגמרה בדרך הקשה ומכאן אני בדרכי להחלמה או לפחות למציאת הטיפול הטבעי שיקל על מכאוביי, אבל לא ממש כך היה הדבר. לצערי, גיליתי שרישיון קנאביס רפואי אמנם פותר כמה בעיות, אבל לא את הבעיות שציפיתי שיפתור.

גידול קנאביס רפואי – הרישיון עבד, אבל התרופה לא

תחילת דרכי כמטופל קנאביס רפואי באחת החברות היותר גדולות בשוק התחילה דווקא בצורה טובה. האספקה החודשית שהייתי מקבל בתחילה, למרות שהייתה במינון שאפשר לקרוא לו מזלזל, כללה פרחים איכותיים שהביאו לגוף שלי קצת נחת.

בתקופה זו הבנתי שקנאביס רפואי הוא קודם כל לא “סם מסוכן” ודבר שני הוא בהחלט מסוגל לספק נחת והקלה על כאבים ותחושות רעות רבות שפוקדות אותי. לא יודע אם אפשר לקרוא לזה “תרופה” אם זה לא מרפא את המחלה, אבל זאת בהחלט התרופה הכי פחות קשה שלקחתי ועם זאת גם הכי מועילה.

אחרי ההתחלה הטובה, התחילו לצוץ לי הבעיות הרגילות שמטרידות את מרבית מטופלי הקנאביס הרפואי היום בישראל, ונובעות ממעמדו הנחות של הקנאביס בתור “תרופת קו אחרון”. בקשות החידוש שלי נדחו וכך גם הבקשה להעלאת המינון, ורק אחרי חודשים ארוכים שבהם נאלצי לשוב לשוק השחור, הצלחתי לקבל אישור מחודש לאספקה קצרת מועד.

קנאביס רפואי - "חלום רטוב" של כל צרכן פנאי גידול קנאביס רפואי
קנאביס רפואי – “חלום רטוב” של כל צרכן פנאי גידול קנאביס רפואי

בזמן הזה גיליתי אמת אחת שלא כל כך נעים לשמוע: קנאביס רפואי, לפחות עכשיו לפני שהרפורמה הארורה הזאת תיכנס (אם בכלל) לתוקף, הוא לא תרופה אמיתית. פרחים באיכות נמוכה, או מה שהם לא גורסים שם בשקיות האטומות שהם שמים בבתי המרקחת, אינם בעלי אפקט מרפא שאמור להתקבל מחומר ברמת איכות גבוהה.

לכן, בשורה התחתונה ההבדל בין התקופה האחרונה בה החזקתי ברישיון תקף לבין זו שקדמה לה וכללה הרבה ביקורים אצל “דילרים” קצת פחות חוקיים, היא הכסף. הרישיון חסך לי כסף, שזה מצוין, אבל מי שחלה אי פעם במחלה לא קלה יודע שבריאות שווה לקנות בכל מחיר.

בסופו של דבר זנחתי את המרדף האינסופי אחרי הספקית שלי, היק”ר, הרופאים המומחים ושאר הדמויות החביבות (כולל יועץ אחד חביב ויקר באמת) שליוו אותי במסע אל הרישיון, והבנתי שאת התרופה שלי אני אשיג רק בעצמי.

הפתרון האמיתי – להוציא ירק מן הארץ – גידול קנאביס רפואי

עוד לפני שנתחיל אני כבר אסכים איתכם. נכון, גידול ביתי של קנאביס הוא לא חוקי, גם למי שיש לו רישיון. יודעים מה עוד לא חוקי? לקנות קנאביס בשוק השחור, כלומר בכל דרך אחרת שלא מחזירה אותה לשקיות של מה שאני מכנה “אבקת קנאביס גרוסה” שמחכות לי בבית המרקחת.

מאחר ונושא החוקיות, כמו המחיר, אינו משתווה לדעתי לבריאות הגופנית והנפשית שלי, החלטתי להתחיל לנסות ולגדל לעצמי את התרופה כמו ששמעתי שרבים מהמטופלים עושים כיום. אחרי שנברתי קצת אינטרנט הסתבר לי שהפקה של קנאביס איכותי בדרך של גידול ביתי היא לא סיפור גדול ולמעשה היא פשוטה יותר מהמרדף שהייתי בו עד עכשיו, והדרך משם הייתה קצרה ומהירה.

רוצים לדעת כמה פשוט? קבלו מאמר של חברת הידרושופ שמדבר על שיטות הגידול של הקנאביס הרפואי – כניסה למאמר.

גידול קנאביס רפואי
גידול ביתי – תוצאות טובות יותר, בלי גורמים חיצוניים – גידול קנאביס רפואי

כמובן שזדקקתי לציוד גידול ייעודי כולל אוהל גידול לקנאביס, תאורה לגידול קנאביס, דשני קנאביס ומוצרים נוספים. קראתי כל כל מדריכי גידול הקנאנביס שיכולתי למצוא, שתלתי כמה זרעי קנאביס שרכשתי מראש, ותוך מספר חודשים קצרתי בפעם הראשונה קנאביס רפואי איכותי בכמות מספקת.

אז נכון, כנראה שאני לא מגדל הקנאביס הרפואי של השנה והייתי יכול להשיג פרחים קצת טובים יותר אם הייתי מוכן לשלם מחיר מופקע, אבל את התרופה שהפקתי בעצמי קיבלתי כמעט בחינם, ובלי להתערבב עם אף גורם חיצוני שאני לא רוצה להכניס לתיק הרפואי שלי.

מבחינתי, זה בדיוק הפיתרון שחיפשתי. עד שאני אדע שיש תרופה איכותית ואמיתית שמשרד הבריאות חוזר לספק, אני ממשיך לספק לעצמי את התרופה שלי עם קצת עזרה מהטבע.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות