ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ארגון הרופאים

גם הרופאים בפנים – ארגון הרופאים שקורא להסדיר את השימוש בקנאביס

שתפו את החברים

שרת הבריאות האמריקנית לשעבר: המלחמה בסמים היתה מלחמה נגד שחורים והיספאנים קבוצה של יותר מ-50 רופאים, שכוללת מנתחים וחברי סגל בכמה מבתי הספר לרפואה המובילים בארה”ב, הקימו את הארגון הלאומי הראשון של רופאים שקורא למדינות ולממשל הפדרלי להכשיר ולהסדיר את…

שרת הבריאות האמריקנית לשעבר: המלחמה בסמים היתה מלחמה נגד שחורים והיספאנים

קבוצה של יותר מ-50 רופאים, שכוללת מנתחים וחברי סגל בכמה מבתי הספר לרפואה המובילים בארה”ב, הקימו את הארגון הלאומי הראשון של רופאים שקורא למדינות ולממשל הפדרלי להכשיר ולהסדיר את השימוש בקנאביס מתוך אינטרס בבריאות הציבור.

stethoscope-720 copy

הקבוצה קוראת לעצמה רופאים למען רגולצית קנאביס – Doctors for cannabis regulation – תומכת בלגליזצית קנאביס לשימוש פנאי עבור מבוגרים בטענה שאיסור והפללה של שימוש בקנאביס גורם יותר נזק לציבור מתועלת. זאת לעומת האיגוד הרפואי האמריקאי שעדיין מתייחס לקנאביס כאל סם מסוכן.

doctors-for-cannabis-regulation

המלחמה בסמים נוהלה דרך מאות אלפי מעצרים שנתיים, פערים גזעיים וכלכליים באוכלוסיות עליהן נאכפו חוקי הקנאביס, ומעצם האיסור – מחירי הקנאביס גבוהים – דבר שמשתלם לסוחרי סמים אלימים, הרופאים טוענים שיצירת שוק קנאביס מוסדר היא הדרך הטובה ביותר להבטיח את שלום הציבור, להילחם בסחר בסמים ולבטל את ההשלכות השליליות של מדיניות האכיפה הקפדנית על קהילות מוחלשות.

הופעתה של קבוצת הרופאים מגיעה ברגע מכריע בדיון הלאומי על לגליזצית קנאביס. יותר מ -60 אחוז מהציבור האמריקאי תומך בלגליזציה.

״לא צריך להיות בעד קנאביס כדי להתנגד לאיסור שלו״ אומר דיויד אל נת׳ן, David L Nathan מייסד ונשיא DFCR.

גם ג׳וסלין אלדרס, שרת הבריאות לשעבר, אומרת שהאיסור גרם להרבה יותר נזק מתועלת, במיוחד בתוך הקהילות ההיספניות והשחורות: ״קנאביס מעולם לא הרג אף אחד״ היא אמרה בועידת עסקים בינלאומית בנושא קנאביס. ״ומעולם לא גרם לדבר מהדברים שאנחנו (מתנגדי הלגליזציה) הזהרנו מפניהם. ובאמת שהיתה מלחמה, המלחמה היתה נגד שחורים והיספנים וקהילות שונות אחרות.״

ארגון הרופאים

נת׳ן מכיר בסיכונים שיש בשימוש בקנאביס בעיקר בקרב אוכלוסיות צעירות, אך האיסור, הוא אומר, לא פותר את הבעיות הללו.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות