ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
אורן חזן

האב, הבן ורוח הגאנג’ה

שתפו את החברים

אתמול (25.10.2016) קבע בית משפט השלום בתל אביב ש”הפרסום בעניין שימוש בסמים קשים ע”י ח”כ אורן חזן – אמת בעיקרו” הסמים הקשים המדוברים הם קריסטל. אורן חזן הוא אותו אחד שבראיון לערוץ 2 טען שהוא מתנגד ללגליזציה אבל יתמוך באי-הפללה….

אתמול (25.10.2016) קבע בית משפט השלום בתל אביב ש”הפרסום בעניין שימוש בסמים קשים ע”י ח”כ אורן חזן – אמת בעיקרו” הסמים הקשים המדוברים הם קריסטל. אורן חזן הוא אותו אחד שבראיון לערוץ 2 טען שהוא מתנגד ללגליזציה אבל יתמוך באי-הפללה. זה אולי נשמע מוזר שאדם שצורך קריסטל מתנגד ללגליזציה של קנאביס אבל זה הרבה פחות מוזר כשנזכרים באביו של אורן, יחיאל חזן. פאפא חזן, לשעבר חבר כנסת שב2003 הואשם בהצבעה כפולה בכנסת. לאחר מכן הוא פרץ למחסן הכנסת בניסיון לגנוב את המחשב המוכיח את ההצבעה הכפולה ואז בפעולת התאבדות הוא ביקש הסרת חסינות כדי לעמוד למשפט על הצבעה כפולה שבו הוא הפסיד. להזכירכם- גם אורן חזן הגיע לבית משפט בגלל שהוא הגיש תביעת דיבה נגד העיתונאי עמית סגל והפסיד! מסתבר שזה כנראה גנטי…

אחרי שנזכרנו במי זה יחיאל חזן בואו ניזכר באיך הוא קשור לקנאביס. בספטמבר 2014 כשחבר הכנסת משה פייגלין התחיל להחשף לקשר בין חברת שראל והתוכניות שלה להשתלט על שוק הקנאביס הרפואי הוא התחיל לקבל הצעות “לרדת מהנושא” כי “חבל עליו” ממי הוא קיבל את הטיפ הידידותי הזה? ממר יחיאל חזן בכבודו ובעצמו.

כנראה שמשפחת חזן ממש לא אוהבת קנאביס. חבל, זה הרבה יותר בריא מקריסטל. וסתם בשביל הכיף סרטון משותף של האב והבן

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) |

    שיקח אותם אלוהים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות