ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

האם לגליזציה בבריטניה מגיעה?

שתפו את החברים

טים פארון Farron מהמפלגה הליברל דמוקרטית בבריטניה, מודה שעישן קנאביס וטוען שהממלכה תכניס קרוב ל1 מיליארד פאונד במיסים אם תהיה לגליזציה בבריטניה. פארון הוא המנהיג הראשון של מפלגה פוליטית רחבה שהודה על שעישן קנאביס בצעירותו. ההודאה הכנה של חבר הפרלמנט…

טים פארון Farron מהמפלגה הליברל דמוקרטית בבריטניה, מודה שעישן קנאביס וטוען שהממלכה תכניס קרוב ל1 מיליארד פאונד במיסים אם תהיה לגליזציה בבריטניה.

פארון הוא המנהיג הראשון של מפלגה פוליטית רחבה שהודה על שעישן קנאביס בצעירותו.

ההודאה הכנה של חבר הפרלמנט מגיעה למען לגליזציה מלאה של קנאביס, בניסיון לייצר עד 900 מיליון פאונד עבור הקופה הציבורית.

key_Tim_Farron

פארון, 46 אב לארבעה ״ניסיתי קנאביס בצעירותי כפי שעשו פוליטיקאים רבים אחרים, אך למרבה הצער, יותר מדי פוליטיקאים ממשיכים לכפות על המשטרה את בזבוז המשאבים ברדיפה אחר משתמשים בקנאביס במקום למגר פשע אלים.

הגיע הזמן לנהוג באומץ ולהביט בראיות, לקבל החלטה שתסייע לנו להתמודד עם הפשיעה האמיתית במקום הגישה הכושלת הנוכחית״

פארון רוצה שמשתמשים בקנאביס יוכלו לרכוש את החומר מחנויות מורשות. שחובבי קנאביס יורשו לגדל אותו בעצמם, בעוד בתי קפה קנאביס בסגנון אמסטרדם יהיו לחלק בלתי נפרד בערים.

הפעילים הליברלים דמוקרטים יתבקשו לתמוך בהצעת המדיניות במסיבת האביב ביורק.

המפלגה כבר מגבה השימוש בקנאביס למטרות רפואיות, ההצעה החדשה מבקשת להרחיב את התמיכה בעישון קנאביס בשביל הכיף.

פנל עצמאי מציע לאפשר מכירת קנאביס מגילאי 18 ומעלה ממומחים ומחנויות מורשות, כמו כן “גידול ביתי לשימוש אישי ומורשה בקנה מידה קטן עבור מועדוני קנאביס חברתיים”.

Palace_of_Westminster,_London_-_Feb_2007

המחיר, מידת ההשפעה והאריזה יפוקחו ע״י רגולטור. קנאביס חזק יותר יהיה כרוך בתשלומי מס גבוהים יותר וכל זה יכניס בין 400 ל900 מיליון פאונד לאוצר המדינה, כך טוען בדו״ח.

״האיסור על השימוש בקנאביס נכשל. אנחנו צריכים גישה חדשה וחכמה יותר ואני מברך על הדו״ח הזה. מדובר בבזבוז זמן של המשטרה ברדיפה אחר צעירים שמשתמשים בקנאביס ומגוחך להרשיע אותם בפעילות פלילית שתזיק ותפגע בעתידם. שוק חוקי יאפשר לנו להיות יותר בשליטה על מה שנמכר ויעלה את המיסוי באופן ניכר.״

״המציאות היא כי מיליוני אנשים משתמשים בקנאביס בבריטניה ויש צורך דחוף מצד הממשלה לשלוט על הסחר בין פושעים וסוחרים לא מוסדרים״ אומר יו״ר הפאנל סטיב רולס מקרן מדיניות הסמים.

על אף הפחד, נראה שלגליזציה עובדת בקולורדו ובוושינגטון וזה ימשיך להתפשט מעבר לארצות הברית בשנים הקרובות.

גם באורוגוואי יש פיקוח וממשלת קנדה אמורה להסדיר קנאביס באופן חוקי בקרוב. זה כבר לא דיון תיאורטי – והראיות שמתעוררות מצביעות לכיוון אחד בלבד.״

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות