ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מדיניות ההפללה

החדשות בירוק: לאט אבל בטוח, העולם מכיר בנזק שבמדיניות ההפללה

שתפו את החברים

דיקסי מתחילה להכנע: מדינות הדרום יורדות מההפללה http://herb.co/2016/04/30/the-first-southern-state-to-end-prohibition-release-pot-prisoners/ מדיניות ההפללה – נראה כי ארקנסו, המדינה ממנה הגיע ביל “לא לקחתי לריאות” קלינטון,  תהיה המדינה הדרומית הראשונה בארה״ב, שמשנה את מדיניותה כלפי קנאביס ללגליזציה. ההצעה המונחת על השולחן כוללת גם שחרור…

דיקסי מתחילה להכנע: מדינות הדרום יורדות מההפללה

http://herb.co/2016/04/30/the-first-southern-state-to-end-prohibition-release-pot-prisoners/

מדיניות ההפללה – נראה כי ארקנסו, המדינה ממנה הגיע ביל “לא לקחתי לריאות” קלינטון,  תהיה המדינה הדרומית הראשונה בארה״ב, שמשנה את מדיניותה כלפי קנאביס ללגליזציה. ההצעה המונחת על השולחן כוללת גם שחרור אסירים שנכלאו בשל עבירות קנאביס. היועץ המשפטי של המדינה אישר הצעת חוק שתאפשר גידול, ייצור, הפצה, מכירה והחזקה של הצמח. בנוסף ללגליזציית קנאביס, ישוחררו האסירים שנעצרו על עבירות הקשורות בצמח.

http://www.attn.com/stories/7923/president-obama-weed-joke-white-house-correspondents-dinner?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_campaign=internal

אובמה: לקחתי לריאות

בארוחת הערב השנתית של כתבי הבית הלבן, האחרונה לפני סיום כהונתו, הרשה לעצמו הנשיא אובמה להתבדח על כך שבעבר עישן מריחואנה. בציינו את הפופולריות העולה שלו בימים אלו, ציין אובמה שהפעם האחרונה שהיה “כל כך הי”, היתה כשבחר בהתמחות שלו בקולג׳. הנשיא סיפר בעבר על השימוש שלו בקנאביס בתקופת התיכון והאוניברסיטה בספרו Dreams from my father מ- 1995.

 

https://www.indiegogo.com/projects/black-dahlia-keep-your-weed-fresh-for-years#/

כמו יין, עכשיו גם גראס רק ישתבח עם הזמן

קמפיין מימון המונים חדש ומסקרן עלה לאחרונה לאינטרנט – “בלאק דליה”, מעין צנצנת עם מערכת בקרת לחות וטמפרטורה שתשמור על החומר ועל ה-THC שבו טובים ובעלי עוצמה למשך שנים. THC, הקנבינואיד שאחראי על התחושות של הקנאביס, מתפרק עם הזמן, מאחר וקרני השמש פוגמות באיכות הקנאבינואידים. מה שנשאר הוא CBD, שיש לו השפעות רפואיות אבל לא פסיכואקטיביות. מאחר וטמפרטורה, לחות ותאורה משפיעים על THC, יש חשיבות לאופן האריזה והשמירה של החומר.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות