ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
לימודי קנאביס

לימודי קנאביס – היינו בפתיחה של הקורס החדש בהדסה

שתפו את החברים

לימודי קנאביס לאחרונה נראה כי המוסדות האקדמיים מבינים את הצורך של הציבור בידע על קנאביס, והם נרתמים למלאכה בעזרת קורסים שונים בתחום הקנאביס. הראשונים להרים את הכפפה היו הטכניון, שפתחו את הקורס הראשון בנושא “יזמות טכנולוגית ועסקית”, והשבוע (יום ג’)…

לימודי קנאביס

לאחרונה נראה כי המוסדות האקדמיים מבינים את הצורך של הציבור בידע על קנאביס, והם נרתמים למלאכה בעזרת קורסים שונים בתחום הקנאביס.

הראשונים להרים את הכפפה היו הטכניון, שפתחו את הקורס הראשון בנושא “יזמות טכנולוגית ועסקית”, והשבוע (יום ג’) נפתח קורס נוסף ב”מכללה האקדמית הדסה בירושלים“, בראשות ד”ר מיכאל דור ומר שלומי סנדק. בקורס משתתפים 80 תלמידים והוא נבנה עם דגש על תוכן מעשי ופרקטי. חלק מהמרצים בקורס הם פרופסור רפאל משולם, ד”ר מיכאל דור, עו”ד דקל עוזר, אוליביה ששון ועוד טובים ומוכשרים.
“הייחודיות של הקורס” אומרת ליעד מנהלת הקורס “שהידע שנלמד אצלנו הוא עם דגש על מעשי ומקומי, המומחים שהבאנו הם ייחודיים בתחומם בארץ ועם נסיון אדיר.”

נושאי הלימוד העיקריים הם –

  • סקירה היסטורית
  • התחום הרפואי
  • התחום המחקרי
  • התחום הכלכלי
  • רקע ומצב משפטי
  • סקירת המצב והאפשרויות בארץ ובעולם

אחד מהמרצים בקורס לימודי קנאביס הוא “אוליביה ששון” איתו דיברנו לפני כשבועיים, אוליביה הוא מומחה למיצוי שמנים מקנאביס שידוע בין היתר בעזרתו הרבה לחולי הסרטן בארץ. עוד מרצה בקורס הוא שלומי סנדק שידוע בפעילותו למען מטופלים בקנאביס רפואי ופעיל וותיק בנושא.
מחזור הלימודים הבא ייפתח אחרי חג פסח, ואנו נעדכן אתכם על המועד המדויק, ולנו נותר רק לאחל הצלחה לתלמידים החדשים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות