ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סרטי סטלנים

היישר מהחוף המערבי לירושלים – ג׳קי ספונסלר

שתפו את החברים

ג׳קי ספונסלר, פעילת לגליזציה מקליפורניה עשתה עליה ועזבה את קליפורניה החמימה ובעלת מדיניות הקנאביס ההגיונית לטובת ירושלים שאמנם קדושה אבל היא שנמוך רציני מבחינת קנאביס. ספונסלר סובלת מאפילפסיה מגיל 10. עד גיל 21 היא סבלה בצורה קיצונית מהמחלה, לעיתים חוותה…

ג׳קי ספונסלר, פעילת לגליזציה מקליפורניה עשתה עליה ועזבה את קליפורניה החמימה ובעלת מדיניות הקנאביס ההגיונית לטובת ירושלים שאמנם קדושה אבל היא שנמוך רציני מבחינת קנאביס.

ספונסלר סובלת מאפילפסיה מגיל 10. עד גיל 21 היא סבלה בצורה קיצונית מהמחלה, לעיתים חוותה כ12 התקפים אפילפטיים ביום. היו תקופות בהן ג’קי היתה מרותקת לכיסא גלגלים, ותקופות בהן נאלצה להסתובב עם קסדה. ואחרי שניסתה כמויות לא נתפסות של תרופות, היא גילתה שהדבר היחידי שעוזר לה להתמודד עם המחלה זה קנאביס.

 

WhatsApp Image 2016-09-08 at 3.30.04 PM

 

ג’קי החליטה ללמוד את הנושא לבדה. קנאביס רפואי חוקי בקליפורניה משנת 1996, ומאוד נפוץ לשימוש פנאי, ג׳קי שגדלה בקליפורניה ונחשפה לצמח שהיה מאוד זמין, החלה לחקור את היעילות שלו לטיפול באפילפסיה.

 

ג׳קי ספונסלר

קנאביס, היא גילתה, הוא התרופה היחידה שעוזרת לה והבינה שהחיים שלה לגמרי תלויים בצמח. אחרי טיפולים רבים וביקורים תכופים בבתי חולים היא הבינה שהחיים שלה תלויים בה והחלה ללמוד באופן אינטנסיבי ומעמיק איך לגדל את הצמח לבד. אביה של ספונסלר גם סבל מבעיות בריאות וגידל לבדו קנאביס וכך גם אביו, כך שג׳קי קיבלה בירושה את הסוד המשפחתי על  איך לגדל את תרופת הפלא. משם היא המשיכה להעמיק ולחקור לבדה. הדרך לתעשיית הקנאביס היתה מהירה והשאר היסטוריה.

 

ג׳קי ספונסלר

 

חלק מהאקטביזם של ג׳קי ספונסלר בא לידי ביטוי בכך שהיא מתמחה בגידול בארה״ב, עוזרת לחולים ולומדת את הגנטיקה של הצמח למטרות רפואיות והכנת שמנים ומעבר לכל זה היא גם מגישה ב Daily Dab TV. תוכנית אינטרנט העוסקת בקנאביס

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. דודי |

    הפוזות הסקסיות מעידות על המומחיות שלה בתחום.

  2. שמעון |

    מעוניין ליצור קשר

שינוי גודל גופנים
ניגודיות