ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
שמן ריק סימפסון (RSO) - מדריך להכנה ביתית

המדריך המלא להכנת שמן RSO

שתפו את החברים

שמן הקנאביס של ריק סימפסון, המכונה בקיצור ‘שמן RSO’, מפורסם בעולם כולו בזכות אלפי סיפורי הצלחה של חולים רבים שעשו בו שימוש לטיפול במחלת הסרטן. הכנה ביתית של שמן RSO היא פשוטה מאוד ודורשת רק כמה כלים בסיסיים, וכך תוכלו…

שמן הקנאביס של ריק סימפסון, המכונה בקיצור ‘שמן RSO’, מפורסם בעולם כולו בזכות אלפי סיפורי הצלחה של חולים רבים שעשו בו שימוש לטיפול במחלת הסרטן. הכנה ביתית של שמן RSO היא פשוטה מאוד ודורשת רק כמה כלים בסיסיים, וכך תוכלו לעשות זאת ב-20 דקות וכמעט ללא עבודה. להלן המדריך הרשמי להכנת שמן ריק סימפסון באדיבות עמותת “טיפות של תקווה”:

סיפורו של חקלאי ההמפ האמריקאי ריק סימפסון (Rick Simphson) ושמן הקנאביס בו הוא טיפל במחלת הסרטן, התחיל שנתיים לאחר שהוא היה עד לגסיסה של בן דודו מהמחלה הנוראה.

סימפסון הקשיב לתכנית רדיו בה פורסמו תוצאותיו של מחקר רפואי שנעשה באוניברסיטת וירג׳יניה, שהראו כי THC מקטין גידולים סרטניים במוחם של עכברי מעבדה, ולכן יכול להוות טיפול יעיל למחלה. לאחר כ-3 שנים ריק חלה בסרטן בעצמו, אך לאחר מאבק ממושך הוא הצליח לנצח אותו, מה שנעשה לדבריו רק בזכות שמן קנאביס מרוכז אותו הפיק מפרחים שגידל בביתו.

ריק סימפסון – חקלאי ההמפ שהתחיל את מהפכת הטיפול בסרטן

מאז, מדריך סימפסון מטופלים רבים בארה”ב ובמדינות רבות אחרות בעולם, דרך ארגון “דמעות עוף החול” שהקים, ומשאיר אחריו עדויות רבות של מטופלים המספרים על תוצאות מדהימות של שיפור במצב הבריאותי, הקלה באורח החיים ואפילו החלמה מלאה.

לאור התפתחותה המתהווה של רפורמת הקנאביס הרפואי, שכוללת פגיעה לא מבוטלת בחולי הסרטן ואף עשויה לכלול ביטול של התרופה עצמה, ישנו סיכוי סביר שמטופלים רבים יעדיפו לגדל ולהכין בעצמם את התרופה, מה שבסופו של דבר הוא תהליך פשוט למדי.

להלן המדריך המלא להכנת שמן RSO בבית – בשיתוף “טיפות של תקווה:

שלב 1 – השריית הקנאביס באלכוהול

ציוד נדרש:

– תפרחת קנאביס במשקל 100 גרם (מינימום חובה 50 גרם)

– ליטר אחד של אלכוהול לשתייה בריכוז גבוה (96.7%)

– בלנדר

תהליך ההכנה:

1. הכניסו את כל התפרחת לבלנדר, תנו לה קיצוץ קל במהירות נמוכה ודאגו שלא יישארו חתיכות גדולות.

2. הוסיפו בהדרגה את האלכוהול לתפרחת הקצוצה, תוך ערבוב עדין, והשאירו את הכל להשריה של 5 דקות. מומלץ כל דקה בערך להפעיל את הבלנדר לשנייה, על מנת להעלות מעלה את התפרחת ששקעה לתחתית.

שלב 2 – סינון ראשוני

ציוד נדרש:

– קערת פיירקס גדולה

– מסננת גדולה (לא מפלסטיק)

– מרית סיליקון

תהליך ההכנה:

1. לאחר 5 דקות של השריה, תנו עוד ערבוב קטן לבלנדר, והעבירו את כל התערובת למסננת, אותה יש להניח מעל קערת הפיירקס לצורך לסינון ראשוני. הקפידו להוציא את כל התערובת מהבלנדר, וזכרו כי בכל גוש קטן של תפרחת רטובה ישנן עוד כמה טיפול שמן פוטנציאליות.

2. סננו היטב את התפרחת מהאלכוהול על ידי מרית סיליקון, בעזרתה יש לערבב, להפוך ולדחוס את התפרחת כדי להוציא מתוכה כמה שיותר אלכוהול. את הפעולה הזאת יש לבצע נבצע עד שתראו שהתפרחת יבשה כמעט לחלוטין.

תמצית קנאביס אלכוהולית – בסיס לשמן RSO

שלב 3 – סינון משני וסחיטה

ציוד נדרש:

– 5 צנצנות גדולות

– פילטר קפה בהתאם לגודל הצנצנות

– מצקת

– כפפות הגנה שאינן מסיסות באלכוהול

תהליך ההכנה:

1. קחו את פילטר הקפה שלנו והלבישו אותו על הצנצנות, על מנת לבצע לתוכן סינון משני של הנוזל שהתקבל בקערה. 

2. בעזרת מצקת, העבירו בזהירות את הנוזל מהקערה אל הצנצנות, והקפידו למזוג בקצב שלא יעלה על יכולת הסינון של פילטר הקפה. בשלב זה שימוש בכמה צנצנות במקביל יזרז מאד את התהליך, אך ניתן להשתמש גם בצנצנת אחת בלבד.

3.שימו את הכפפות, הרימו את פילטר הקפה וסחטו מתוכו כל שארית של נוזל אל תוך הצנצנות. חובה להקפיד שלא יפלו חתיכות צמח אל תוך הנוזל שלנו, ולכן נשים יד אחת מתחת לפילטר קפה, נסחט בעדינות ולאט לאט נגביר את העוצמה עד לסחיטה מלאה.

שלב 4 – אידוי האלכוהול (שיטת בן – מארי)

ציוד נדרש: 

– פלטת חימום, חשוב מאד ללא להבה גלויה

– 2 סירי בישול מנירוסטה, או סיר בישול ותבנית פיירקס תואמת, שיוכלו להתאים אחד בתוך השני (אמבט מרים)

תהליך ההכנה:

1. בשיטת בן – מארי, קחו 2 סירים, או סיר אחד וכלי פיירקס תואם, ושימו אותם אחד בתוך השני, כאשר הסיר התחתון מלא במים עד גובה בו הכלי העליון צף בתוכו.

2. לאחר שהמים בסיר התחתון רתחו, קחו את הנוזל בתוך הצנצנות והעבירו אותו לסיר העליון. לא חייבים לשפוך את כל הנוזל בבת אחת.

3. כאשר כל הנוזל בתוך הסיר, המתינו עד שהאלכוהול יתאדה החוצה ורק מיצוי הקנאביס יישאר כמשקע ירוק כהה בתחתית הסיר.

4. לאחר מכן העבירו את המיצוי עם מעט האלכוהול לכלי יותר קטן, והמשיכו לחמם אותו, הפעם בצורה ישירה על הפלטה. בשלב זה השמן הופך להיות הרבה יותר צמיגי, וניתן יהיה לראות המון בועות קטנות על השמן.

שמן קנאביס
שמן RSO – קנאביס לריפוי סרטן

שלב 5 – אריזה ואחסון

ציוד נדרש:

– מזרקים (אחד או יותר, בהתאם לכמות)

– מרית סיליקון

תהליך ההכנה:

כדי לאסוף את השמן בסיום הבישול, הטו את הכלי על צידו והיעזרו במרית סיליקון על מנת לאסוף כמה שיותר מתוכו לפינה אחת, ולאחר מכן שאבו את כולו לתוך מזרק אחד או יותר. מומלץ שלא למלא את המזרק עד סופו בכדי שלא להסתכן בנזילה של חלק מהשמן.

בסיום הבישול ניתן לדלל את שמן הקנאביס בעזרת שמן קוקוס, ביחס של 1:1, אך אין מניעה להשאיר את השמן במצבו הטבעי ולהשתמש בו כך. הדילול הופך את השמן לצמיגי פחות ונוח יותר לשימוש, וכן הוא מחליש את טעמו הצמחי החזק, שלא מתאים לכל אחד.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות