ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
המבורגר וצ'יפס תמורת דאב - הדיל שהוביל למעצר המוזר

המבורגר וצ’יפס תמורת דאב – הדיל שהוביל למעצר המוזר

שתפו את החברים

שוטרים ממשטרת איידהו ערכו השבוע מעצר בנסיבות יוצאות דופן, לאחר שצעיר פרסם בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא מציע גרם אחד של דאב באיכות גבוהה למי שיביא לו באופן מיידי המבורגר וצ’יפס ממסעדת המזון המהיר הקרובה לביתו. השוטרים הסתפקו בהצעתו כדי…

שוטרים ממשטרת איידהו ערכו השבוע מעצר בנסיבות יוצאות דופן, לאחר שצעיר פרסם בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא מציע גרם אחד של דאב באיכות גבוהה למי שיביא לו באופן מיידי המבורגר וצ’יפס ממסעדת המזון המהיר הקרובה לביתו. השוטרים הסתפקו בהצעתו כדי להנפיק צו חיפוש לביתו, ומצאו בו 10 גרם של דאב ועוד מגוון אביזרים שהביאו למעצרו.

דיבור חופשי על קנאביס ובעיקר על השימוש הגלוי בו בפלטפורמה של מרבית הרשתות החברתיות הוא כבר מזמן עניין שבשגרה, כאשר לא רק סלבריטאים כמו סנופ דוג מצהירים על הפרח הירוק בתור תחביב.

עם זאת, מכיוון שבמדינות רבות צריכת קנאביס היא עדיין עניין לא חוקי, לעיתים חופש הדיבור עלול להביא להפרת החופש באופן כללי.

את העובדה הזו גילה לאחרונה בריאן סטארליפר (Brian Starliper) ממדינת איידהו, שנעצר בתחילת השבוע על ידי משטרת המדינה לאחר שפרסם הודעה יוצאת דופן בחשבון הפייסבוק שלו.

בהודעתו כתב בריאן היא הוא “עצלן מדי כדי ללכת למקדונלדס” והציע למי שיהיה מוכן להחליף אותו במשימה הקשה, ולהביא לו ארוחה שכוללת המבורגר, צ’יפס, שתייה וקינוח, פרס נאה לכל הדעות – גרם של דאב איכותי, בנוסף כמובן להחזר כספי על האוכל.

בנוסף, הזמין בריאן את בר המזל שיהיה מוכן ללכת במקומו להביא אוכל ל”ישיבה” מלאה שכוללת לדבריו “לא רק דאב להשתגע איתו”. בשורה התחתונה השאיר בריאן את ההצעה פתוחה בפניו של חבר אופציונלי חדש, ומישהו בהחלט קפץ על ההזדמנות.

שאטר - כמו זכוכית של דאב
דאב תמורת המבורגר – הדיל שהוביל למעצר

השוטרים לא היו הראשונים לאתר את ההצעה ולהגיב לה בעזרת סמוי משלהם, מאחר והיא נחטפה במהרה על ידי חובב קנאביס אקראי שחשב שהוא אכן בר מזל והגיב כי הוא נמצא בדרכו אל בריאן. לאחר שהבינו כי העסקה עומדת להתבצע, יצאו גם השוטרים לדרך כדי לבצע את המעצר.

כאשר הגיעו השוטרים לביתו של בריאן, מצוידים בצו חיפוש שהנפיקו בתהליך בזק בהסתמך על ההודעה שפרסם בריאן בפייסבוק (ראיה קבילה בבית משפט), הם פרצו את הדלת וערכו במקום חיפוש מהיר. בחיפוש נמצאו 10 גרם של דאב, גרם אחד של קוקאין ומגוון רחב של אביזרי עישון ואידוי ששימשו לצריכת הדאב.

לאחר איסוף וניתוח הראיות נקבע כי כל תוצרי הקנאביס שנמצאו בביתו של בריאן היו לשימוש עצמי, אך כיוון שהיה מעורב בעסקה עוד אדם עומדת נגדו אפשרות של תביעה בגין “כוונה להפצת סמים”.

במהלך הליכי המעצר והחקירה התברר כי נגד בריאן עומדים שני צווי מעצר בגין התחמקות מחובת התייצבות בבית משפט והפרת תנאי השחרור שלו, בתור אסיר לשעבר שריצה שנת מאסר בעבר.

לאור הראיות מסתמן כי משפטו של בריאן עומד לכלול רשימה ארוכה של סעיפי אישום, בגינם הוא ככל הנראה עומד לרצות עונש מאסר ארוך של מספר שנים לפחות. עד אז, הוא הוכנס למעצר טרום משפטי וממתין לדיון הראשון בהארכת מעצרו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות