ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
הידרו קנאביס גרו שופ

חנויות גידול – המדריך לקנייה

שתפו את החברים

המלחמה בקנאביס נכשלה וזה רק עניין של זמן עד שנעבור למדיניות שתאפשר לכל אחד לגדל את הצמחים שלו לעצמו כל עוד אנחנו לא שם, כתבנו מספר כללים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם כשאתם קונים ציוד או חומרים בחנויות גידול.

מדי פעם צצים בפורומים סיפורים של מגדלים שמספרים שעקבו אחריהם הביתה מחנות גידול או שמאשימים חנות מסוימת בהלשנה על מגדל תוך כדי אזכור חנות אחרת שהיא החנות הטובה ביותר לקנות בה והיא בוודאות לא משתפת פעולה עם הרשויות. אז לפני שאתם מחליטים לוותר על עניין הגידול העצמי ולחזור להיות כבשים בשבי השוק השחור חשוב לזכור: חנויות גידול הם עסקים ועסק שלא יכול להתחרות בידע, מחיר וניסיון יפנה ללכלוכים על המתחרים. אם אתם שומעים מוכר בחנות גידול מזהיר אתכם מחנות אחרת תדעו שזה האיש שאתם צריכים להיזהר ממנו. מעבר לזה, לחנות גידול לגיטימית בה יש נהלים ברורים בכל הנוגע להתעסקות בקנאביס אין ממה לחשוש ואין סיבה לשתף פעולה עם הרשויות. עם זאת, לצערנו אכן יש שוטרים שעוד לא הפנימו שהמלחמה בקנאביס נכשלה וזה רק עניין של זמן עד שנעבור למדיניות שתאפשר לכל אחד לגדל את הצמחים שלו לעצמו והם עדיין מבזבזים שעות עבודה שיכלו לשפר את בטחון הציבור במרדף אחר צמחים. בגלל זה, כתבנו מספר כללים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם כשאתם קונים ציוד או חומרים בחנויות גידול.

דבר ראשון חשוב להבהיר, קנייה בחנות גידול היא לא עילה סבירה לחיפוש. חנויות גידול הם חנויות חוקיות שמוכרות ציוד חוקי ובדיוק כמו שקנייה של חבילת קלפים בחנות צעצועים היא לא עילה סבירה לחיפוש בחשד לניהול שולחן הימורים לא חוקיים כך קנייה בחנות גידול היא לא עילה סבירה לחיפוש בחשד לגידול קנאביס. זה שיצאתם מחנות גידול עם שקיות מלאות בכל טוב זה לא נותן לשום שוטר סיבה לחפש עליך, באוטו שלך או בבית שלך. אם שוטר שסובל מעודף מוטיבציה החליט לעקוב אחריכם מחנות הגידול והוא מבקש להיכנס אליכם הביתה תסרבו בנימוס ותשלחו אותו להביא צו וכמובן תצלמו את הסיטואציה. השוטרים בונים על זה שאתם לא מודעים לזכויות שלכם. אם אתם מחליטים לעבור על החוק ולגדל קנאביס כדאי מאוד שתדעו מה מותר ומה אסור לשוטרים לעשות.

הגעה וחניה: רצוי להגיע לחנות גידול בתחבורה ציבורית- אוטובוס או מונית. זה ירוק, זה זול ואין לרשויות הרבה מה לעשות עם מספר רכב של מונית. אפשר להגיע עם האוטו הפרטי למקום בקרבת החנות ולקחת מונית לחנות וחזרה לאוטו. אפשר גם לקחת אוטו של חבר או של ההורים שאם שוטר יריץ את המספר רכב זה לא יוביל לסט אפ.  

תשלום: על צ’קים וכרטיסי אשראי יש שמות והרשויות יכולות להשיג את השמות האלה ע”י הוצאת צו לחברת האשראי. אמנם נדיר שזה קורה ושופט שעושה דבר כזה מועל בתפקידו ומשמש חותמת גומי של המשטרה להפרת זכויות אזרח אבל בארץ כמו שלנו כזה דבר לא יהיה ממש מפתיע. לעומת זאת, על מזומן  אין שמות ובגלל זה כדאי לשלם במזומן. אם אתם חייבים לשלם באשראי שזה לא יהיה כרטיס שיוביל למקום הגידול.

מוכרים חטטנים: המוכר בחנות צריך לספק לכם מידע ומוצרים אבל הוא לא צריך לדעת עליכם כלום. אם מוכר רוצה לדעת איך קוראים לכם או איפה אתם גרים תעזבו את המקום. שאלה לעניין תהיה “מה גודל חלל הגידול?” שאלה לא לעניין תהיה “איפה חלל הגידול?” מעבר לזה, הלגיטימיות של חנות גידול נובעת מזה שאפשר להשתמש במוצרים האלה לגידול כל צמח. אם אתם מגדלים משהו שהחוק במדינת ישראל אוסר לגדל למוכר אסור לדעת מזה מה שאומר שאסור לו להזכיר את המילה קנאביס, גראס, מריחואנה או כל מילה שמתייחסת ישירות לצמח. להגיד למשל “ירוק” זה עובר כי רוב הצמחים בעולם הם ירוקים. אם המוכר בחנות מרגיש נוח להגיד את המילה “קנאביס” זה לא סימן טוב.

למוכר אסור להסתכל על תמונות של הצמחים שלכם, אסור לו לקבל “טעימות” ואסור לו בשום פנים באופן לנסות להתארגן דרככם. אם המוכר מרגיש בנוח לבקש כאלה דברים זה סימן רע. בלי קשר למוכרים חטטנים חשוב לזכור שכמעט כל התפיסות של מגדלי קנאביס הם בגלל “מידע מודיעיני” שזה ביטוי מרשים ל”הלשנה” אז תזכרו: לא מדברים על הסט-אפ עם אף אחד שלא חייב לדעת מזה! גידול קנאביס זה מגניב ועוד נגיע ללגליזציה המיוחלת בה תוכלו להתגאות בפרחים המטורפים שאתם מגדלים אבל עד שאנחנו לא שם תשמרו על שתיקה.

אחרי הקנייה: רצוי לא לקחת את הציוד שקניתם ישר למקום שבו נמצא הסט אפ. רצוי לקחת את הציוד למקום “נקי” להמתין כמה ימים ואז לקחת אותו לחלל הגידול. ככה שאם יש מעקב ותקבלו ביקור לא ימצאו אצלכם כלום.

תזכרו, התפקיד של חנות הגידול היא למכור ציוד ולייעץ, הם לא צריכים לדעת עליכם כלום, אם אין להם מידע הם לא יכולים למסור מידע. התפקיד שלכם הוא לשמור על עצמכם. גידול נעים, ויאללה לחנות הגידול הקרובה למקום מגוריכם ולהנביט!

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. יואלה |

    חשוב ביותר

  2. מתעניין |

    האם בימינו זה עדיין רלוונטי?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות