ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
המכתב של עמוס מתא המעצר: "אלחם עד חורמה"

המכתב של עמוס מתא המעצר: “אלחם עד חורמה”

שתפו את החברים

מכתב שכתב עמוס סילבר מתוך תא המעצר שלו באוקראינה והועבר לידי עורכי דינו, נחשף ומציג את עמדתו של מייסד ‘טלגראס’ לגבי אירועי השבוע האחרון. במכתב הוא קורא להמשך מאבק הלגליזציה ולהמשך הדרך שייסד הארגון בשוק הקנאביס הישראלי, ומוסר לכל תומכיו…

מכתב שכתב עמוס סילבר מתוך תא המעצר שלו באוקראינה והועבר לידי עורכי דינו, נחשף ומציג את עמדתו של מייסד ‘טלגראס’ לגבי אירועי השבוע האחרון. במכתב הוא קורא להמשך מאבק הלגליזציה ולהמשך הדרך שייסד הארגון בשוק הקנאביס הישראלי, ומוסר לכל תומכיו כי הוא ימשיך להילחם עד חורמה נגד “המשטר הדיקטטורי, העברייני והלא דמוקרטי של ממשלת ישראל”.

עורכי דינו של עמוס סילבר, מייסד ‘טלגראס’ שנעצר באוקראינה כחלק ממבצע נרחב של יחידת לה”ב 433 של משטרת ישראל, הספיקו כבר למסור כי תנאי כליאתו וכל הליך המעצר שלו אינם חוקיים ומפרים גם את החוק הישראלי וגם מספר אמנות חוקיות בין לאומיות.

כמו כן מסרו עורכי דינו של סילבר כי הוא מעולם לא נחשד בסחר בסמים, ולכן לא רק שינהל מאבק משפטי עיקש נגד הרשויות אלא גם שהוא צפוי לצאת וידו על העליונה, אם בכלל יוסגר ויישפט בישראל.

עו"ד של עמוס סילבר: "סובל מכליאה בתנאים לא חוקיים"
עמוס סילבר – יוסגר ויישפט בישראל?

מרבית המידע הרלוונטי בנוגע למעצרו של סילבר ולהמשך הדרך של ושל בכירי ‘טלגראס’ במאבק המשפטי נגד הרשויות, כך מסרו עורכי הדין, צפוי להיחשף לתקשורת במסיבת עיתונאים שתיערך מחר (ה’) בצהריים.

עם זאת, מסתבר שגם לעמוס בעצמו יש מסר נוסף למסור לציבור הישראלי, והוא עשה זאת באמצעות מכתב שכתב אמש בתוך תא המעצר שלו בתקווה שיגיע לכמה שיותר צרכני ותומכי קנאביס בישראל.

הרוח לא נשברת, והמאבק רק מתחיל

המסר העיקרי שמבקש סילבר להעביר במכתבו לציבור צרכני הקנאביס ובייחוד ללקוחות וחברי רשת ‘טלגראס’ וכמובן גם למשטרה, הוא שהמעצר לא שבר את רוחו, וכך גם לא “התמונה המעוותת וההזויה” שלו שמנסה המשטרה לצייר לציבור.

לדבריו של סילבר, הניסיונות לשוות לו ולשאר חברי ‘טלגראס’ שנעצרו תדמית פלילית שלא מגיעה להם, ייכשלו משום שהמטרה והרעיון מאחורי הקמת הרשת הוא אחד: “לאפשר לכל מי שזקוק לקנאביס כתרופה או לצרכי פנאי, להשיג זאת מבלי להזדקק למפגשים עם עבריינים ותוך מתן הגנה מפני עקיצות או סחורה ירודה ללא אבא ואמא”.

את הרעיון הזה, כך הוא אומר וכנראה בצדק, אי אפשר לעצור. למרות שהפעילות בחלק מקבוצות הטלגראס פסקה לחלוטין בימים האחרונים, קבוצות רבות שנושאות את שם הרשת עדיין פועלות בכל הכוח.

עו"ד של עמוס סילבר: "סובל מכליאה בתנאים לא חוקיים"
אי אפשר לעצור את הרעיון | מתוך דף הפייסבוק של עמוס דב סילבר

עוד מוסיף סילבר כי מעצרו התבצע בצורה שאינה תואמת את אמות המידה המוסריות שישראל מתיימרת לקיים, שאחת מהן היא לא להפקיר אזרח בשטח מדינה זרה. אף על פי כן, הוא מוסר כי הוא “יילחם עד חורמה נגד המשטר הדיקטטורי, העברייני והלא דמוקרטי של ממשלת ישראל”.

“אני מוקיר תודה שנפלה בחלקי הזכות לנהל את המאבק למען רעיון הליגליזציה”, הוא מסכם. “אני קורא לכל חבריי ולכל תומכי, הנסתרים, והגלויים, לנהל איתי את המאבק הצודק מאין כמוהו”.

בימים הקרובים צפוי להתברר אם עמוס סילבר יוסגר לבסוף לישראל או לארה”ב, ובתאם כיצד ואם יישפט בנוגע לעבירות השונות שמייחסת לו המשטרה. מה שבטוח – הסחר המקוון בקנאביס ממשיך בכל הכוח, למרות מאמצי המשטרה.

יש לכם משהו להגיד לעמוס? מסר לצרכני הקנאביס או למשטרה? אתם מוזמנים לשתף אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו או בתגובות

לעיונכם – המכתב המלא:

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 7

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. גדי |

    מי שצילם את המכתב עיוור במקרה?

  2. שניר |

    העם איתך עמוס

  3. barracuda |

    ישוחרר לוחם הצדק עמוס דב סילבר

  4. שחררו את הצמח, לא את עמוס |

    הכוונות הטובות של עמוס לא מכפרות על האלימות המילולית (יש לילכו אחורה ויגידו גם הפיזית…) ובואו נודה על האמת… הוא עומד בפני ישיבה של שנים בכלא. הוא מבוקש בישראל כבר קרוב ל-7 שנים.
    מאמין בלגליזציה, אבל לא מאמין בבן אדם שמתגאה בעזרה שלו למכור לילדים בני 13-14 קנאביס. פשוט לא.
    )לא מאמינים? חפשו ביוטיוב את הראיון אצל גיא מרוז)

    1. הדר |

      איזה אלימות מילולית ופיזית?

  5. אולגה |

    תגובת ניסיון מאולגה, לא לפרסום

  6. מיכל |

    עמוס, בן אדם עם לב זהב.
    חי למען הכלל.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות