ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מלונות עם קנאביס

מלונות עם קנאביס – המלונות הטובים בעולם לחובבי הקנאביס

שתפו את החברים

מלונות עם קנאביס – לא מעט עסקים ונותני שירות מכל סוג נחשפים בשנים האחרונות לצרכים המיוחדים של צרכני הקנאביס. זה יכול להיות בעל קיוסק שמכניס למדף שלו מגוון של כלי עישון, או נותני שירות כמו רואי חשבון ואפילו מעצבים גרפיים…

מלונות עם קנאביס – לא מעט עסקים ונותני שירות מכל סוג נחשפים בשנים האחרונות לצרכים המיוחדים של צרכני הקנאביס. זה יכול להיות בעל קיוסק שמכניס למדף שלו מגוון של כלי עישון, או נותני שירות כמו רואי חשבון ואפילו מעצבים גרפיים שנדרשים להכיר את תרבות הצריכה של צרכני הקנאביס כדי לתת מענה ללקוחותיהם. חלק מהענפים שמושפעים משינוי המדיניות כלפי צמח הקנאביס הוא ענף התיירות.

כמובן שהדרך עוד ארוכה עד ללעשן ג’וינט בנינוחות אפילו ברחובות תל אביב. ערים ומדינות עדיין מנסות לפענח את נושא הצריכה הציבורית ואת תקנות השימוש החברתי, כך שעבור תייר בעיר שיש בה לגליזציה, האתגר עודנו נותר: אפשר אולי להשיג פרחים, אבל אי אפשר לעשן אותם בכל מקום.

הרשימה הבאה תסייע לכם בבחירת המקומות שכן יתמכו בצריכת הקנאביס שלכם, גם אם לא באופן רשמי ומוצהר.

חיפוש קצר בגוגל של מילת החיפוש cannabis friendly או באפליקציית Airbnb, יעלה רשימה מכובדת של תוצאות רלוונטיות, כלומר כאלה שתוכלו לעשן בהם ללא חשש, אף על פי שזה כנראה לא יצוין כחלק מהתיאור הרשמי של אותם מרכזי האירוח. בנוסף, ישנן רשימות כמו The Travel Joint וה- Bud and Breakfast שהרימו את הכפפה ומציעים מגוון שלם של חוויות ייעודיות למטיילים אוהבי קנאביס. בעוד שזה יכול להיות לא פשוט למצוא מקום שידידותי באופן גלוי כלפי קנאביס, הרשימה שבחרנו לכם תעזור לכם למצוא את המקומות הטובים ביותר.

חלק מהמלונות מספקים קנאביס בעת ההגעה, חלקם ישאירו לכם אביזרי עישון על פי בחירתכם בתוך החדר, ובחלק מהם גם תמצאו ג’קוזי מחליף צבעים או פשוט חברים לשיחה עם מכנה משותף. הבאנו לכם כמה מהמקומות המעניינים והמפנקים ביותר, וביניהם אף כאלה שידידותיים לקנאביס באופן רשמי. הנה המדריך הגלובלי ליעד הבא שלכם.

דירת ארבעה חדרים

https://www.budandbreakfast.com/state-of-the-art-4bd-cannabis.html

איביזה, ספרד, החל מ-860$ ללילה

האי המדהים איביזה הוא אחד היעדים האטרקטיביים של אגן הים התיכון, ודירת ארבעת החדרים המדהימה הזאת היא הדרך המושלמת להתרווח ולהירגע מהכל, גם אם זה רק לשלוש שעות שינה שתצליחו לתפוס בין מסיבה למסיבה. הכל נמצא במרחק הליכה מהחוף ובחדר ימתינו לכם סט מושלם של אביזרי עישון כולל וופורייזר וכלי עישון נוספים, כמובן שתוכלו גם להשיג פרחי קנאביס במקום.

מלון יופיטר

https://jupiterhotel.com/

פורטלנד, אורגון, החל מ-152$ ללילה

רמת העיצוב של מלון בוטיק זה כל כך גבוהה, עד שהוא קיבל הכרה גם בדירוגי מלונות הבוטיק המובילים ביותר בכל ארצות הברית, מומלץ מאד והוא זה שזיהה ראשון את הפוטנציאל של תיירות הקנאביס באורגון, ואחד השירותים שלו היא חבילה מושלמת לאוהב קאנביס והיא כוללת ערכת מאנצ’יז, עט אידוי (סיגריית קנאביס אלקטרונית), מגזין קנאביס, וקופונים לרכישת פרחים בדיספנסרי (חנות לממכר פרחים) המקומי. גם אוהבי בעלי החיים יוכלו ליהנות כאן, ולהביא את חיית המחמד האהובה עליהם, במלון כבר יעזרו לכם לדאוג לכל הצרכים שלה.

קאסה סטפאנו

https://www.budandbreakfast.com/casa-stefano.html

אושיאנה דל פולוניו, אורוגויי, החל מ-300$ ללילה

כמדינה הראשונה שאישרה באופן חוקי שימוש מכירה וגידול קנאביס, זה מעט מפתיע שכל איזור החוף של פונטה דל אסטה לא מינף את התיירות עם יותר פתרונות לינה ידידותיים לקנאביס. יש רשימה של כמה עשרות מקומות ברחבי המדינה, כך שלאחר שביליתם לילה או כמה במגוון האפשרויות שעומדות לרשותכם, עשו פניכם למזרח, לעיירת החוף הרדומה ‘אושיאנה דל פולוניו’, בה מומלץ יהיה להתארח בבונגלו תחת השראה איטלקית שעוצב על ידי הארכיטקט קוסימו ונטי.

צלו את הארוחות שלכם על הגריל בפאטיו, שם תוכלו להנות בחופשיות גם מהשאכטה שלכם, לפני שאתם צוללים לשינה לקול רחשי הגלים.

לופט קנאביס מפנק

http://thetraveljoint.com/420-accommodations/2-story-luxury-cannabis-lofts-denver

דנוור, קולרדו, החל מ-349$ ללילה

נוסעים אל המקום שבו התחיל הכל? אז בטח תרצו להתארח בלב ההתרחשות בלפוט היוקרתי בן שתי הקומות שנוף שדות משתקף ממנו וממוקם ליד שכונת רינו. מותר לעשן קנאביס בפנים, אבל אולי תעדיפו לעשן אותו למעלה, מתוך הג’קוזי שעל הדק בגג, עם נוף לצד השני שמשקיף על דרום העיר.

יחד עם זאת, אם תעדיפו מלון, Magnolia הוא המלון עם הנוף הטוב ביותר בו תוכלו לעשן קנאביס

דירת יוקרה 420

http://thetraveljoint.com/420-accommodations/the-travel-joint-420-condo-las-vegas

לאס ווגאס, נוואדה, החל מ-140$ ללילה

כשמגיע הרגע לפרוש למנוחה, תוכלו לעשות את זה בדירה הנהדרת הזאת. בסמוך לקזינו Palms ועם גישה לספא של המלון עבור אורחי הדירה, עם שירות חדרים לאורך כל שעות היממה, קונסייז’, בריכה, ג’קוזי ועוד הרבה. בדירה תוכלו למצוא מוצרי קנאביס שונים לטעימות, ובמרחק הליכה ממוקם המרכול בו תוכלו להצטייד בזנים האהובים עליכם.

בקתות החוף הקטנות

http://www.littlebaycabins.com/

נגריל, ג’מייקה, החל מ-50$ ללילה

היעד הטרופי לאוהבי הקנאביס, ג’מייקה, עדיין אוסרת טכנית על פי חוק צריכה ומסחר בקנאביס, ובכל זאת יש כמה מקומות לינה שבאופן רשמי מצהירים על ידידותיות לקנאביס (אם כי על פי מידע ממטייילים גם במלונות חמישה כוכבים אנשי הצוות מציעים קנאביס כבר בצ’ק אין).

מחוץ לנגריל תמצאו את ה-Little Bay Cabins שם תמצאו שלווה מושלמת ואת תרבות הראסטה האותנטית והכה מיוחדת, בה אפילו לבוב מארלי עצמו הייתה בקתה משלו, ותוכלו ליהנות על הדרך גם מסיור מורשת.

בקתה בסגנון כפרי

https://www.budandbreakfast.com/lodge-style-chalet-5bd-cannabis.html

סנואמס, קולורדו 900$ ללילה

מלונות עם קנאביס

בקתה יוקרתית היא בדיוק הדרך ליהנות מחופשה במדינה. דירת חמישה חדרים שמתוכננת לארח עד 11 אורחים לחופשה מושלמת בהרים עם המשפחה או עם חברים. מכשירי אידוי ועישון מסופקים לאורחים, אותם תוכלו לעשן בבית, בין אם כשאתם מתכרבלים על יד האח, או במטבח המפואר בזמן שאתם נהנים מארוחה מפנקת. בחוץ תמצאו ג’קוזי עם גישה ישירה לאגם ואין סוף של מקומות עוצרי נשימה.

בית ווינסטון

סיאטל וושינגטון החל מ-89$ ללילה

http://kushtourism.com/lodging/the-winston-house

מלונות עם קנאביס

אחד ממרכזי האירוח המסורים ביותר לידידותיות שלהם כלפי קנאביס וזכה ללא מעט ביקורות חיוביות בזכות האווירה, המרחב ההיפי והווייב. חדר הכניסה הפרטי של האורחים מצויד בכל הטוב של מלון יוקרה, אבל כאן יש דבר אחד שמייחד את המלון. כל מוצרי העישון לקנאביס מסופקים על ידי המלון, לרבות כל מה שנדרש לקבלת החוויה האולטימטיבית כמו רמקולים, מזרוני יוגה, אח מפנק, ג’קוזי ועוד. מבט אחד על הנוף אומר הכל.

מלון הבולדוג באמסטרדם

http://hotel.thebulldog.com/amsterdam/private-suite

אמסטרדם, הולנד, מ-176$ ללילה

מלונות עם קנאביס

כן, זה עדיין לא חוקי לעשן בבתי המלון בהולנד, וגם בדירות Airbnb לא אוהבים כל כך את מעשני הקנאביס, ויחד עם זאת, הקופי שופ ‘הבולדוג‘ קובע חוקים לעצמו. כל החדרים המעוצבים הם אמנם חדרים ללא עישון, אבל יש מרפסת דק מפנקת על הגג, ובר שמיועד לכל צרכי השתייה והעישון שלכם. ואם אתם רוצים גם לשדרג, אז לכו על הסוויטה הפרטית, אתם לא כל כך תרצו לצאת ממנה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות