ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

המסע של ריק סימפסון ושמן הקנאביס RSO

שתפו את החברים

אם השם ריק סימפסון לא נשמע לכם מוכר כדאי שתמשיכו לקרוא. ריק סימפסון מאמין שקנאביס מרפא סרטן. למען הדיוק, הוא טוען ששמן קנאביס מרפא סרטן כל סוגי הסרטן. ולפי עדויות שהצטברו כנראה שהטענה שלו אמיתית.

אם השם ריק סימפסון לא נשמע לכם מוכר כדאי שתמשיכו לקרוא. ריק סימפסון מאמין שקנאביס מרפא סרטן. למען הדיוק, הוא טוען  ששמן קנאביס מרפא סרטן כל סוגי הסרטן. ולפי עדויות שהצטברו כנראה שהטענה שלו אמיתית.

הסיפור של ריק סימפסון ושמן הקנאביס התחיל שנתיים לאחר שהוא היה עד לגסיסה של בן דודו מסרטן. סימפסון הקשיב לתכנית רדיו בה פרסמו תוצאות מחקר רפואי שנעשה באוניברסיטת וירג׳יניה בה נמצא כי THC מקטין גידולים סרטניים במוחם של עכברים. בית הספר לרפואה של וירג’יניה קיבל מימון מהמכון הלאומי לבריאות למצוא ראיות לכך שמריחואנה פוגעת במערכת החיסונית. תארו לעצמכם כמה הם הופתעו לגלות שהתוצאות היו הפוכות: במקום להאיץ את מותם של העכברים ששתלו בהם גידולים ממאירים במוח, המריחואנה האטה באופן דרמטי את התפתחות הגידולים והאריכה את חייהם. המנהל לאכיפת הסמים (DEA) סגר במהירות את המחקר המבטיח הנ״ל והנשיא ג’רלד פורד שם קץ לכל מחקר בקנאביס והעניק זכויות בלעדיות לחברות תרופות גדולות לפתח THC סינתטי.

בשנת 1997 ריק סימפסון היה מעורב בתאונת עבודה, הוא כיסה צינורות דוד באזבסט עם סרט דביק. לצורך המשימה סימפסון השתמש בתרסיס בלי לדעת שהתרסיס רעיל ועלול לגרום לקריסת מערכת העצבים. וזה בדיוק מה שקרה. לאחר שלוש שעות במיון מצבו השתפר הוא הלך הביתה. זמן מה לאחר מכן הוא תהחיל לשמוע צלצולים שרק הלכו והתחזקו. ריק חזק לחדר המיון והצלצולים לא פסקו. ריק סיפר ש״ברמות נמוכות הצלצולים עמדו על 93 דציבלים שזה כמו מכסחת דשא בסלון שלך. הפכתי קצר רוח. הם ניסו כל תרופה אפשרית, אבל שום דבר לא עבד. זה הגיע למצב שרק רציתי לירות בעצמי.״

יום אחד ריק צפה בתכנית טלוויזיה תיעודית שעסקה בהבטחה העצומה של קנאביס כתרופה. ריק החליט לנסות את זה וזה עבד טוב יותר מכל תרופה שנתנו לו. הוא ביקש מרשם, אך סורב. הוא ביקש לייצר מהצמח שמן ובכך למנוע עישון. הרופא חשב שזה רעיון טוב יותר אך עדיין סירב לתת לו מרשם. כמה חודשים לאחר מכן, הרופא הודיע לו שהם ניסו כל טיפול אפשרי ושום דבר לא עובד, עכשיו סימפסון לבדו. הוא החליט להפסיק לקחת תרופות וטיפל בעצמו רק באמצעות שמן קנאביס. כעבור כמה שנים התגלו שלוש נקודות חשודות על גופו של סימפסון שנראו כמו סרטן העור. לאחר שהוציאו נקודה אחת היא נשלחה לביופסיה ושם התגלה שהיא ממארת. ריק סימפסון נזכר באותה תכנית רדיו שלושים שנה קודם לכן והחליט למרוח שמן THC על הנקודה. ארבעה ימים לאחר מכן היא נעלמה.

כך החל מסעו הארוך של ריק סימפסון ורפואת שמן-הקנאביס המופלא שלו. ריק החל לתת לאנשים את השמן וזה היה רק עניין של זמן עד שהוא ינסה את זה עם חולי סרטן. עם הזמן, בעקבות הצלחת הטיפול בחולים  עם גידולים סרטניים פנימיים ריק נהיה בטוח יותר ויותר לגבי תכונות הריפוי של השמן. גם חולי סרטן סופניים שלב 4 – אנשים שקיבלו שבועות בלבד לחיות – הוחזרו באורח פלא לקו הבריאות.

ריק החליט שכולם צריכים לדעת על תכונות הריפוי של השמן שלו אותו הוא מכנה “דמעות הפיניקס” (Phoenix Tears) והוא חלק עם העולם את שיטת הכנת השמן ללא כל תמורה.  אפילו נעשה סרט דוקומנטרי על ריק והשמן בשם ברח מהתרופה “Run From the Cure”

גם בישראל נפוצה השמועה על השמן של ריק סימפסון (RSO- Rick Simpson Oil) ואנשים התחילו להכין אותו לעצמם. לאחרונה גם קמו קבוצות בפייסבוק המעודדות שימוש בשמן כולל הסברים וסרטונים איך להכין את השמן לבד. המידע נמצא שם בחוץ, אם לעשות בו שימוש או לא זאת החלטה שאתם צריכים לקבל לבד.

סרטון הדרכה להכנת שמן RSO מקבוצת שמן ריק סימפסון ישראל

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 4

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. איווט |

    מרגש בעוצמות גבוהות. רק המחשבה שיש פתרון כבר מרגיעה. חזון אחרית הימים. שיפתחו השערים במהרה. בעקרון זה בזיון של העולם והאנושות והרפואה פשטה רגל בכך שלא רוצה לרפא. אני כבר שנים לא מאמינה למערך התרופות והתנהלות משרד הבריאות והתעשייה לרבדיה שמזיקה . ילה אחים חזק ואמץ נעשה ונשמע

    1. רון צפריר |

      איווט, נהניתי לקרוא את . תגובתך. כל מילה אמת.

  2. אירית |

    הבעיה שנותנים רק 20 גרם והשאלה זה עוזר גם לכאבים או רק לריפוי של סרטן? תודה

  3. pelegf |

    קנאביס מרפא סרטן

שינוי גודל גופנים
ניגודיות