ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
המעצרים של טלגראס מוכיחים: כולנו חייבים לגליזציה

המעצרים של טלגראס מוכיחים: כולנו חייבים לגליזציה

שתפו את החברים

יש כאלה שחושבים שהמילה “לגליזציה” קשורה אך ורק לאג’נדה של מי שמשתמש בקנאביס להנאתו בזמנו החופשי, אבל מה שקרה בין המשטרה לטלגראס הראה לכולנו עד כמה המציאות בשטח שונה, ועד כמה לגליזציה היא לא פחות מאשר טובת הכלל.  מאת: Idan…

יש כאלה שחושבים שהמילה “לגליזציה” קשורה אך ורק לאג’נדה של מי שמשתמש בקנאביס להנאתו בזמנו החופשי, אבל מה שקרה בין המשטרה לטלגראס הראה לכולנו עד כמה המציאות בשטח שונה, ועד כמה לגליזציה היא לא פחות מאשר טובת הכלל. 

מאת: Idan De Eretz

המעצרים של עשרות בכירי טלגראס מדגימים בדיוק למה לגליזציה היא לא אג’נדה “של סטלנים” או של צרכני קנאביס בלבד, אלא אג’נדה של חירות, שרלוונטית לכל מי שרוצה להיות חופשי במדינה שלנו.

המשטרה זרקה על המבצע הבינלאומי הזה כמויות כסף שאפשר רק לדמיין. כסף *שלנו*, שהיה יכול להיות מושקע בכל דבר אחר או לחזור אלינו לכיס. כל זה בשביל מה? בשביל להפיל רשת שמעסיקה ומספקת פרנסה ל-10,000 ישראלים, וכל כך הצליחה שהיא פתחה שלוחות בעולם.

היום, בניגוד ללפני כמה שנים, צרכני קנאביס לא צריכים ללכת לקרן רחוב ולהתעסק עם טיפוסים מפוקפקים בלי שום יכולת לבקר או להעביר ביקורת עליהם. אבל מסתבר שהמשטרה ממש מעדיפה שנסכן את עצמנו, העיקר שהם יוכלו לשחרר אינפוגרפיקה של פירמידה ארגונית עם כינויים, כאילו הם תפסו ארגון טרור במינימום.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אליהו |

    שחררו את העצורים מיד!
    משטרת ארגון פשע

שינוי גודל גופנים
ניגודיות