ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

המשטרה ממשיכה לתמוך בהפללה – עוד דחייה של וועדת הפללה

שתפו את החברים

ועדת “השכל – ארדן” בנוגע למדיניות אי הפללת צרכני הקנאביס התכנסה היום לאחר דחיות רבות מצידו של ח”כ ארדן. לצערנו הרב, ולמרות שרוב חברי הוועדה תומכים באי הפללת צרכני קנאביס, הוועדה לא הצליחה להגיע למסקנה אחידה. מסתבר כי הגורם העיקרי…

ועדת “השכל – ארדן” בנוגע למדיניות אי הפללת צרכני הקנאביס התכנסה היום לאחר דחיות רבות מצידו של ח”כ ארדן.

לצערנו הרב, ולמרות שרוב חברי הוועדה תומכים באי הפללת צרכני קנאביס, הוועדה לא הצליחה להגיע למסקנה אחידה. מסתבר כי הגורם העיקרי שהתנגד למדיניות אי הפללה הם נציגי המשטרה. למרבה הפלא ובניגוד להמלצת המפכ”ל הקודם, המפכ”ל הנוכחי כנראה מאמין שאין יותר מקרים של פשע ואלימות, והניצול הנכון של כספי המיסים הוא לרדוף אנשים נורמטיבים שרק רוצים לעשן איזו שאכטה בסוף היום.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן, כנראה שכח את מי הוא אמור לשרת, ובמקום לדאוג לביטחון האישי שלנו, בחר להכנע לקבוצות הלחץ או פשוט לשמרנות חסרת הביסוס, ולהמשיך לפגוע בציבור שמשלם לו את המשכורת.

ובכלל מדוע המשטרה אמורה להשתתף בוועדה הזו? הרי הרשות המבצעת לא אמורה להתעסק עם קביעת מדיניות. כמו כן, גם נראה שלנציגי המשטרה יש דווקא כן אינטרס ברור להשאיר את המצב על כנו, כיוון שמספר המעצרים והתיקים שנפתחים על קנאביס, דווקא משפר להם את הסטטיסטיקות.

אנחנו בקאנה מודים ומחזקים את ידיה של ח”כ שרן השכל במלחמה הלא פשוטה שלה למען אי הפללה של צרכני קנאביס, ומקווים שהצעד הראשון בדרך ללגליזציה מלאה יצליח לנצח גם את ארדן.


מלשכתה של ח”כ שרן השכל נמסר:

ועדת ארדן-השכל שהתכנסה היום (יום ג’ 17.1.16) לא הצליחה לגבש המלצה אחידה בגלל התנגדות המשטרה ותתכנס למפגש נוסף בניסיון להגיע להסכמה ולהעברת המסקנות לשר לביטחון פנים גלעד ארדן.

הדיון שהתקיים ערך כ-6 שעות, כל אחד מנציגי הועדה הציג את מסקנותיו שגיבשו במהלך עבודתם בששת החודשים האחרונים. לאחר מכן התקיים דיון בו לא הצליחו נציגי הוועדה לגבש המלצה אחידה. רוב חבריי הוועדה תומכים בביטול ההפללה – עמדה שאותה הציגו נציגי משרד המשפטים, הרשות למלחמה בסמים ונציג הציבור, כנגד עמדת המשטרה הקוראת להמשיך עם מדיניות ההפללה והגדרתם של מיליון אזרחים ישראלים עבריינים. כאמור, הפערים בין המשטרה לנציגים אחרים היו גדולים מידי ולכן נקבעה פגישת המשך על מנת לנסות ולגשר בין העמדות ולהציג עמדה אחידה ככל שניתן לשר ארדן.

חה”כ שרן השכל: “אני מברכת את רוב נציגי הועדה שהחליטו לקבל החלטה אמיצה ולדבוק במדיניות אי הפללה של צרכני קנאביס. אני מקווה שלא ייכנעו ללחץ המשטרה שטוענת כי 18,000 תיקים פליליים בשנה ו 280 אזרחים בממוצע שמגיעים לפתחו של בית המשפט בכל חודש, בגלל שימוש עצמי בקנאביס זה מצב תקין.

אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה והסבלנות שאתם מפגינים. אני מקבלת מכם המון כוח להמשיך במאבק הצודק שלנו. אני מקווה שעד המפגש הבא הם ישכילו להבין, כמו בכירים רבים במשטרה והמפכ”ל לשעבר, שמדיניות ההפללה נכשלה וקיים צורך אמיתי בשינוי.”

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. . |

    אתם צריכים להבין שפרימיטיבים מהדור הישן יושבים בכנסת וכל עוד הפרימיטיבים האלה עדיין חיים אנחנו עדיין ניחשב לעבריינים.
    הדיבורים סביב החוקיות הגיעה לישראל רק בגלל שהאו”ם כופה על המדינות החברות בה להגיע לאי הפללה עד 2020. לא לליגיליזציה מלאה ובכך האו”ם עצמו סותר את עצמו ואת החוק ומאמץ מדיניות של העלמת עין. אני תומך במלחמה חד משמעית מחומשים מכף רגל עד ראש כמו חיילים לכול דבר. רציתם עבריינים תקבלו עבריינים. אם אלכוהול שזה דבר פי 1000 חזק יותר מקנאביס ומסוכן כפול 1000 מקנאביס חוקי והצמח לא, רק מראה על השכל והאיטליגנציה של מקבלי ההחלטות. רודפים אותנו במשך שנים. ממש שואה עוברת על כל סטלן בעולם. יש בכלל מדינות שיוציאו אותך להורג על שימוש עצמי. וכל מקבלי ההחלטות בעולם כל המנהיגים רק מראים לנו עד כמה פרימיטיביים וברברים הם. כעת נותרו 2 אופציות:
    1. קיום הפגנות כל יום על בסיס יום יומי למשך כל החיים. ובהפגנות אלה אתם צריכים לגרום למנהיגים לצאת מסדר היום שלהם ללכת לכל מקום שהם הולכים כל החיים שלהם ולגרום נזקים גדולים למשק. 2. מלחמת גרילה הכוללת מבצעים לחיסול כל מערך השיטור בישראל. להחריב את כל תחנות המשטרה בארץ. לא לתת לשום ניידת לנסוע על הכביש לחסל את כולם. לחסל פוליטיקאים מתנגדים כמו ארדן.
    אופציה 1 יכולה להוביל ללגיליזציה אבל העם היהודי הוכיח לאורך כל היסטוריה שאחדות זאת מילה שמוצאים במילון ולא בחיים האמיתיים.
    אופציה 2 תוביל למלחמת אזרחים ואולי זה מה שאנחנו צריכים.
    האדם הפשוט טיפש וזה למה כולכם חיים עפ”י מה שיגידו לכם. הם פשוט קונים אותכם באמצעות טכנולוגיה וקידמה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות