ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סט-אפ גידול קנאביס

גידול קנאביס – הסט-אפ

שתפו את החברים

הסט-אפ (set-up)  הוא מושג שמגדלי קנאביס משתמשים בו הרבה ולא כולם יודעים מה הוא אומר. הסט-אפ הוא המערכת שבה מבוצע גידול קנאביס. לרוב משתמשים במושג הזה מגדלי פנים (אינדור), בגידול פנים חלל הגידול הוא בעצם עולם שבו מבוצע גידול קנאביס…

הסט-אפ (set-up)  הוא מושג שמגדלי קנאביס משתמשים בו הרבה ולא כולם יודעים מה הוא אומר. הסט-אפ הוא המערכת שבה מבוצע גידול קנאביס. לרוב משתמשים במושג הזה מגדלי פנים (אינדור), בגידול פנים חלל הגידול הוא בעצם עולם שבו מבוצע גידול קנאביס ומכיל את ארבעת היסודות: אור, אויר מים ואדמה. המגדל קובע את עונות השנה ושעות היום והלילה.

החלל עצמו: “העולם” ארון גידול, חדר שלם או מארז מחשב. חלל גידול צריך להיות אטום מפני חדירת אור מבחוץ, אפשר להתקין בו תאורה ומאפשר אוורור. חלל הגידול צריך להיות מצופה בחומר רפלקיטיבי כמו מיילר בשביל ניצול מקסימלי של התאורה.

אור: נל”ג (נורות לחץ גבוה), לדים או פלורסנט. התאורה היא מקור האנרגיה של הסט-אפ. המטרה של כל מגדל היא לספק כמה שיותר תאורה תוך כדאי התחשבות במגבלות החלל. התאורה היא המרכיב החשוב ביותר בסט-אפ. תשקיעו במערכת תאורה איכותית  ובטוחה לגידול קנאביס שתתאים לחלל גידול שלכם. בחנויות המתמחות בהידרו ידעו להתאים את התאורה לחלל שלכם.

אויר: חלל הגידול צריך תחלופת אוויר שתאפשר לצמח הקנאביס לנשום ולהתפתח, מגדלים רבים בוחרים באוהל גידול מקצועי.

אדמה (מצע הגידול): אדמה, קוקו, הידרו וכו’.

מים (השקיה ודישון): מי ברז או מים מטופלים (אוסמוזה), דשן אורגני או דשן מינרלי, השקיה ידנית או אוטומטית.

canna-set-up

מעבר לארבעת היסודות הסט אפ צריך אמצעי בקרה כמו מד טמפרטורה ולחות, מד חומציות למדידת חומציות המים. מגדלים מנוסים בודקים גם את המוליכות החשמלית של המים. בקרה על תנאי הגידול תאפשר להוציא את המקסימום מהצמח.

המרכיבים השונים של הסט-אפ צריכים להתאים זה לזה ולצרכים של המגדל. למגדלים מתחילים בניית סט-אפ היא עניין מבלבל למדי. רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע בחנויות המתמחות בגידולי פנים והידרו. אחרי הגידולים הראשונים הרבה מגדלים מתאימים את הסט-אפ לסגנון שלהם. יש כאלה שרוצים לגדל סאטיבות שצריכות הרבה גובה ויש כאלה שחשוב להם השקיה אוטומטית כי הם יבקרו את הסט אפ פעם בשבוע. עם הזמן והניסיון הסט אפ ישתכלל ויתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלך כמגדל.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות