ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
"העבריינים" - האנשים המסוכנים שמעזים לחיות עם תרופה לא חוקית

“העבריינים” – האנשים המסוכנים שמעזים לחיות עם תרופה לא חוקית

שתפו את החברים

קנאביס הוא תרופה לא חוקית במדינת ישראל, וגם אנשים שהנם בעלי רישיון רפואי לקנאביס אינם יכולים להשיג את מרבית המוצרים המופקים ממנו שאותם הם באמת צריכים. אותם אנשים, למרות שכל עיסוקם הוא הישרדות כנגד אחת המחלות הקשות ביותר שידעה ההיסטוריה,…

קנאביס הוא תרופה לא חוקית במדינת ישראל, וגם אנשים שהנם בעלי רישיון רפואי לקנאביס אינם יכולים להשיג את מרבית המוצרים המופקים ממנו שאותם הם באמת צריכים. אותם אנשים, למרות שכל עיסוקם הוא הישרדות כנגד אחת המחלות הקשות ביותר שידעה ההיסטוריה, הם עבריינים מסוכנים שמתעסקים עם תרופה לא חוקית, ולכן חשוב לחשוף אותם לציבור. הנה אותם העברייניים שמעסיקים את המשטר והמשטרה שלנו:

א’, העבריין, ער עכשיו. העירו אותו לא מזמן כי הגיעה פנייה דחופה של אבא שאצל בנו הפעוט התגלה סרטן במוח, והרופאים ויתרו. א’ התעורר, שיפשף עיניים, וקם לסירים שלו. עכשיו הוא מבשל לילד עוד צ’אנס אחרון, שמן קנאביס (בשיטת ריק סימפסון) שאחראי לאינספור סיפורי החלמה וניסים, כולל אצל ילדים בגילאים האלה ובמצבים האלה.

אתמול בערב א’ נכנס לבית חולים להביא את ה”סם המסוכן” שהוא מכין בניגוד לחוק לחולת סרטן שהרופאים ויתרו עלייה. הילדים שלה הודו לו מעומק הלב על הסיכוי לפחות להקלה, אם לא לריפוי. אם המשטרה הייתה תופסת אותו, הוא היה עומד למשפט פלילי על עבירות שדינן מאסר של שנים.

ח’ הוא עבריין סדרתי בילדים. הוא ניצל קצת ידע מדעי והמון נשמה כדי לטפל בילדים חולי אפילפסיה עם שמן קנאביס בגרסה מיוחדת (מבוססת CBD), שכמעט אין בה את החומר ה”ממסטל”. הילדים שמפרכסים מקבלים שפריץ של השמן לאף והפרכוסים נעצרים תוך מאיות השנייה.

ההורים שומעים עליו בקבוצות הוואטסאפ ומתחננים לעזרתו, וח’ לא אומר לא אף פעם, אלא תמיד מוצא פתרונות איכשהו. בלילות הוא לא נרדם כי הוא חושב לעצמו מה יקרה אם ייקחו לו את הילדים במקרה שיתפסו אותו, הילדים שבשמם הוא עושה את כל זה.

זהירות – עבריינות ילדים עם CBD

ג’ הוא לא פחות מעבריין צמרת. בדירה שלו יושב ה”סליק”, מאגר החירום של מחתרת הסרטן – ארגון פשיעה שחבריו קיצוניים ונואשים, אנשים מסוכנים למשטר, שהחליטו לא לוותר יותר על אף חולה. כשחולה אונקולוגי מוצא את עצמו מחכה ומחכה ומחכה ומחכה לוועדה שתדון ברישיון הקנאביס שלו הוא בסוף מגיע לפה, ומסדרים לו תרומה מחולה אחר – לפעמים חולה שהלך לעולמו, ולפעמים, אם אין ברירה, מחולה חי, שמתפשר על המינון של התרופה שלו.

אם המשטרה תדפוק בדלת, ג’ עלול להישפט על אחזקת כמויות עצומות של קנאביס ולהישלח לכלא. במקביל, עשרות חולים ימותו בסבל איום, כשהתרופה שלהם תשמש כראיה במשפט.

פ’ היא אשה מסוכנת. במקרר מיוחד שהיא מחזיקה במקום נסתר יש לה כמויות של משחת קנאביס מיוחדת, שמרפאת פצעים קשים, כולל פסוריאזיס, וגם סוגים מסוימים של גידולי סרטן על העור.

אין שום אפשרות להשיג משחה כזאת בצורה חוקית בארץ, אפילו אם יש לך רישיון לקנאביס רפואי, אפילו אם יש לך פסוריאזיס וזה יכול לרפא אותך. למה? ככה החליטה הממשלה. אבל פ’ לא הסכימה עם ההחלטה, אז החולים מגיעים אליה והיא פשוט מוציאה צנצנת ונותנת בלי תמורה ובלי שאלות, אבל עם פחד קטן בלב, אולי הפעם זה שוטר סמוי

שמן ריק סימפסון (RSO) - מדריך להכנה ביתית
שמן ריק סימפסון (RSO) – טיפול פוטנציאלי לסרטן שמשרד הבריאות לא מקבל

ת’ נכנס שלשום לבית חולים, למרות שהוא לא חולה ולא בא לבקר מאושפז. הוא ראה בפייסבוק הודעה של חולה שסובל מכאבים קיצוניים, שהרופא שלו רשם לו קנאביס לכאבים אבל הוועדה, אוי הוועדה שצריכה לדון האם הרופא צודק במרשם שלו, תדון בבקשה בסוף ינואר. בינתיים כואב לו, מאוד, כאבים כל כך קיצוניים שהרופא רשם לו מינון קנאביס מוגבר, אבל התרופה תגיע אליו עוד חודשיים, כי הוועדה צריכה לדון.

ת’ נכנס לבית חולים, התחזה לבן משפחה של החולה, טפטף לו לפה טיפות שמן קנאביס, ראה איך הגוף שלו נרגע והוא נרדם לשינה רגועה של חסד, השאיר בקבוק במגירה והלך, כשהוא תוהה האם מצלמות האבטחה קלטו אותו ומה עלול להיות עונשו.

אלו הם עברייניך, ישראל. אלו הם אנשים שעלולים להישלח לכלא ולקבל תגית רשמית של פושעים.

#שחררואתהתרופה

“היזהרו מהעבריינים” – נכתב במקור על ידי טום ווגנר (Tom Wegner)
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 6

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. 😍😍🤗 |

    שאלוהים ישלח למלאכים “העבריינים” האלה המון בריאות אושר הצלחה . ותודה ענקית שהם קיימים כי בזכותם גם בעלי מתרפא מסרטן קיבה שלב 4 🙏🙏🙏

  2. ליאת |

    הכעס כבר מאחוריי, קברתי אותו יחד עם הבקשות ליק”ר שגם ככה נדחות… עכשיו מרגישה רק עצב… וכאב.

  3. סטלן לנצח |

    אז כנראה שאני אחד העבריינים היותר גדולים במדינה הזאת. בואו לתפוס אותי.

  4. חולה כבר שנים |

    בושה וחרפה שר בריאות מושחת מדינה מרושעת מאוד

  5. ורה קרקו |

    יש רגעים של אושר ועצב מעולים זה בזה, אושר על כך שיש אנשים טובים באמצע הדרך🤗 ועצב על בורות ואטימות של המדינה/משטרה או לא לא חוזרת בי השחיטות והחמדנות של משינת ישראל !
    אסור לוותר התמדה ונחישות זה שם המשחק!

  6. שלומי |

    צדיקים -תמשיכו במה שאתם עושים זה מצווה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות