ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
חפש את המטמון

הערב בתל אביב: טלגראס ב’חפש את המטמון 2′

שתפו את החברים

לאחר המשחק חפש את המטמון המוצלח שאירע במוצאי שבת האחרון, אז חולקו 10 שקיות שמכילות כ-5 גרם ויצרו באז ברחובות תל אביב, מנהלי קבוצת ה’טלגראס קהילה תל אביב’ יוצאים שוב במשחק אך הפעם הם מבטיחים: אנחנו הולכים להריץ אתכם בכל…

לאחר המשחק חפש את המטמון המוצלח שאירע במוצאי שבת האחרון, אז חולקו 10 שקיות שמכילות כ-5 גרם ויצרו באז ברחובות תל אביב, מנהלי קבוצת ה’טלגראס קהילה תל אביב’ יוצאים שוב במשחק אך הפעם הם מבטיחים: אנחנו הולכים להריץ אתכם בכל העיר.

המשחק האחרון התקיים באזור רוטשילד ומרכז העיר בתחילת השבוע וחלק מהמשתמשים הביעו אכזבה על כך שלא ניתנה להם האפשרות להשתתף במשחק באזור מגוריהם, הפעם מבטיחים מנהלי הקבוצה כי הם יישמו את בקשות החברים בקבוצה וידאגו שכל פינה בעיר תהיה בתחום המשחק.

תכינו נעליים נוחות ותטעינו מצברים

עוד אומרים המנהלים שכדאי למשתתפים להטעין את המצברים והסוללות לקראת המשחק שיתרחש הערב בשעה 21:00 אז יינתן הרמז הראשון. לא ידוע כמה שקיות יחולקו הערב אך ככל הנראה זה יהיה מספר גדול יותר מהמשחק האחרון במוצאי שבת.

נקודת הפתיחה עדיין לא ידועה אבל הרמזים שישוחררו בקבוצת ‘טלגראס קהילה תל אביב’ החל משעה 21:00 יובילו את האנשים שנמצאים באותה הסביבה לחפש אחר השקיות שהוטמנו מראש, תוך ציון האזור שבו הם יוטמנו, לגבי החשש של המשתמשים ממעקב משטרתי – מוסרים גורמים שמעורבים במשחק כי הפעם הם יפוזרו בכל תל אביב מה שיקשה על המשטרה להיות בכל מקום ולבדוק כל אדם שמסתובב ברחוב.

קילו זה לא יהיה

לפי ההודעה של הנהלת הטלגראס בהמשך השבוע המשחק ייערך גם ביום חמישי בנתניה ומוצאי שבת ברמת גן.

קבוצת הטלגראם בה מתבצע המשחק: https://t.me/joinchat/AAAAAEJkc9LBn8bR6Q9FiA

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות