ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

הקריסטל של הקנאביס – קריסטל THC

שתפו את החברים

על קריסטל קנאביס כבר שמעתם? הלהיט בקרב צרכני הקנאביס בקליפורניה, גרם אחד ממנו עשוי להגיע לעלות של 200 דולר בחנויות. חשיש קריסטל הוא רשמית החשיש החזק בשוק עם 99.9 אחוז THC. כאשר THC מגיע לצורה הטהורה ביותר שלו הוא מתגבש…

על קריסטל קנאביס כבר שמעתם? הלהיט בקרב צרכני הקנאביס בקליפורניה, גרם אחד ממנו עשוי להגיע לעלות של 200 דולר בחנויות.

חשיש קריסטל הוא רשמית החשיש החזק בשוק עם 99.9 אחוז THC. כאשר THC מגיע לצורה הטהורה ביותר שלו הוא מתגבש לכדי קריסטלים ונראה שונה מכל תרכיז קנאביס אחר. המראה של קריסטל THC מרתיע רבים כי הוא מזכיר קצת קריסטל מת׳ וזה לגמרי לגיטימי. אבל אל תסתכלו בקנקן, כי קנאביס קריסטל הוא הצורה הטהורה ביותר של THC ומספק הקלה וטיפול לסובלים ממחלות קשות.

cannabis-aficionados-develop-thc-a-crystalline-1

החברה שמובילה היום את ייצור הקריסטל THC האלה היא Guild Extracts בדרום קליפורניה. תהליך ייצור הקריסטלים שלהם סודי. הם כן מציינים שהם לא משתמשים בחומרים ממיסים (בוטאן, CO2 וכו’), הם מחלצים THC טהור מחומר המוצא שלהם.

 

אבל בואו נתחיל מהתחלה, THC במצבו הגולמי הוא לא פסיכואקטיבי, אלא רק לאחר שיעבור תהליך של בעירה, במצבו הגולמי הוא ידוע בשם THCA. אל תטעו THCA אומנם לא ימסטל אתכם אבל בהחלט ישמש כחומר בעל תועלת רפואית. כש THC מופעל באמצעות חום, הוא עובר תהליך שנקרא סילוק קרבוקסיל – הסרת קבוצה קרבוקסילית ממולקולה, הפחמן החומצי ( ה A ב THCA) מוסר מהתרכובת, משאיר אותנו עם THC, החומר הפסיכואקטיבי שאנחנו כל כך אוהבים.

אז בזמן שרבים נרתעים מצורתו של הקריסטל, אחרים נהנים מהשפעתו הנקיה, הממוקדת, מעוררת השראה ונטולה לחלוטין מחומרים כימיים כמו גז בוטאן.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. דוד |

    פייייי חבל על הזמן.

  2. אמיליה |

    מה זה קריסטל מת רק לא הבנתי??

שינוי גודל גופנים
ניגודיות