ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
לביבות קנאביס

השנה חנוכה עם לביבות קנאביס

שתפו את החברים

חנוכה בפתח ואנחנו מקווים שגם הלגליזציה או לפחות אי הפללה… אז הכנו לכם מתכון להכנת לביבות קנאביס ותפוחי אדמה – באז נעים להעביר שמונה ימים. המצרכים 4 כוסות שמן צמחי 5 גרם של פרחי קנאביס טחונים 2.5 קילו תפוחי אדמה…

חנוכה בפתח ואנחנו מקווים שגם הלגליזציה או לפחות אי הפללה…

אז הכנו לכם מתכון להכנת לביבות קנאביס ותפוחי אדמה – באז נעים להעביר שמונה ימים.

המצרכים

4 כוסות שמן צמחי

5 גרם של פרחי קנאביס טחונים

2.5 קילו תפוחי אדמה מקולפים

2 ביצים טרופות

2 בצלים

1 כוס קמח

1 כפית מלח

1 כפית פלפל

2 כוסות אורז מבושל או קוסקוס או דגנים אחרים

הכנה

נתחיל בהכנת שמן הקנאביס. חממו את השמן הצמחי ואז הוסיפו את פרחי הקנאביס הטחונים, תנו לזה לרתוח במשך שעה על אש קטנה, בחשו מדי פעם. בינתיים גררו את תפוחי האדמה בצידה הגס של הפומפייה או מעבד מזון. כדי למנוע מתפוחי האדמה לשנות את צבעם לאפור, דאגו לטבול במים את אלו שגררתם. לאחר מכן סחטו את המים וחזרו על אותה פעולה עם הבצלים.

הדליקו התנור לטמפרטורה של 250 מעלות והניחו נייר אפייה.

כששמן הקנאביס מוכן, סננו הפרחים והניחו בצד את השמן. סננו את תפוחי האדמה מכל הנוזלים והעבירו אותם לקערה גדולה, הוסיפו גם את הבצל המגורר, הביצים, מלח ופלפל, ערבבו היטב את כל המצרכים. הוסיפו עכשיו את הקמח ושוב ערבבו היטב.

חממו ½ כוס משמן הקנאביס שסיננו במחבת גדולה על אש בינונית. בדקו אם השמן מוכן על ידי הטלה של כפית מהבלילה, אם היא תהפוך לזהובה לאחר כדקה, השמן מוכן.

העמיסו כף יפה מהבלילה לתוך השמן הרותח ודאגו לקבל גוון זהוב משני צידי הלביבה. סננו את הלביבות על מצע אורז או קוסקוס לעזור לתפוס את שאריות שמן הקנאביס ומשם העבירו את לביבות קנאביס לתבנית האפייה בתנור לשמור עליהם חמים.

בתיאבון, שימו לב לא לאכול יותר מדי. אם אתם לא מרגישים כלום תחכו לפחות שעה וחצי לפני שתאכלו עוד כי כשזה מגיע, זה מגיע חזק!

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות