ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
שוק הקנאביס

השר ליצמן פותח את שוק הקנאביס

שתפו את החברים

שוק הקנאביס – זהירות, רפורמת קנאביס מספר #5837 לפנינו…מתווה חדש להסדרת תחום הקנאביס הרפואי יפורסם היום (שלישי), המתווה החדש רואה אור בעקבות עתירה שהוגשה לבג״צ ע״י מגדלי קנאביס רפואי לאחר שחברת ״שראל״ נבחרה להיות החברה הבלעדית אחראית על פעילות הענף…

שוק הקנאביס – זהירות, רפורמת קנאביס מספר #5837 לפנינו…מתווה חדש להסדרת תחום הקנאביס הרפואי יפורסם היום (שלישי), המתווה החדש רואה אור בעקבות עתירה שהוגשה לבג״צ ע״י מגדלי קנאביס רפואי לאחר שחברת ״שראל״ נבחרה להיות החברה הבלעדית אחראית על פעילות הענף ללא מכרז. מטרת המתווה “לאפשר למטופלים מקור אספקה ראוי של קנאביס לשימוש למטרות רפואיות, תוך שמירה על בריאות, שלום וביטחון הציבור ומניעת זליגתו של הסם ושימוש בו שלא לצרכים רפואיים”.

150417073249-12-dsc-9294-1-exlarge-169

על פי המתווה כל מי שיעמוד בדרישות יוכל לגדל קנאביס רפואי זאת על פי קריטריונים שונים. מספר החוות לגידול לא יוגבל, אך רשיון יינתן לחוות שוק הקנאביס שפועלות בהתאם לאמות מידה חקלאיות. לא יינתן רשיון לגידול לצריכה עצמית.

ייצור מוצרים מבוססים קנאביס ושיווקם ייעשו רק בבתי מסחר ייעודיים, משרד הבריאות לא יגביל את מספר המפעלים ובתי המסחר והצמח יעובד במפעל עצמו כמו במפעלי תרופות. כיום פועלות בשוק הקנאביס הרפואי תשע חברות המשרתות 23 אלף בעלי היתר לצריכת קנאביס רפואי.

3gu071t5__w470h313q95

קנאביס רפואי יינתן ע״י רופאים שיעברו הכשרה בתחום. כמו כן רוקחים יודרכו לגבי דרך שימוש במוצרים כפי שמקובל בתרופות, כיוון שמעתה יוכלו חולים לקבל את המוצר בבתי המרקחת ברחבי הארץ. מוצרי הקנאביס יונפקו למטופלים המחזיקים ברשיון ובהתאם לרשיון.

אנחנו מזכירים- רק הפסקת מדיניות ההפללה תבטיח קנאביס נקי ואיכותי לכל מי שרוצה- חולה או בריא

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות