ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ויאגריה נשית? חברת קנאביס מפתחת את העתיד הסקס

ויאגרה נשית? חברת קנאביס מפתחת את העתיד של הסקס

שתפו את החברים

סגולותיו של צמח הקנאביס בשיפור חיי המין הוא נושא שעומד לדיון כבר שנים רבות, עם דעות לכאן לכאן גם בקרב המקצוענים וגם בקרב הקהל הרחב. עם זאת, חברה שחוקרת את הנושא התחילה לפתח “ויאגרה לנשים” על בסיס קנאביס שצפויה לשנות…

סגולותיו של צמח הקנאביס בשיפור חיי המין הוא נושא שעומד לדיון כבר שנים רבות, עם דעות לכאן לכאן גם בקרב המקצוענים וגם בקרב הקהל הרחב. עם זאת, חברה שחוקרת את הנושא התחילה לפתח “ויאגרה לנשים” על בסיס קנאביס שצפויה לשנות את התמונה. כבר בקיץ הקרוב על המדפים, וכנראה שכדאי לכן לנסות.

אחת השאלות הנפוצות ביותר לגבי וויד, בעיקר בהקשר של צרכנות פנאי אבל לא רק, היא “האם קנאביס תורם לשיפור חיי המין” או האם הוא עלול לגרום דווקא לשינוי לרעה.

לשאלה זו אין כיום תשובה ברורה וחד משמעית, מאחר והתאוריה המקצועית הרווחת לגבי הקשר בין קנאביס לסקס גורסת כי קנאביס מגביר ומעצים את המצב הטבעי איתו נכנסים למיטה. אם טוב, יהיה יותר טוב, אבל אם יש “דאון” וחוסר חשק הוא כנראה גם יועצם.

ויאגרה נשית? חברת קנאביס מפתחת את העתיד הסקס
ויאגרה לנשים – הפיתוח הגדול הבא, על בסיס קנאביס?

כעת, חברת המחקר והמדע המולקולרי ‘MANNA’ שואפת לספק לשאלה הוותיקה תשובה חדשה וחדש משמעית – לפיה קנאביס לא רק יכול לשפר את חיי המין, אלא גם לשמש בתור “תרופת קסם” להעלאת החשק המיני מעכשיו לעכשיו.

הדרך לתשובה עוברת במוצר חדש שהחברה עובדת עליו בימים אלו – מעין “ויאגרה לנשים” בתצורת ג’ל – שלפי השמועות נמצאת בפיתוח ביחד עם אחד המדענים שפיתחו את גלולת ה’ויאגרה’ המקורית, ד”ר הארין פדמה-נתן.

ויאגרה לנשים על בסיס קנאביס – הג’ל שאת חייבת לנסות

הג’ל החדש שמפתחת החברה מבוסס על תמצית שמכילה בעיקר THC וכן מעט CBD, בריכוז גבוה יחסית שדומה לזה הקיים בשמני קנאביס חזקים המשמשים לטיפול רפואי.

ההשפעות העיקריות של המוצר, כך לפי הצהרות החברה וסיפורים אישיים של נשים שניסו מוצרים דומים שכבר יצאו לשוק השנים האחרונות, היא שיפור מיידי של חיי המין בחמישה מישורים עיקריים: שיפור זרימת הדם, העלאת החשק המיני לטווח הקצר והארוך, הרפיית השרירים, מניעת כאבים והעצמת האורגזמות.

החידוש בפטנט שמנסה חברת ‘MANNA’ ליצור הוא חידוש ברמה הפרמקו-קינטית, כלומר בשיטה בה החומר הפעיל מועבר לשרירים, למערכת הדם ולשאר הגוף. בשיטה יעילה במיוחד, עליה עובדים בחברה, ההשפעות החיוביות של הקנאביס על המיניות הנשית יתועלו ויהפכו למידיות יותר וכן לרלוונטיות לטווח הארוך.

קנאביס וסקס
קנאביס במיטה – מגביר הנאה ומקל על “צלילה” לסיטואציה

הרעיון למוצר החדש הגיע, שלא במפתיע, מהחוקרות הראשיות שעובדות במעבדת החברה. אלו, כך לפי פרסומים בתקשורת, קיבלו פידבקים מצרכניות שעשו שימוש במדבקות THC שמשווקת החברה לצורכי הגברת ההנאה המינית, והחליטו לפתח מוצר ייעודי למטרה זו בלבד.

לפי המידע שמסרו מנהלי החברה, הג’ל החדש אינו צפוי להיות מוגדר כתרופה או לעבור אישור של ה-FDA מאחר והוא יהיה משווק כמוצר לשיפור החוויה המינית בלבד. עם זאת, הג’ל החדש צפוי להיות בדירוג איכות רפואי ולהיות בעל השפעות מורגשות ומהירות יותר מאלו שקיימות במוצרים דומים.

אז מתי נוכל לראות ויאגרה לנשים על בסיס קנאביס? הג’ל החדש צפוי לפי הערכות ראשוניות לצאת לשוק כבר בקיץ הקרוב, אבל בינתיים השוק כבר הספיק להיות מוצף במוצרים דומים שכל אישה חייבת לנסות.

אם המוצר החדש אכן ייצא לשוק בהצלחה כבר בקיץ, סביר להניח שתוך זמן קצר כבר נראה מספר גרסאות שלו המיועדות לשימוש רפואי, כמו למשל שיכוך כאבי מחזור. בכל מקרה, קנאביס הולך ונעשה חברה הטוב ביותר של האישה עם כל יום שעובר, וכולנו רק מרוויחות.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות