ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
זני קנאביס להגברת היצירתיות

5 זני קנאביס שיוציאו מכם את היצירתיות

שתפו את החברים

אחת העובדות הידועות על צמח הקנאביס היא השפעתו החיובית על היצירתיות, ולא סתם שמענו לא פעם ולא פעמיים שהמון סרטים מוצלחים ומוזיקה טובה נוצרו תחת השפעתו. אמנים רבים מספרים כי הנינוחות והרוגע המלווים את העישון מביאים לתחושה של עלייה ביצירתיות,…

אחת העובדות הידועות על צמח הקנאביס היא השפעתו החיובית על היצירתיות, ולא סתם שמענו לא פעם ולא פעמיים שהמון סרטים מוצלחים ומוזיקה טובה נוצרו תחת השפעתו. אמנים רבים מספרים כי הנינוחות והרוגע המלווים את העישון מביאים לתחושה של עלייה ביצירתיות, ותורמים לפיתוח קו חשיבה שונה ומגוון יותר, אבל כדי לקבל את ההרגשה שאתם מחפשים, כדאי שתדעו מה אתם מעשנים. הנה 5 זני קנאביס שיגבירו לכם את תחושת היצירתיות:

קנאביס הוא אחד החומרים הלא חוקיים הפופולריים ביותר בקרוב רוב האוכלוסייה בעולם כולו – בהיקף של מאות מיליוני משתמשים. בין מיליונים רבים אלו, ישנם אינספור ציירים, מלחינים, כותבים או אמנים מכל סוג אחר שמוצאים בקנאביס את אחד הפתרונות הטובים ביותר למשברי יצירתיות.

קנאביס ויצירתיות
עם הזן הנכון – דברים יכולים פתאום להראות אחרת

מחקרים, עד כמה שהם יכולים להיות מדויקים כאשר מדובר בנושא מופשט כמו “יצירתיות”, הראו כי קנאביס מעורר חלקים מגוונים במוח שמקושרים לחשיבה יצירתית, וגורם לנו לשים לב לפרטים קטנים שלא בהכרח היינו שמים לב אליהם ללא השפעתו.

בדיוק כמו בטיפול רפואי בחרדה או בבעיות שינה, גם לצורך הגברת היצירתיות כדאי שתדעו אילו זנים אתם צורכים. ישנם זני קנאביס מסוימים שמגבירים את היצירתיות יותר מאחרים, והנה חמישה מהמפורסמים שבהם:

ג’ק הרר (Jack Herer)

מדובר באחד מזני הקנאביס המוכרים ביותר בעולם. כל אחד מאיתנו שמע לפחות מספר פעמים בחייו את השם ג’ק הרר. מדובר בזן מסוג סאטיבה אשר קרוי על שמו של “נסיך ההמפ” ג’ק הרר, שהיה פעיל קנאביס גדול ומוכר מאוד בתחום העלאת המודעות ליתרונות התעשייתיים שבהתרת צמח הקנאביס.

השפעתו המתונה של הג’ק הרר משאירה את המוח במצב מפוקס וחד, ולא גורמת לעייפות או כבדות שעלולות לפגוע לכם בגבולות היצירתיות. כמו כן רבים מדווחים כי תחת השפעתו של זן זה יצא להם להרגיש חכמים, חדים, מפוקסים יותר ובעלי דמיון פעיל שמטייל רחוק מהרגיל.

טנג’י (Tangie)

מדובר בזן מסוג סאטיבה שמביא יחד איתו המון דברים טובים: השפעה אופורית מתונה וממושכת, טעם מתקתק של פירות הדר, והכי חשוב, מגביר את היצירתיות וממלא את המוח ברעיונות חדשים ומקוריים. 

יצירתיות
קנאביס ויצירתיות – המתכון למוזיקה מוצלחת

בנוסף להגברת היצירתיות, לזן זה יש נטייה למקד אתכם אל המטרה, ולכן גם אם אתם תקועים על עבודה קשה, מפרכת ומשעממת, בעזרת קצת טנג’י תוכלו להישאר ממוקדים לאורך הרבה יותר זמן ולהתנתק מכל רעשי הרקע שמפריעים לכם להתרכז.

כמדוג (Chemdawg)

מדובר בזן היברידי מוכר ופופולרי מאוד בעולם כולו. הוא בעל ריח חזק וחריף מאוד של דיזל, ולכן כדאי להיזהר איתו מאד במקומות ציבוריים שבהם עלולים להיות אפים חטטניים ולא רצויים.

זן זה הוא בעל אחוזי THC גבוהים מהממוצע, ויכול להגיע בקלות עד 26%. לכן הוא לא מומלץ למשתמשים מתחילים אלא דווקא למנוסים שביניכם, או לאלו שמחפשים השפעה חזקה ודחיפה גדולה למוזה והיצירתיות.

שימו לב כי יותר מדי מהזן זה עלול להוביל לסטלה חזקה מדי שיכולה להיות מלווה בסחרחורות, אבל במידה ואתם כבר מנוסים ומחפשים הזרקת אנרגיה חזקה, הכמדוג מוכן ומזומן להגביר את היצירתיות שלכם ולהוציא מכם רעיונות חדשים.

פרפל הייז (Purple Haze)

אין כמעט מישהו בעולם שלא שמע על הזן הזה, השם ‘פרפל הייז’ הגיע במקור משיר של הגיטריסט הנודע ג’ימי הנדריקס. מדובר בסאטיבה אשר נוצרה בשנת 1967 והשפעותיה מתונות מאוד, נעימות ומגבירות את היצירתיות.

זנים ליצירתיות
תעשנו משהו – ותנו ליצירתיות שבכם לפרוץ גבולות

בעזרת זן זה, תוכלו להתגבר על כל המכשולים שעומדים בינכם ליצירה שלכם, כמו לדוגמא מצבי רוח, רעשי רקע, חוסר מוטיבציה ועצלנות. בנוסף לכך, זן זה הוא בעל טעמים וניחוחות ייחודיים ונעימים, שישאירו לכם על השפתיים טעם מתקתק של פירות יער. 

אל.אס.די (LSD)

זן קנאביס מיוחד וחזק במיוחד, שלא סתם זכה לשם של סם פסיכדלי. הוא בהחלט מזכיר באופן כזה או אחר ‘טריפ’ אמיתי של LSD, שמגביר את היצירתיות מאוד וגורם לכם להסתכל על הדברים בצורה מעט שונה מהרגיל.

תחת השפעתו של זן זה, דברים פתאום עלולים להראות לכם יפים יותר, והדמיון שלכם פתאום יטייל למקומות שעדיין לא ביקרתם בהם.

זן זה יכול להיות מאוד יעיל עבורכם גם אם יש לכם מחשבות ובעיות לא פתורות עם עצמכם. הוא יעודד אתכם לחשוב על הדברים בצורה אחרת, לראות דברים קטנים בסיטואציה שאולי לא הייתם רואים במצב אחר, ולהבין סיטואציות שונות בעומק שלא הייתם מגיעים אליו בהכרח ללא השפעת הזן. 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 3

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. דני זה שאוהב לעשן ירוק |

    מחר אני מתארגן ב lsd בלי נדר
    נראה איזה רעיונות יעלו נא לראשי💡

    1. בן |

      זן אהוב עלי
      יקר בארץ אבל שווה את המאמץ

  2. Zohar |

    באמת יש הבדל משמעותי בסטלה בין סוגים שונים של זנים?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות