ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס מסיבות

מסיבות – זני הקנאביס הכי מומלצים למסיבות, ממש לא חייבים להידלק

שתפו את החברים

לקנאביס סגולות רפואיות וחברתיות רבות. הוא יכול להפיג כאב, לסייע בהירדמות, להפעיל את היצירתיות והדמיון וגם להפוך אותנו לאנרגטיים וחיוניים יותר. אז איך בוחרים את הזן האידיאלי למסיבות? כזה שיעזור לנו להשתחרר אבל לא ירדים אותנו, וידאג להקפיץ אותנו בלי…

לקנאביס סגולות רפואיות וחברתיות רבות. הוא יכול להפיג כאב, לסייע בהירדמות, להפעיל את היצירתיות והדמיון וגם להפוך אותנו לאנרגטיים וחיוניים יותר. אז איך בוחרים את הזן האידיאלי למסיבות? כזה שיעזור לנו להשתחרר אבל לא ירדים אותנו, וידאג להקפיץ אותנו בלי לגרום לנו להיכנס לחרדה. בקיצור יעשה את המסיבה, הנה כמה זני קנאביס שירימו מסיבות שלכם באוויר:

מרבית האנשים מתייחסים לאלכוהול כאל חומר קליל שנעים וכיף לצרוך באירועים חברתיים כמו מסיבות. הוא גורם לנו להיות משוחררים יותר, מסייע לתקשר ביתר נינוחות ומעלים את החרדה החברתית כלא הייתה. כמו כן, אלכוהול לרוב זמין יותר באירועים חברתיים מאשר קנאביס, מסיבות חוקיות.

מאותן סיבות, רבים בוחרים להימנע משימוש בקנאביס באירועים הומי אדם. חלק נמנעים פשוט כי זה פחות נגיש, ואחרים בוחרים להימנע כי עישון קנאביס עשוי להפוך אותם למנומנמים או פרנואידיים – מה שלא בדיוק מתאים לאווירה של מסיבה.

במקום אלכוהול - גם קנאביס יכול להרים את האווירה
במקום אלכוהול – גם קנאביס יכול להרים את האווירה

למרבה המזל, כשבוחרים את זן הקנאביס הנכון ניתן למנוע את אותן השפעות בלתי רצויות ולהחליפן בהשפעה חיובית ומלאת אנרגיה שתהפוך אותנו לפטפטנים, קלילים וחברותיים. בדיוק כמו שהתאמנו זני קנאביס לסוגי הסקס המועדפים עלינו, עכשיו נעשה זאת עם מסיבות מסוג אחר.

הפרח שמשתדרג כל אירוע – 7 הזנים האידיאליים למסיבה

בשביל להקל עליכם בחיפושים, ריכזנו את זני המסיבות שלנו לפי התאמה לסוגים שונים של אירוע, כך שתוכלו לבחור את האחד שהכי מתאים לכם בכל פעם. לפניכם 7 הזנים שהכי כדאי לקחת איתכם לחגיגה:

1. צ’וקולופ (Chocolope)

סוג הזן: סאטיבה

מומלץ עבור: כל אירוע

הזן צ’וקולופ פותח ע”י חברת ‘DNA Genetics‘. מדובר בסאטיבה דומיננטית שנוצרה משילוב של הזנים ‘שוקולד תאילנדי‘ ו’קאנלופ הייז’, בכדי להעניק לה טעם מתקתק-מריר שמזכיר שילוב של שוקולד וקפה.

הצ’וקולופ מומלץ לצריכה בעיקר בשעות הבוקר בשל השפעותיו המעוררות. הוא משרה אופוריה ונחשב לזן מרומם שמומלץ גם לטיפול בחרדה ובדיכאון, וככזה הוא מתאים מאד למסיבות שנמשכות אל תוך הלילה.

2. בלו גו (Blue Goo)

סוג הזן: היברידי

מומלץ עבור: אירועים משפחתיים

בלו גו הוא זן היברידי בעל סאטיבה דומיננטית. הוא נוצר מהכלאה של הזן ההיברידי המפורסם ‘בלו דרים‘ והאינדיקה ‘אפגו’. הבלו גו מעניק סטלה מתונה עד גבוהה וגורם להשפעות מרוממות וקלאסיות של סאטיבה, אך לא בהכרח אנרגטיות במיוחד, הודות לתרומתה של האינדיקה.

מפגש משפחתי שמח במיוחד. מעניין למה…

מדובר בזן עדין שלא יהפוך אתכם לקופצניים מדי, אבל כן ישמור אתכם מפוקסים ונוכחים בסיטואציה. אידיאלי לשימוש באירועים משפחתייים או במפגש רגוע עם חברים, ובכל אירוע בו אתם לא ממש רוצים להשתחרר עד הסוף אבל כן להירגע קצת.

3. טאנג’י (Tangie)

סוג הזן: סאטיבה

מומלץ עבור: מסיבות קוקטייל

טאנג’י הוא זן היברידי עם סאטיבה דומיננטית. מרענן, קליל ואידיאלי במיוחד לאירועים חברתיים וכנסים מטעם העבודה. הזן נולד מהכלאה של שני זנים: קליפורניה אורנג’ וסקאנק היברידי. מרבית המתנסים בזן זה מדווחים על השפעה אופורית ומעוררת שמאפשרת לשמור על פוקוס ומגבירה את היצירתיות.

4. סאוור למון אוג’י (Sour Lemon OG)

סוג הזן: היברידי

מומלץ עבור: מסיבות יום הולדת

הסאוור למון אוג’י הוא זן היברידי עם סאטיבה דומיננטית. הוא נולד משילוב של שני זנים היברידיים: ‘למון אוג’י‘ ו’קליפורניה סאוור’. מדובר בזן שמכיל 65% סאטיבה, הוא קיבל את שמו הודות לארומה החמצמצה שלו שמזכירה מעט ניחוחות של לימון, ליים ותפוח.

קנאביס מסיבות
מסיבות – זני הקנאביס הכי מומלצים, ממש לא חייבים להידלק

האוג’י למון מרומם את הגוף והנפש בו זמנית, מה שהופך אותו לזן אידיאלי עבור כל סיטואציה בה מתחשק לכם לשמוח ולשמח: ימי הולדת, חתונה, אירוע חברתי או אפילו סתם סוף של יום עמוס, בתנאי שאתם יכולים להרשות לעצמכם להשתחרר קצת יותר מהרגיל.

5. אורנג’ באד (Orange Bud)

סוג הזן: היברידי

מומלץ עבור: אירוח ביתי

אורנג’ באד הוא זן שמצליח לשלב בין שפע של אנרגיה חברתית לרוגע עדין וביתי. הוא מושלם עבור אירוח או עבור אירוע שאתם מארגנים, כשבא לכם להפיג קצת את הלחץ ועם זאת להישאר מאופסים וממוקדים.

האורנג’ באד נוצר משילוב של שני זנים המשתייכים למשפחה ההיברידית של זני הסקאנק. הזן מאופיין בשיערות בגוון כתמתם שמעטרות אותו, ובניחוח עדין של תפוז ונקטרינה.

6. דרבן קוקיז (Durban Cookies)

סוג הזן: סאטיבה

מומלץ עבור: מסיבות רועשות

דרבן קוקיז הוא זן שמבוסס על הסאטיבה ‘דרבן פויזן‘ ונגזר מהזן ‘GSC‘. הוא ידוע בזכות הסטלה הממריצה והמרעננת שלו ומציע חוויה אנרגטית יותר, מה שהופך את הסאטיבה הזו לבחירה האידיאלית עבור הופעות, מסיבות ריקודים רועשות, או מסיבות טבע מקפיצות.

קנאביס מסיבות
מסיבות – זני הקנאביס הכי מומלצים, ממש לא חייבים להידלק

אפשר לעשן דרבן קוקיז לפני כל אירוע שמצריך הרבה אנרגיות, במיוחד אם אתם מוקפים באנשים, מוזיקה ותנועה, אבל הוא יכול לשמש אתכם גם בסתם יום ארוך, כשבא לכם להישאר ערניים ואנרגטיים.

7. בננה קוש (Banana Kush)

סוג הזן: היברידי

מומלץ עבור: ארוחות

הבננה קוש הוא אחד הזנים היותר מפורסמים. מדובר בזן בעל אינדיקה דומיננטית שנוצר מהכלאה של שני זנים היברידיים: ‘גוסט אוג’י‘ ו’סקאנק הייז‘. הוא קיבל את שמו הודות לטעם ולארומה שלו שמזכירים מעט בננות טריות, וגם מעוררים את התיאבון בהתאם.

על אף שהזן נוטה יותר לכיוון אינדיקה, השפעותיו מאוזנות דיין בכדי לספק סטלה נעימה ותחושה אופורית ונינוחה. רבים מדווחים כי הבננה קוש גם מסייע להם להיות חברותיים ודברניים בסביבות חברתיות.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות