ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

חברות קנאביס תורמות מהכנסותיהן לקמפיין של ברני סנדרס

שתפו את החברים

בחירות הפריימריז בארה״ב שופכות אור חדש על נושאים פוליטים רבים. נושא אחד שמקבל תשומת לב רבה יותר בדיונים השנה מאשר בשנים קודמות, הוא לגליזציה של קנאביס רפואי וחופשי. שישה מתוך עשרה דמוקרטים תומכים בלגליזציה. ב2008 אף מועמד מרכזי לא תמך…

בחירות הפריימריז בארה״ב שופכות אור חדש על נושאים פוליטים רבים. נושא אחד שמקבל תשומת לב רבה יותר בדיונים השנה מאשר בשנים קודמות, הוא לגליזציה של קנאביס רפואי וחופשי.

שישה מתוך עשרה דמוקרטים תומכים בלגליזציה. ב2008 אף מועמד מרכזי לא תמך באי הפללה במהלך הדיונים. אך היום הנושא ממשיך לנוע לעבר המועמדים בפוליטיקה האמריקאית והם נאלצים להביע את עמדתם.

ברני סנדרס הוא המועמד הראשון לנשיאות שמדבר על תמיכה בלגליזצית קנאביס. ״כבר מזמן הגיעה השעה להוציא את הקאנביס מרשימת הסמים המסוכנים של הממשל הפדרלי״, הוא אומר. ״לדעתי, למדינות צריכות להיות הזכות להסדיר קנאביס באותו אופן שבו חוקי המדינה שולטים במכירות אלכוהול וטבק.״

bernie-sanders-2-web

ברני מכיר בחשיבות של מחקר הקנאביס הרפואי וממשיך במאמץ להסביר לציבור האמריקאי על היתרונות הבריאותיים בקנאביס. הוא מדבר באופן מפורט על עמדתו בנוגע להסרת קנאביס מרשימת הסמים המסוכנים על מנת להפחית את העומס הקיים על המערכת המשפטית הפלילית.

הוא גם מאמין שלגליזציה תשרת ככלי חזק מאוד בהכנסות ממסים כפי שהוכח כבר על ידי הלגליזציה בקולורדו.  אלו הן רק חלק מהסיבות שחברות הקנאביס Foster Buds ו Farmer 12, החליטו לשתף פעולה במאמץ משותף לגייס כספים ומודעות לברני סנדרס.

שתי החברות יקדמו זאת ע״י Burn one for Bernie, שאומר שעל כל ג׳וינט שהם מוכרים, שתי החברות יתרמו 10% מכל מכירה ישירות לקמפיין של ברני סנדרס.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות