ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
זני קנאביס

חברת ‘נטפליקס’ השיקה סדרת זני קנאביס

שתפו את החברים

זני קנאביס ישמשו כקידום מכירות לסדרה קומית חדשה בשם ‘Disjointed’ שעלתה השבוע לאתר החברה. על פי החוק האמריקאי נטפליקס לא תוכל להרוויח ממכירת הזנים, והמכירה תתקיים באירוע מוגבל בקליפורניה, ולמשך יומיים בלבד. 10 זני קנאביס שפיתחה החברה יחד עם דיספנסרי…

זני קנאביס ישמשו כקידום מכירות לסדרה קומית חדשה בשם ‘Disjointed’ שעלתה השבוע לאתר החברה. על פי החוק האמריקאי נטפליקס לא תוכל להרוויח ממכירת הזנים, והמכירה תתקיים באירוע מוגבל בקליפורניה, ולמשך יומיים בלבד.

10 זני קנאביס שפיתחה החברה יחד עם דיספנסרי מקליפורניה נועדו גם לקדם את התוכן המקורי שיוצרת החברה, וכך גם הזנים הם בהתאם לשמות הסדרות השונות שיצרה החברה. על פי ההודעה שמסרה נטפליקס לעיתונות, “כל זן מיועד להעניק חוויה ספציפית בהתאם לסצנה שהוא שייך אליה, לדוגמה; זני הסאטיבה יעצימו מעט את הדרמות, בעוד שזני האינדיקה יתאימו יותר לקטעים קומיים.

מגדלים למטופלים | נטפליקס

הסדרה היא בת 10 פרקים ועוסקת ב’רות פלדמן’, אישה יהודייה שמנהלת ‘דיספנסרי’ (חנות מכירה) לקנאביס רפואי, תוך שהיא ‘מפיצה את בשורת הקנאביס’, מעודדת את המטופלים שלה ליהנות מהחיים ומביאה להם את גישת ‘הרופא החדש’. השחקנית הראשית היא ‘קתיי בייטס’, ויחד איתה משחקים גם ‘אהרון מוטן’, ו’טון בל’.

הסדרה הופקה על ידי הבמאי צ’אק לורי שאחראי על הסדרה ‘המפץ הגדול’, ועל ידי הכותב המוכשר ‘דייויד ג’אוורבאום’ שזכה ב-11 פרסי אמי על  עבודתו בתוכנית ‘הדיילי שואו’. הסדרה תדבר על כמה מהנושאים המטרידים את עולם הקנאביס ועל פי הביקורות הראשוניות היא בהחלט עושה את העבודה.

הסדרה ניתנת לצפייה גם בישראל ועם תרגום לעברית תחת השם ‘הפוכים’ (למנויים בלבד), אבל כדי להשיג את זני הקנאביס הנהדרים של נטפליקס, תצטרכו להגיע עד סוף היום לאחד מחנויות הקנאביס בקליפורניה, מפני שהמכירה היא מ-25 ועד ה-27 לאוגוסט.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות