ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס ואוכל

חדש בסצנת האוכל בלוס אנג’לס: חברה ישראלית מפיקה אירועי אווירה, קנאביס ואוכל

שתפו את החברים

קנאביס ואוכל – עם השימוש הגובר והולך בקנאביס, עולה גם המודעות לשימוש בקנאביס באמצעות אכילה או בליעה, יש שרואים בזה עוד דרך של צריכה – בעיקר לצרכים רפואיים, כמו למשל אנשים שלא יכולים לעשן מסיבות בריאותיות, ויש כאלה שמתייחסים לזה…

קנאביס ואוכל – עם השימוש הגובר והולך בקנאביס, עולה גם המודעות לשימוש בקנאביס באמצעות אכילה או בליעה, יש שרואים בזה עוד דרך של צריכה – בעיקר לצרכים רפואיים, כמו למשל אנשים שלא יכולים לעשן מסיבות בריאותיות, ויש כאלה שמתייחסים לזה כאל הנאה בלבד, וכדרך נוספת להכניס קנאביס לגוף.

יש כיום מגוון מוצרים שאפשר לרכוש בארצות שמתירות קנאביס הן לצרכים רפואיים והן לצורכי פנאי והנאה. וניתן למצוא שם על המדף חברות רבות שמייצרות סוכריות, שוקולד, בירה, ואפילו אוכל של ממש והכל עם קנאביס, שמשולב בטעמים ובמינונים שונים.

חברה בבעלות ישראלית בלוס אנג’לס בשם grassfed העלתה את הנושא לרמה אחרת, והיא מפיקה אירועי קנאביס איכותיים, ברמה קולינרית גבוהה לקהל הרחב, במגוון סוגים של אירועים. ‘דן בראונשטיין’ הבעלים, יזם, וחובב קנאביס מושבע – בא בכלל מרקע של הפקות מוזיקליות, וראה את הצורך שנוצר בסביבתו בשילוב של קנאביס עם שאר החושים שלנו כמו טעם ריח ושמיעה, לחוויה אחת. 

גראספד

grassfed מחברים בין המטבח והאוכל שהם מגישים לסגנונות מוסיקליים שקשורים לאותו מטבח, כמו – מטבח ים תיכוני עם מוסיקה יוונית וערבית, מטבח סול פוד עם מוסיקת פאנק וסול, מטבח קאריבי ג׳אמייקני בשילוב עם רגאיי ודאב וכו.  או לאירועים ספציפיים כמו חתונות, כנסים, מסיבות רווקים, וכדומה.

בנוסף לאירועים הפרטיים, החברה מפיקה פעם בשלושה שבועות אירוע בקונספט של “אוכל, קנאביס, ומוזיקה” שפתוח לקהל הרחב, בו הקהל מוזמן לערב טעימות של מגוון זני קנאביס מיוחדים, ובר משקאות מיוחד במינו, שניתן למצוא בו מגוון קוקטיילים חלקם גם אלכוהוליים, וכולם עם קנאביס שנמזגים במקום על ידי מיקסולוג מומחה.

את הקנאביס מספקים ל-grassfed חוות הקנאביס מהאיכותיות שיש בקליפורניה, שמתמחה בגידולים אורגניים תחת אור השמש (גידול חוץ), והטעימות באירועים הן על ידי וופורייזר 100% זכוכית באיכות גבוהה מאד.

שוחחנו עם דן בראונשטיין – היזם והשף המבשל בחברה:

“גם קנאביס זו תרבות, בדיוק כמו אוכל, יין, וסיגרים. בשנים האחרונות הצרכנים בהחלט מחפשים דרכים חדשות ליהנות ולחוות את הקנאביס, ואנחנו מביאים את זה בדרך מיוחדת עם חוויה עוטפת חושים שכוללת בתוכה אוכל, קנאביס, ואווירה מותאמת אישית עם מוזיקה וסגנון ייחודי”.

לאלו שחוששים, את המנות מכינים עם מנות קטנות ומדויקות של CBD ו-THC שנעות סביב 3-5 מ”ג לארוחה של חמש מנות. חלק מהלקוחות שטעמו מהמטעמים של דן הם הבעלים של המגזין המפורסם “High times” ועורך דין יהודי מפורסם מבכירי התעשייה של הקנאביס בעולם, “כולם נהנו ואהבו את מה שהם אכלו”, אומר דן.

החברה מציעה מגוון דרכי צריכה ולימוד על קנאביס, בדרך הכי נקייה ורחוקה מהסטיגמה שקיימת, והם מגיעים גם למקומות כמו בית אבות, כדי ללמד אנשים מבוגרים על התועלת דרכי השימוש ורקע חינוכי.

גראספד 7

חלק מהאוכל מכינים ב-grassfed מאפס, כמו שמן זית, חמאה, וחומרי בסיס לבישול, והם משתפים פעולה עם חברות מזון מתחום הקנאביס, ביניהם חברה ישראלית שמייצרת שוקולד קנאביס איכותי. דן עובד בשיתוף פעולה עם עשרה שפים נחשבים, ויחד הם מרכיבים את המנות.

בשנה האחרונה טרנד האירועים שמשלבים קנאביס תופס תאוצה ורק לאחרונה דיווחנו כאן על תופעה דומה שמתפשטת, “קנאביס בחתונות“, ונראה שקיימת כאן מגמה שמכניסה את הקנאביס כמוצר תרבותי לחיים שלנו, ממש כמו תחביב של סיגרים או יין טוב.

אם תרצו לעקוב אחריהם הנה דף האינסטגרם שלהם @dinegrassfed

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות