ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
"חט הפיל" - הג'וינט הגדול ביותר שנמכר מעולם

“חט הפיל” – הג’וינט הגדול ביותר שנמכר מעולם

שתפו את החברים

מסיבת קנאביס שנערכה בלוס אנג’לס, במטרה לחגוג את הלגליזציה המתקרבת ופריחתה של תעשיית הקנאביס המקומית, הציגה לחוגגים מחזה מיוחד במינו: ג’וינט דמוי חט של פיל, המכיל 2 ק”ג של קנאביס איכותי, שנמכר במכירה פומבית במחיר של 4,000 דולר והפך לג’וינט…

מסיבת קנאביס שנערכה בלוס אנג’לס, במטרה לחגוג את הלגליזציה המתקרבת ופריחתה של תעשיית הקנאביס המקומית, הציגה לחוגגים מחזה מיוחד במינו: ג’וינט דמוי חט של פיל, המכיל 2 ק”ג של קנאביס איכותי, שנמכר במכירה פומבית במחיר של 4,000 דולר והפך לג’וינט הגדול ביותר שנמכר אי פעם.

ג’וינט יכול להיות דבר פשוט מאד, שלוקח שתי דקות לגלגל וקצת יותר מזה כדי לעשן, אבל עם מספיק פרחים ויצירתיות השמיים הם הגבול למה שאפשר לעשות איתו, או לכמה כסף שאפשר להרוויח עליו.

במסיבת לגליזציה שערכה השבוע חברת הקנאביס האמריקאית ‘Stone Road Farms’ בלוס אנג’לס, נמתח גבול זה פעם נוספת, עם יצירת מופת מתגלגלת שעוד לא ראינו כמותה, ואפילו לשם מטרה נעלה.

“חט הפיל” – 4 אלף דולר לג’וינט

הג’וינט המדובר – שזכה לשם “חט הפיל” בשל צורתו וצבעו החיצוני – מכיל למעלה מ-2 ק”ג של קנאביס איכותי וגרוס, מגוון תמציות קנאביס ריחניות וכן כמה סוגים של שמן ודאב שנועדו לחזק את ההשפעה, ומגולגל בתוך יריעה ענקית של נייר המפ מצופה זהב 24 קראט שהוכנה במיוחד לרגל המאורע.

הג’וינט הענק היה לב ליבה של המסיבה, שנועדה בין היתר לחגוג את הלגליזציה המתקרבת ואת כניסתה של קליפורניה למועדון מדינות הלגליזציה, וכללה גם ברים פתוחים לעישון, דוכנים להרכבת ג’וינטים מיוחדים וכן סדנאות לגלגול והכנת באנגים.

הרעיון מאחורי צורתו הייחודית של הג’וינט, שנראה כמו העתק מדויק של שן שנהב קטנה של פיל, הוא לציין את המטרה לשמה גויס הכסף במכירה הפומבית שנערכה במסיבה: הצלת עשרות אלפי חיות באפריקה, ובעיקר מאות פילים הניצודים לשם השגת שנהב, באמצעות הקרן האפריקאית לשיקום חיי הבר (AWF).

"חט הפיל" - ג'וינט למען חיי הבר באפריקה
“חט הפיל” – ג’וינט למען חיי הבר באפריקה

“פילים וחיות רבות אחרות נשחטים בהמוניהם, במספרים שלא ראינו כמותם בעבר”, סיפר מייסד חברת ST, לקס קרואין (Lex Corwin) בראיון שנערך עמו במהלך המסיבה, “הדור שלנו עלול להביא למעשה להכחדתן של כמה מהחיות האציליות והמדהימות ביותר, ולגרום לכך ששום דור אחר בעתיד לא יוכל לחזות ביופיין”.

אמן גלגול הג’וינטים המפורסם ‘Weaver‘ שהכין עבור החוגגים את הג’וינט, סיפר כי זה היה האתגר הגדול ביותר שלו אי פעם, וככל הנראה הג’וינט הגדול ביותר שנמכר בהיסטוריה המתועדת בעולם כולו, כך גם לפי מארגני התחרות שערכו את המכירה הפומבית בה הוא נמכר.

לדבריו, גיוס כשרונו למטרת השגת מימון להצלת חיי הבר הוא אחד הדברים החשובים שעשה מימיו, ועל כל אחד לעשות ככל שביכולתו כדי להציל את מעט הטבע הפראי והיפה שעוד נותר לנו על כדור הארץ.

בסיום המסיבה נמכר “חט הפיל” לזוכה המאושר של המכירה הפומבית בעבור 4,000 דולר, אך נכון לכעת לא ידוע כיצד הוא עומד לצרוך אותו אם בכלל. ייתכן כי בקרוב תיערך בעיר מסיבה נוספת, בה יעשנו את הג’וינט המפלצתי, אך גם ייתכן כי הוא יהפוך לאוסף גדול של ג’וינטים קטנים יותר, או לחפץ אומנות שמור שאף אחד לעולם לא יטעם.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות