ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
צעירים שדדו חנות קנאביס, וגנבו בטעות צנצנת אורגנו

צעירים שדדו חנות קנאביס, וגנבו בטעות צנצנת אורגנו

שתפו את החברים

צעירים שפרצו לחנות קנאביס במדינת קולורדו, שברו את דלת הכניסה עם רכב גנוב והצליחו לחמוק מהמקום עם צנצנת עמוסה ירוק, גילו להפתעתם שמדובר בצנצנת תצוגה מזויפת המכילה תערובת גרוסה של אורגנו. למרות שלא נגנב קנאביס מהמקום, הנזק שגרמו השודדים לחזית…

צעירים שפרצו לחנות קנאביס במדינת קולורדו, שברו את דלת הכניסה עם רכב גנוב והצליחו לחמוק מהמקום עם צנצנת עמוסה ירוק, גילו להפתעתם שמדובר בצנצנת תצוגה מזויפת המכילה תערובת גרוסה של אורגנו. למרות שלא נגנב קנאביס מהמקום, הנזק שגרמו השודדים לחזית החנות מוערך בכמה אלפי דולרים.

אירועים של פריצה לחנויות נחשבים לסוג נפוץ יחסית של פשע בארה”ב, וכאשר מדובר בעסקים כמו חנויות קנאביס, שמעצם מעמדן החוקי נאלצות להתנהל במזומן בלבד, אירועים כאלו הם חלק לא מופרך מדי מהשגרה בטווח הארוך.

בתחילת החודש עלתה אחת הפריצות הללו (יותר לכיוון שוד מזוין) לכותרות, לאחר שחבורה של שודדים כושלים ניסתה לשדוד חנות בקנדה והוברחה מהמקום על ידי “באנג מן” והבאנג הענקי שלו, כשכל האירוע תועד במצלמות האבטחה של החנות.

השבוע, נערכה בחנות במדינת קולורדו שבארה”ב פריצה מסוג קצת אחר, שאמנם הצליחה הרבה יותר בתור פריצה אבל לא ממש השיגה את התוצאה המבוקשת, ואולי אפילו נכשלה בצורה משעשעת עוד יותר.

פריצה סטייל GTA – בשביל אורגנו

בסביבות השעה 1 בליל יום רביעי האחרון, הגיעו לחנות הקנאביס ‘The Native Roots’ שבעיירה קולורדו ספרינגס חבורה של צעירים בגילאי 18-20 שנסעו יחד ברכב גדול, שהסתבר מאוחר יותר כרכב גנוב שנלקח מבעליו המתגוררים בעיירה.

לפי עדויות של עדי ראיה שהיו במקום, הצעירים ביצעו מבצע “Smash and Grab” (התפרצות וחטיפה) מהיר. הם נסעו עם הרכב הגנוב והתנגשו בעוצמה בחלון החנות, בעודם מרסקים את דלת הביטחון הגדולה שהייתה בכניסה ועוקרים את מסגרתה מציריה.

מיד לאחר ההתרסקות יצאו הצעירים מהרכב ונכנסו לחנות, ואחרי כשתי דקות הם נמלטו ממנה כשבידם צנצנת גדולה. הצעירים יצאו מהחנות ברגל, רצו מרחק קצר ונמלטו כולם מהמקום בעזרת חבר נוסף שחיכה להם בקרבת מקום עם רכב מילוט.

צעירים שדדו חנות קנאביס, וגנבו בטעות צנצנת אורגנו
החנות שנפרצה. הפריצה הצליחה – השוד קצת פחות

ממבט ראשון ניתן היה לחשוב שחבורת הצעירים נמלטה מהמקום עם שלל מכובד של כמה מאות גרמים של קנאביס, שיכול בקלות להיות שווה 2,000 או 3,000 דולר, אך מסתבר, כך לדברי בעלי החנות שמסרו הצהרה לתקשורת, שהצנצנת שנגנבה הייתה למעשה צנצנת תצוגה מזויפת.

לדברי הבעלים, השודדים לא הצליחו להיכנס לחדר הנעול בו מאוחסן מלאי התפרחות והמוצרים, ולכן גנבו רק את צנצנת התצוגה הענקית שהייתה מוצבת על דלפק המכירה, שמכילה תערובת גרוסה של אורגנו.

למרות השמחה היחסית של הבעלים על כך שלא נגנבו מוצרים יקרים או פרחים מהמלאי, הנזק שעשו השודדים לכל חלקה הקדמי של החנות מוערך בכמה אלפי דולרים לכל הפחות. כמו כן, ספירת מלאי שנערכה במקום חשפה כי השודדים גנבו כמה ארגזים של חולצות ומוצרי פרסום של החנות.

המשטרה המקומית מסרה שהפריצה הייתה כלל הנראה חלק ממבצע פריצות נרחב שביצעה חבורה של צעירים, שהשתמשו באותה שיטת הפעולה כדי לשדוד שלוש חנויות אחרות באזור.

למרות שהמשטרה מודעת לקיומה של החבורה, בינתיים לא ידועה זהותם של חבריה וגם בעת הפריצה האחרונה לא נאסף מידע רלוונטי שיכול לסייע לזהות אותם.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות