ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
משחק הקנאביס הגדול בישראל - "חפש את המטמון" ב-3 ערים מקבילות

משחק הקנאביס הגדול בישראל – “חפש את המטמון” ב-3 ערים מקבילות

שתפו את החברים

משחק “חפש את המטמון” של רשת טלגראס, שגרם לפני שבועיים למהומות בבאר שבע ולעימותים עם המשטרה, חוזר בחודש הבא במסגרת חדשה ומורחבת. המשחק יתקיים ב-3 ערים במקביל – באר שבע, ראשון לציון וחיפה – בכולן יתורו המחפשים אחר רמזים שיובילו…

משחק “חפש את המטמון” של רשת טלגראס, שגרם לפני שבועיים למהומות בבאר שבע ולעימותים עם המשטרה, חוזר בחודש הבא במסגרת חדשה ומורחבת. המשחק יתקיים ב-3 ערים במקביל – באר שבע, ראשון לציון וחיפה – בכולן יתורו המחפשים אחר רמזים שיובילו אותם לכרטיסי הזהב הנכספים. “הלחץ מצד המשטרה שמרתיעה אנשים נורמטיביים שיוצאים לשחק, מראה לנו עד כמה אנחנו עדיין עמוק בעידן האיסור, ועד כמה אנחנו צריכים להילחם בו”, מסר דובר הרשת.

מצבו החוקי של צמח הקנאביס בישראל עדיין בכי רע, כאשר מצד אחד נרקמת לאיטה הרפורמה הרפואית ששואפת להפוך אותו מפרח למוצר מדף בבית המרקחת, ומצד שני מתקרבת אלינו “אי ההפללה” של ארדן, שצפויה לגרום לעוד יותר עימותים עם כחולי המדים על רקע כלכלי, בלי לבטל אפילו מעט מההגדרה הפלילית.

על רקע חוסר ההתקדמות העקבי במצבו של הקנאביס בהיכלי החוק, רשת ‘טלגראס‘, שבחודשים האחרונים החלה להוציא מהבית את צרכני הקנאביס בישראל עם סדרת ‘משחקי הפאף‘ (ערוץ טלגרם), ממשיכה במאמציה לעורר בכל זאת תחושה של קצת לגליזציה ברחובות.

הפעם, מתכננת הרשת להוציא לפועל משחק המוני של “חפש את המטמון“, כמו זה שעורר את תגובתה של המשטרה בבאר שבע לפי שבועיים, אך הפעם בגרסה מורחבת שתיערך ב-3 ערים במקביל.

המשחק הענק ייערך בסוף השבוע הבא, ביום חמישי ה-1.11, והוא יתקיים במקביל בערים באר שבע, ראשון לציון וחיפה, עם שלוש קבוצות של שחקנים שיקבלו רמזים בהתאם למקום הימצאם, וינסו כולם למצוא את המטמון הנכסף – כרטיסי הזהב החדשים של טלגראס.

קנאביס חינם לזוכה המאושר – “חפש את המטמון” חוזר ובגדול

בכל אחת מהערים כבר אישרו את השתתפותם למעלה מ-250 מחפשים נלהבים, ובסך הכל צפויים להשתתף במשחק קרוב לאלף אנשים. לפי מידע שקיבלנו מהרשת, מספר הזוכים הכללי עומד על כ-20, מתוכן 3 יגרפו את הפרס הגדול, אחד בכל עיר.

“הרעיון מאחורי המשחקים ההמוניים ברחובות הוא להוציא לאור את העובדה שצריכת קנאביס היא דבר נורמטיבי לחלוטין, ואין כל סיבה שמשטרת ישראל או כל גוף כזה או אחר יתערב בחייהם של אזרחים שבוחרים בה”, מסר דובר הרשת בראיון שנערך עמו לאחר פרסום ההודעה על המשחקים.

“הלחץ מצד המשטרה שמרתיעה אנשים נורמטיביים שיוצאים לשחק, מראה לנו עד כמה אנחנו עדיין עמוק בעידן האיסור, ועד כמה אנחנו צריכים להילחם בו”, הוא הוסיף לסיכום, בעודו רומז כי פעילות השטח של הרשת רק החלה לרקום עור וגידים.

אחרי הפעם הקודמת בבאר שבע, בה מספר שוטרים הפכו לכוכבי רשת בעל כורחם לאחר שצולמו בסרטונים רבים בהם הם מתנפלים באלימות לא מבוטלת על צעירים תמימים שאינם מתנגדים, המשטרה צפויה הפעם לשמור מרחק יחסי מהמשחק, ולחפש רק אנשים שמסתובבים עם שקיות קנאביס עליהם.

עם זאת, עדיין מדובר במשחק שמושאו הוא אינו חוקי, ולכן סביר שתהיה נוכחות משטרתית ייעודית כלשהי הפזורה בשטח הערים המדוברות, למקרה שהעניינים יצאו משליטה. בכל מקרה, לא מומלץ להגיע למקום עם קנאביס בכל כמות שהיא.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 7

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. רוני צור |

    הלוואי תעשו את המשחק בעפולה יש לפלוט 2000 שאני מכיר שישמחו לשחק את המשחק חפש את המתכון.
    ולגבי התערבות השוטרים שיתחילו להפנים שזה סך הכל צמח לא מזיק בכלל ועושה פלאות

    1. ג'וני סלומון |

      הלוואי שהיו עושים גם בירושלים

    2. Dolphin7WaDol |

      חחח אמת מתכונים נצריכים בכל ביית פתאום גיליתי שהוא גם תבלין קטלני ביותר

  2. יולי |

    אלללההה ראשון לציוןןןן

  3. נתנאל מסורי |

    תעשו במודיעין עילית בחייאת יהיה אחלה דבר גם זה עיר קטנה אם יש לי קישור שאתם עושים את זה אני אומר את זה למישהו אחד למחרת אתה רואה את כל העיר בחיפושים גם תקצת סאחים שנשארו

  4. אבי אבנים |

    למה אין בלודדד 😁😁

  5. אלישיב |

    די כבר שיפסיקו לרדוף אותנו המדינה הזאת בכל לתפוס את מה שבאמת לא תקין מתנפלים עלינו וברור שאני משחק

שינוי גודל גופנים
ניגודיות