ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
טיפים שיהפכו את חיי הסטלנים לקלים יותר

חיים קלים יותר: 4 טיפים גאוניים לסטלנים

שתפו את החברים

כשנמצאים הרבה זמן בעולם הקנאביס, לומדים כמה טריקים שימושיים מאוד שהופכים את החיים לקלים יותר. החל מטיפים שיעזרו לכם לא להיחנק מעשן או לאתר מקומות מסתור לפרחים היפים שלכם, ועד לדרכים להכין את הג’וינט שלכם בצורה המקצועית ביותר. לחדשים וגם…

כשנמצאים הרבה זמן בעולם הקנאביס, לומדים כמה טריקים שימושיים מאוד שהופכים את החיים לקלים יותר. החל מטיפים שיעזרו לכם לא להיחנק מעשן או לאתר מקומות מסתור לפרחים היפים שלכם, ועד לדרכים להכין את הג’וינט שלכם בצורה המקצועית ביותר. לחדשים וגם למתקדמים שביניכם – הנה 4 טיפים שימושיים מאוד שהופכים את חייו של הסטלן לקלים הרבה יותר:

צרכני קנאביס הם קהל שידוע בטעות בעצלנות יחסית, אך למען האמת הם בדרך כלל פשוט יותר חכמים מאשר באמת עצלנים, ותמיד מצליחים להמציא דרך יצירתית חדשה לחסוך זמן או לייעל משהו.

כל צרכן קנאביס, בעיקר הוותיקים שבהם, יוכל לספר לכם על אינספור טיפים שעוברים אצלו בחבורה, ולכאורה “ישנו לכם את החיים”, אבל בשורה התחתונה רוב העצות הן די בנאליות ואנחנו כאן כדי ללמד אתכם את מה שחשוב באמת לדעת. הנה 4 טיפים גאוניים שיעזרו לכם להכניס קצת יצירתיות לשגרת העישון.

1. ביצת הפתעה – המיכל הכי טוב שתכירו

בדרך כלל אנחנו לא ממליצים לשמור פרחים במיכל פלסטיק או בשקית, מאחר ואלו עלולים לפגוע בהם עקב יצירת חשמל סטטי, ובמקום זאת להשתמש בצנצנת זכוכית אטומה ששומרת על טריות לאורך זמן, אבל במקרה של יציאה מהבית ובעיקר בטיולי שטח, לא כדאי לקחת זכוכית מיותרת בתיק.

אם אתם יוצאים מהבית וצריכים לקחת אתכם רק פרח קטן, אין דבר מושלם יותר מביצת הפלסטיק שמקבלים בתוך ביצת הפתעה. קטן וקומפקטי ומספיק כדי להיכנס לכיס, וחזק מספיק כדי לשמור על הפרח שלא ימעך.

קנאביס בקופסה של קינדר
אחלה מקום אחסון עם בונוס של שוקולד פרה

החלק הכי טוב של ביצת ההפתעה הוא שבתור בונוס, מקבלים גם שוקולד וצעצוע!

גילוי נאות: אנחנו יודעים שזה רחוק מלהיות שוקולד משובח, אבל לכותב המאמר יש חיבה עמוקה לשוקולד של ‘קינדר’ עוד מהניינטיז, בתקופה שבה הצעצועים עוד היו מגניבים באמת.

2. מספיק לשרוף חשיש

צריך להגיד את זה באופן ברור פעם אחת ולתמיד – אין שום סיבה שבעולם לחמם חשיש לפני שמעשנים אותו. חשיש איכותי אמור להתפרק בקלות בידיים גם בלי חימום עם מצית, ורק על ידי מעיכה קלה באצבעות.

המנהג של אנשים לשרוף את החשיש שלהם עד שהוא עולה בלהבות הוא לחלוטין מיותר. חלק מהחומרים הטובים שנמצאים בחשיש נשרפים בחימום, במקום להגיע לקססה שלכם, וגם ככה בחשיש של ישראל אין יותר מדי חומרים פעילים.

גירוד חשיש בפומפייה
אל תשרפו את החשיש שלכם – גרדו אותו בפומפייה

אז מה עושים כשהחשיש ממש קשה? קודם כל חשוב להבין שגם חשיש קשה יכול להיות טוב, זה קצת יותר נדיר למצוא, אבל זו עדיין אופציה. בכל מקרה, הדרך הכי טובה לפרק חשיש קשה מבלי לחמם אותו היא עם פומפייה (מגרדת).

בתוך פחות מ-10 שניות אפשר לגרד את כל מה שצריך מהחשיש מבלי להפיץ ריח מפליל, בלי להשחיר את כלי המטבח שלכם, ובלי לאבד חומר בדרך. אפשר להשתמש בשיטה הזו גם לירוק, בדומה לכרטיסי גריינדר.

בחנויות ‘מקס-סטוק’ או באתרים כמו ‘עלי-אקספרס’ ודומיהם אפשר לקנות בשקלים בודדים פומפייה קטנה שאפשר לקחת בתיק לכל מקום בקלות, כך שתמיד תוכלו להכין קססת חשיש טרייה תוך שניות בודדות.

3. באפר (חוצץ) – במקום לשרוף את האצבעות

מכירים את השאכטות האחרונות האלו שכבר שורפות את הגרון והידיים, אבל עדיין חבל לכבות?

גם לזה יש פתרון – מכדררים בין האצבעות כדור קטן של טבק ושמים אותו צמוד לפילטר בעת גלגול הג’וינט. ככה הטבק יוצר הפרדה בין החומר שאתם מעשנים לפילטר, וכשאתם מתחילים להרגיש שהגעתם לטבק, אפשר לכבות ולדעת שעישנתם את כל מה שהיה חשוב בפנים.

עוד שיטה שדורשת מעט יותר מיומנות, היא לגלגל את הג’וינט ככה שהפילטר בולט ממש קצת החוצה, ואחרי שהג’וינט מוכן, נותנים משיכה קטנה ויוצרים חלל ריק בג’וינט לפני הפילטר. כשמעשנים ומגיעים לחלל הזה, הג’וינט יכבה לבד ותישארו רק עם הפילטר המשומש.

4. הג’וינט לא סוחב? תשפדו אותו

יכולות להיות כמה סיבות בגינן יהיה קשה לעשן ג’וינט. גלגול חזק והדוק מדי יוצר ג’וינט דחוס, פילטר הדוק מדי מונע מאוויר לעבור בקלות, וגם טבק לח עשויים להביא אתכם לעשן ג’וינט שמרגיש יותר כמו ניסיון לשתות מילקשייק יוגורט סמיך דרך קש דק.

ג'וינט לא סוחב
הג’וינט לא סוחב? כנראה שגלגלתם הדוק מדי

נחשו מה? גם לזה מצאו פתרון. לוקחים קיסם ומכניסים אותו דרך הפילטר, לאורך הג’וינט. דוחפים את הקיסם עד שהוא מגיע לראש הג’וינט (החלק הבוער), כך שהקיסם עובר בו כמו שיפוד בקבב, ומוציאים.

מה שנשאר יהיה תעלה דקה במרכז, שדרכה האוויר יעבור בקלות. שימו לב שיש לעשות את הפעולה בזהירות ולהימנע מלהרוס את הצורה או לדחוף החוצה את כל התוכן של הג’וינט שלכם.

בהצלחה, ושיהיה לכולם מקצה עישון נעים וריחני.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות